טלפון של מפנה משרדים – צוות פינוי דירה

מפנים גם משרדים 

מרשרדים, קטנים או גדולים, מכילים בדרך כלל כמות גדולה של ציוד וניירת, בעיקר כאשר מדובר במשרדים של חברות העושות שימוש רב בתיקי לקוח וכדומה. במקרים כאלו יש לפנות את המשרד פינוי מקצועי ויעיל תוך שמירה על ארגון מדוקדק של הפינוי בתוכנית עבודה מקצועית.

לשם כך בדיוק עומדות לרשות המשרדים חברות מקצועיות לפינוי חללים. חברות אלו מתמחות בפינוי מבנים ונכסים שונים וביצוע עבודות מעבר שונות. החברה לפינוי דואגת לבצע את כל שלבי התהליך מההתחלה ועד תום התהליך בצורה הטובה ביותר וגם הנקייה ביותר.

העתקת משרד ממקום למקום

אופציה אחת היא העתקת משרד מלוקיישן אחד לאחר. העתקה שכזו דורשת אריזה של משרד קיים והעברת כל החפצים המצויים בו לרבות ניירת כמובן בצורה מושלמת אל היעד, שם יפורקו הארגזים ואמצעי המעבר חזרה למקומם. האריזה נעשית על ידי צוות מקצועי תחת פיקוח ובקרה של אריזה קפדנית ושמירה על כל החפצים העתידים להיות מועתקים למשרד החדש. גם הריהוט מתפרק ונארז ומועבר בשלמותו ליעד הבא.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

פינוי משרד בחינם

משרד המבקש לבצע רענון כללי ועיצוב מחדש עשוי להזמין פינוי משרדים כללי ללא צורך בהעתקה או הובלה של הציוד. פינוי שכזה יכול להתבצע באופן חינמי בהנחה וחברת הפינוי מוצאת לנכון לקחת את החפצים המפונים בתמורה לביצוע עבודת הפינוי עצמה. במקרה שכזה מגיע נציג החברה מבעוד מועד לבצע הערכה של הציוד הקיים.

חשוב לקחת בחשבון

רק חברה מקצועית תדע לבצע עבורכם העתקה או העברה של משרד, פינוי כללי או חלקי ללא תקלות. חברה זו מעסיקה צוות מקצועי ויודעת היטב את העבודה. לוח הזמנים נשמר ואתם יכולים לישון בשקט. קחו בחשבון שאנשי צוות רבים מסתובבים במתחם העסקי שלכם, וודאו שלחברת הפינוי יש ביטוח.

מעוניינים לקבל טלפון של מפנה משרדים – צוות פינוי דירה, החברה המקצועית המוכרת והוותיקה ישמחו לבצע עבורכם את העבודה. התקשרו עוד היום ונציג החברה יעניק לכם את כל הפרטים הדרושים ויגיע עד למשרדכם להצעת מחיר והערכת העבודה. חייגו כעת: 0507454504, צוות פינוי דירה.

איך לבחור בחברת ההובלות הנכונה?

כשהמשימה היא העברת משרד, התכנון והבחירה המושכלת בחברת ההובלות היא מכרעי המשחק. אבל איך אפשר לדעת איזו חברה תספק את השירות הכי מקצועי, יעיל ואמין? ראשית, חשוב לבקש המלצות מחברות אחרות שעברו לאחרונה. במעמד התכנון, אפשר לבקש הצעות מחיר מכמה חברות ולהשוות ביניהם.

ברגע שהחלטתם על חברה, חשוב לוודא שיש לה ניסיון בהעברות משרדים, שהיא מציידת את הצוות המתמחה בכל הכלים הדרושים ושיש לה ביטוח נאות. אם היא מציעה שירות פינוי והובלה באותו הזמן, זה יכול לחסוך לכם הרבה בזמן ובדאגות.

כמו כן, על החברה לספק לכם תוכנית עבודה מפורטת, הכוללת את כל הפרטים: מאילו שעות העבודה יתבצעו, אילו ציוד ישמש אותם, ואילו ביטחוניות יהיו במקום. כך תוכלו להיות בטוחים שההובלה תתבצע בצורה הכי יעילה ומקצועית ביותר.

בחרת בחברה הנכונה? אז אתם יכולים להירגע. העברת המשרד שלכם תתבצע בצורה הטובה ביותר, ותוכלו להתמקד במה שאתם עושים הכי טוב – לנהל את עסקכם.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו