איך מפנים בית שהיה סגור הרבה זמן מלא אבק?

פינוי דירות ישנות – שאלה שהגיעה למערכת האתר:

"לאחרונה רכשתי דירת מגורים יד שנייה שהוסבר לי שהייתה סגורה לאורך זמן ממושך עקב סכסוך בין יורשי הדירה. עם קבלת המפתח ולאחר השלמת הליך ביצוע עסקת הרכישה, גיליתי דירה מוזנחת ובתוכה מספר חפצים ישנים מלאי אבק. חשוב לי לציין שהדירה עמוסה באבק וקיים בה ריח מחנק ונכון למצבה כרגע אני לא יכול להיכנס לחיות בה. מה עושים ולמי פונים?

 

תשובת נציגי האתר:

דירות מגורים אשר היו סגורות לאורך זמן עקב סכסוך בין יורשים או מכל סיבה אחרת, הן דירות המתאפיינות במצבורים גדולים של אבק ותחלואים נוספים כגון: מכרסמים, מזהמים, חיידקים וכדומה. הטיפול בתחלואים אלו חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע העוסקים ומתמחים בענף הפינוי וזאת על מנת למגר את כל התחלואים הקיימים ולמנוע נזקים בלתי הפיכים לסביבת המגורים. חשוב לנו לציין שמומלץ לטפל בדירה באופן מיידי וזאת על מנת להימנע מהופעתם של תחלואים נוספים בשטח הדירה. אצלנו תוכלו למצוא שירות ייעודי לפתרון הבעיה, כאשר השירות כולל גם הליך פינוי מקדים של כל התכולה המיותרת המצויה בשטח הדירה וגם ביצוע עבודות ניקיון, ארגון וסדר אשר נועדו בין היתר להשיב את שטח הדירה לסביבת מגורים ראויה. חשוב לנו לציין, שמלאכת הפינוי מיושמת על ידינו בכל סוגי הדירות, לרבות, דירות אשר היו סגורות למשך תקופות ממושכות מכל סיבה שהיא.

כמו כן, חשוב לנו לציין שהטיפול בתחלואי הדירה חייב להיעשות אך ורק על ידי אנשי מקצוע וזאת לנוכח הסכנה הנלווית להליך פינוי דירות ישנות אשר היו סגורות לתקופות ממושכות. בדירות סגורות יכול להיווצר מצב של הצטברות אבק ותחב הגורם לריחות צחנה ולכן חשוב להיכנס לשטח הדירה כאשר מצוידים במסכות נשימה ובציוד נוסף המאפשר טיפול מהיר ויסודי בתחלואי הדירה. אצלנו תוכלו למצוא מענה מקצועי ויסודי לבעיה וליהנות תוך פרק זמן קצר מסביבת מגורים מאווררת ונעימה יותר. כמו כן, תוכלו למצוא אצלנו שירותי ארגון וסדר לסביבת מגורים ישנה ומוזנחת. אנחנו כאן לרשותכן, אל תהסס לפנות אלינו.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו