פינוי משרדים

החשיבות של פינוי משרדים להבטחת שימוש יעיל בנכס

פינוי משרדים מהווה הזדמנות להתחיל דף חדש  משרדים רבים מתאפיינים בהצטברות של ציוד וניירת לאורך השנים. מכונות קפה ומדפסות ישנות, מסכי מחשב, כלי כתיבה שחלקם כבר אינם שמישים והררי מסמכים וקלסרים שחלקם כבר אינם בשימוש או שתאריך התוקף שלהם חלף עבר. הצפיפות ואי הסדר אינם נעימים ואף מפריעים להתנהלות תקינה ולתהליכי העבודה. זה הזמן ליצור קשר עם חברת פינוי משרדים, לפנות לנקות ולשדרג את המשרד.

הכנה לקראת פינוי המשרד

יש לערוך רשימה של כל הציוד והחפצים הנמצאים במשרד ולקבל החלטה מה ניתן למכור מה להעביר לתרומה ומה יש להשליך או להשמיד. כדאי לבדוק איזה מחיר ניתן לקבל במכירה באתרי יד שנייה או מסוחרים המתמחים בכך. כדאי לברר אילו ארגונים יכולים לעשות שימוש בציוד לתרומה. לעתים חברת הפינוי עומדת בקשר הן עם גורמים העוסקים בקניית הציוד והן עם ארגוני צדקה וסיוע או עמותות למיניהן שלהם ניתן לתרום את הציוד..

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

עלויות פינוי משרדים

עלויות פינוי משרדים תלויות במספר גורמים. גודל המשרד, כמות הציוד ומצבו הינם גורמים מובהקים המשפיעים על העלות. גורמים נוספים עשויים להשפיע על עלות הפינוי. מיקום המשרד עשוי להציב מורכבויות רבות בשל דרכי הגישה, אפשרות לחניה קרובה או מיקום במגדלים בגובה רב. עלויות נוספות עשויות לנבוע מעבודות מיוחדות שיש לבצע או מניקיונות ושיפוצים לאחר הפינוי במידה והדבר נדרש.

כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת, חשוב לספק לחברת הפינוי מידע מדויק ורלוונטי על המשרד והעבודות הנדרשות. יש חברות השולחות נציג מטעמן לבדיקת המשרד והערכה נכונה של העבודה וכנגזר מכך עלות הפינוי.

המלצות לביצוע פינוי משרדים מוצלח

תשומת לב למספר גורמים תאפשר פינוי יעיל ומוצלח של המשרד.

  • הערכות מוקדמת זמן מה מראש תאפשר תכנון מוצלח של הפינוי, הכנת המשרד לקראת הפינוי ומציאת חברה מתאימה.
  • כדאי לערוך רשימה של כל הציוד והחפצים שנמצאים במשרד כדי להעריך נכונה את כמות הציוד שיש לפנות ואת מורכבות העבודה.
  • כדאי להסיר ואם יש צורך  גם לגבות את כל המידע הרגיש והחסוי דוגמת נתוני לקוחות ומסמכים פיננסיים מכל ציוד או מסמך העשוי להיות מפונה.
  • במהלך העבודה, כדאי לשמור על קשר עם חברת הפינוי כדי לוודא שהפינוי מתקדם כראוי.

כיצד לבחור חברת פינוי משרדים

בחירת חברת פינוי משרדים היא החלטה חשובה, שכן היא משפיעה על הצלחת הפינוי ועל העלויות הכרוכות בו. חשוב לבצע מחקר מעמיק ולהשוות בין מספר חברות. להלן מספר שיקולים שישפיעו על בחירת חברה לפינוי משרדים:

  • כדאי לקבל הצעות מחיר מיותר מחברה אחת. השוואת הצעות מחיר תאפשר לכם לקבל את העסקה הטובה ביותר. כאשר אתם מבקשים הצעות מחיר, הקפידו לספק לחברה את המידע המדויק ביותר על המשרד שלכם, כולל גודל ומיקום המשרד, כמות הציוד ומצבו.
  • שאלו את החברות שאלות על הניסיון שלהן, על השירותים שהן מציעות ועל העלויות. שאלות לדוגמה:
    • כמה שנים החברה פועלת?
    • מהו הניסיון של החברה בפינוי משרדים?
    • אילו שירותים החברה מציעה?
    • האם יש לחברה ציוד מיוחד ויכולת להתמודד עם אתגרים כמו פינוי בגובה או טיפול בתכולה מיוחדת?
    • מהן העלויות של השירותים השונים?
    • כדי לא להשבית את פעילות המשרד כדאי לבדוק האם החברה יכולה לפעול בשעות הערב והלילה?
  • הקפידו לבדוק את הביקורות על חברות הפינוי. ביקורות יכולות לתת לכם מידע חשוב על איכות השירותים של החברה. אתם יכולים למצוא ביקורות באתרי אינטרנט, ברשתות החברתיות ובפורומים מקוונים.
  • הקפידו לבדוק את הביטוח של החברה. חברת פינוי משרדים אמורה להיות מבוטחת כחוק מפני נזקים גופניים ונזקים לציוד ולרכוש.
  • הקפידו לחתום מראש על חוזה עבודה עם החברה. החוזה צריך לכלול את כל הפרטים החשובים, כגון זמינות שירותי פינוי, תאריכי הפינוי ולוחות הזמנים לביצוע. עוד יש לבדוק מהם סוגי השירותים שהחברה תספק, מהן העלויות ומהם תנאי הביטול.

כאשר המשרד גדוש בחומרים, חפצים ומכשירים עד כדי חוסר נעימות, צפיפות והפרעה לעבודה תקינה כדאי לבצע פינוי משרדים. הליך זה יכול לקחת זמן קצר במשרדים קטנים. לעומת זאת, פינוי משרדים של חברות גדולות ומכלולי משרדים עלול להתברר כמשימה מורכבת. לחברת פינוי מקצועית יש את כל הכלים והניסיון לבצע הליך זה על הצד הטוב ביותר. יש לבחור את ההצעה המתאימה ביותר עבור כל משרד כדי לקבל תוצאה אופטימלית.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו