פינוי מחסן במהירות וביעילות

שי – פינוי מחסן במהירות וביעילות 

פינוי מחסן הוא אחת העבודות הקשות והמלוכלכות מבין עבודות הפינוי. זאת מפני שמדובר בדרך כלל במקומות דחוסים ומלוכלכים – הכוללים חפצים רבים, לעיתים בערמות אחד על השני, ובלכלוך רב, אבק ואפילו מזיקים – עכבישים וטפילים מסוגים שונים.

לכן לעיתים קרובות בעלי המחסן מעדיפים לא לבצע את העבודה בעצמם אלא לפנות לבעלי מקצוע המומחים בתחום כדי לעשות זאת עבורם – בזמן קצר, במהירות וביעילות, כך שיהיה להם חיסכון גדול בזמן ובעבודה קשה.

לצורך כך קיימת חברת שי פינוי דירה – חברה מומחית לכל סוגי הפינוי – בתים, דירות, מחסנים, מקלטים, חצרות, משרדים, חנויות, ועוד – שיכולה לתת את השירות הטוב ביותר, במחיר הוגן ובהתחייבות לעמוד בכל הבקשות שלכם – 050-7454504. אל תהססו לפנות עכשיו, ולקבל פגישת יעוץ ללא התחייבות, עצות ופרטים נוספים על פי בקשתכם.

כמה עולה פינוי מחסן?

עלות הפינוי כמובן משתנה ממחסן למחסן – בהתאם לפרמטרים שונים, ובהם גודל המחסן, כמות החפצים שיש לפנות, זמן הפינוי ונגישות המחסן.

במחסן משותף לכמה דירות ישנה אפשרות שכל הדיירים ישתתפו בעלות פינוי המחסן – וכך העלות לכל אחד תהיה קטנה. בנוסף, יש אפשרות למכור חפצים מהמחסן או להגיע להסכם עם חברת הפינוי כמו למשל – חפצים תמורת עבודת הפינוי – וכך לחסוך בעלות הפינוי עצמו.

כמו כן, זמני הפינוי יכולים להשתנות ממחסן למחסן, בהתאם לאותם פרמטרים – אפשר לעשות את הפינוי בשעה אחת, או במספר שעות – כל זאת לפי הערכה של צוות העובדים, אשר יכולה להיעשות מראש, כך שדיירי הבניין יודעים למה לצפות.

חברה מקצועית כמו שי פינוי דירה, יכולה לבצע את העבודה במהירות הגדולה ביותר, תוך עבודה יעילה במיוחד. בכל מקרה, חברת פינוי מקצועית תחסוך בוודאות זמן רב לעומת פינוי לא מקצועי של דיירי הבניין.

סוף הפינוי

יתרון נוסף של חברת פינוי מקצועית הוא שהיא משאירה את המחסן בסוף הפינוי נקי ומסודר – היא יכולה לבצע ניקיון יסודי של המקום, כולל חיטוי ושטיפה יסודיים של רצפת המחסן, ניקיון אבק ולכלוך נוסף. כך תרוויחו מחסן נקי, מסודר, ונעים.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו