פינוי חפצים מהמקלט וניקיון

פינוי חפצים מהמלקט וניקיון – מדוע יש צורך? 

 פינוי חפצים מהמקלט וניקיון יכול להיות עבודה מאוד קשה ומתישה – אך לפעמים יש צורך דחוף לבצע אותה. במצבים של מתיחות ביטחונית למשל, צריך לפנות את המקלט בדחיפות, ולעשות זאת במהירות הרבה ביותר, מפני שהוא צריך להיות נגיש כך שיוכל להכיל אנשים במקרים של אזעקות.

לעיתים, המקלט רחוק מיכולת לשמש מקום מוגן – מפני שהוא מלא בחפצים שונים, דחוס ומלוכלך.

מקלטים רבים מכילים אופניים ישנות, עגלות תינוקות שכבר אינן בשימוש, רהיטים שונים כגון שולחנות וכיסאות, ושאר מיני חפצים שונים שצוברים אבק ולכלוך.

מקלטים בבניינים דירות משותפים נהפכים במקרים רבים לאורך השנים למחסן המשותף לכל הדיירים בבניין.

ולכן, במקרה ויש צורך לפנות את החפצים האלה במהירות – ניתן לפנות לשירות מקצועי לפינוי מקלטים – השירות של שי פינוי דירה.

המקצועיות שלנו יכולה לתת לכם את השקט הנפשי כך שתרגישו שיש לכם מקום מוגן במידת הצורך.

התקשרו עכשיו – 050-7454504 ותוכלו לקבוע פגישת יעוץ ללא התחייבות, לקבל פרטים נוספים, לברר בנוגע למקרה הספציפי של המקלט שלכם, ולהזמין את השירות עוד היום.

מה עוד כולל השירות של פינוי המקלט?

השירות יכול לכלול, בסיום הפינוי, גם עבודת בדיקה בנוגע לתקינות המקלט כדי שישמש את הדיירים במצבי בטחון הכרחיים – כגון בדיקה אם קיימים שם זוחלים או מזיקים שונים, שאולי מצריכים הדברה של המקום, או ניקיון ייסודי של המקום, אוורורו והתאמתו לקבלת הדיירים כדי שירגישו שם לא רק בטוחים, אלא גם שיהיה להם נוח ונעים לשהות שם, לעיתים – אם יש צורך – גם לאורך זמן ממושך.

יש לזכור, כי לאחר פינוי המקלט על ידי אנשי המקצוע האמונים על כך, כדאי להמשיך את העשייה ולהתקין אותו לשהייה ממושכת במקום.

למשל, לדאוג לאוורור תקין ואולי אף להתקין מאוורר או מזגן במקום, אם יש שם שירותים, יש לדאוג לתקינותם כך שניתן יהיה להשתמש בהם, כמו כן, כדאי לדאוג לשים בו ערכת עזרה ראשונה תקינה, מזרונים לצורך שינה, צעצועים לילדים, ואולי אף מים ואוכל משומר למקרה הצורך.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן