פינוי דירות לאחר שיפוץ

שי מפנה דירות לאחר שיפוץ

בשעה טובה ומוצלחת סיימתם את הליכי השיפוץ בשטח הדירה וסביבת המגורים? עכשיו הגיעה השעה לפינוי דירות לאחר שיפוץ.

מהו פינוי דירות לאחר שיפוץ?

פינוי דירות לאחר שיפוץ הינו שירות מקצועי נוסף המוצע לכם על ידי צוותי הפינוי המנוסים והמיומנים של שי פינוי דירה בראשותו של שי-גולד מקבלני הפינוי המובילים בישראל כבר למעלה מ-25 שנה. שירות זה מיועד למטרות פינוי פסולת שיפוץ מסביבת המגורים ולמטרות פינוי תכולה מיותרת אשר איננה הולמת את סביבת מגוריכם לאחר השיפוץ.

שירות זה מיושם על ידינו בכל חלקי הארץ והוא מתבצע על ידי צוותי עבודה מנוסים ומיומנים המחזיקים בציוד פינוי מקצועי המיועד למטרות פינוי פסולת שיפוץ. אנחנו ב-שי פינוי דירה פועלים בהתאם לחוקי העזר המונהגים במקום מגוריכם ולכן אנו מקפידים לפנות את פסולת השיפוץ לאתרי פסולת המיועדים לצורך כך. את הליך פינוי הפסולת והובלתו לאתרי הפסולת המורשים, אנו מבצעים באמצעות מכולות ורכבי פינוי המותאמים להיקף הפסולת המיועדת לפינוי.

את השירות אנו מציעים גם לבעלי דירות ובתים המצויים בהליכי שיפוץ, גם לחברות שיפוצים וגם לקבלני משנה העוסקים בביצוע עבודות שונות בשטח הדירה המשופצת. בדומה לכל שירות פינוי אחר המוצע על ידינו, אנו מתחייבים למתן שירות מהיר, מקצועי וללא פשרות מקצועיות. לפרטים נוספים אודות השירות ובירור עלויות השירות צרו איתנו קשר עוד היום.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן