פינוי בתים וניקיון

פינוי בתים וניקיון בתים – הדרך לשדרוג יסודי של הבית

לא אחת מתברר כי פינוי בתים וניקיון בתים הוא תהליך הכרחי. בתים רבים מתאפיינים בעומס חפצים רב הגורם לחוסר סדר. במקרים רבים החפצים ישנים, שבורים או בלתי שמישים. מצב זה מתאפיין לרוב גם בהצטברות לכלוך רב, בפרט כאשר מדובר בדירות מוזנחות. פינוי בתים וניקיון לאחר מכן יכול לתרום לשדרוג לשיפור ניכר של מצב הבית ואיכות המגורים.

מהן הסיבות לביצוע פינוי בתים וניקיון

ניתן לאפיין מספר סיבות לביצוע פינוי בתים וניקיון,:

  • הכנה למכירה או השכרה: פינוי בתים וניקיון משדרגים את מצב הנכס. זה עשוי לסייע בקבלת מחיר גבוה יותר עבור הבית כאשר הוא מיועד למכירה או השכרה.
  • שיפור איכות החיים: פינוי בתים וניקיון מסייעים ביצירת בית נקי, מסודר ואף בטוח יותר.
  • טיפול באגרנות כפייתית: פינוי בתים וניקיון יכולים לעזור לאנשים הסובלים מאגרנות כפייתית לשפר את חייהם.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

שלבים מרכזיים בפינוי בתים

פינוי בתים הוא תהליך שיכול לקחת זמן רב ומאמץ. חשוב להיערך כראוי לפני תחילת הפינוי. הנה כמה צעדים שתוכלו לנקוט כדי להקל על התהליך:

  • הערכת המצב – הדבר הראשון שיש לעשות הוא להעריך את כמות החפצים, הציוד, הניירת והריהוט המצויים בבית. כך ניתן להעריך את כמות העבודה הנדרשת ולתכנן את התהליך בצורה יעילה.
  • מיון החפצים – לאחר הערכת המצב, יש לבצע מיון מדוקדק. המיון מסייע להחלטה מה להוציא מהבית, ומה לשמור. נוסף על כך, המיון מאפשר פינוי יעיל יותר ובהתאם לחוק שכן לסוגים שונים של תכולה יש הליכי פינוי וטיפול שונים.
  • הוצאת החפצים – לאחר מיון החפצים, יש להוציא אותם מהבית ולפנות אותם למקומות ייעודיים בהתאם לסוג התכולה. חלק מהתכולה ניתן למכור או לתרום. חפצים שאינם שמישים יש לפנות לאתרים מורשים בחוק ועל פי תקנות הרשות המקומית שבשטחה מצוי הבית.

 מה כולל ניקיון בתים לאחר פינוי

בבתים רבים, לאחר הפינוי חשוב לבצע ניקיון יסודי של הבית. הזנחה ולכלוך מפריעים ולא נעימים במקרה הטוב ומהווים מפגע תברואתי במקרה הרע. ניקיון צריך לכלול ניקוי וחיטוי של הרצפות, והקירות ולעתים גם של הרהיטים, אביזרי אינסטלציה וסניטציה וחלק מן התכולה שנשמרה.

פינוי בתים וניקיון מהווים תהליכים משלימים ליצירת בית נקי ומסודר, נעים למחיה ובטוח יותר. הנה כמה דברים שיש לקחת בחשבון בעת ניקיון בית לאחר פינוי:

  • לעתים יש  להשתמש בחומרי ניקוי וחיטוי חזקים במיוחד על מנת להסיר כתמי לכלוך עקשניים כמו גם חיידקים, פטריות, ומזיקים.
  • הקפדה על אוורור ועל ריענון האוויר: לעתים מצטבר ריח רע עקב אוורור לקוי. לאחר הניקיון, חשוב לאוורר את הבית כדי להסיר את הריח הרע.
  •   כתמי דם או שתן, קיני צרעות ומצבורי עובש גדולים הינם מספר דוגמאות לגורמי לכלוך או זיהום המצריכים טיפול מיוחד. חשוב לטפל בהם בצורה נכונה ובטיחותית, לאחר הכשרה מתאימה.

מה חשוב לדעת כשמזמינים שירות פינוי בתים וניקיון מחברה מקצועית

מן האמור לעיל ניתן להבין כי פינוי בתים וניקיון הינו הליך מורכב ולרוב כדאי להזמין שירות זה מחברה מקצועית המתמחה בתחום. חשוב לקבל כמה הצעות מחברות שונות ולבחור את החברה המתאימה ביותר. הנה כמה דברים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חברה מקצועית לפינוי בתים וניקיון:

  • חשוב לבחור חברה שיש לה ניסיון בפינוי בתים וניקיון. חברה מקצועית תהיה בעלת ידע וניסיון בטיפול בכל סוגי הבתים, כולל בתים מוזנחים או בתים עם לכלוך מיוחד.
  • חשוב לבחור חברה אמינה שתוכל לספק את העבודה על פי ההזמנה ובזמנים שהוגדרו. חברה אמינה תהיה בעלת ביטוח, ותוכל לספק לכם המלצות מחברים או מכרים.
  • חשוב לבחור חברה שמכירה את המורכבויות באזור בו מצוי הבית ותדע למיין ולפנות את החפצים על פי הדרישות הקבועות בחוק.
  • לעתים יש צורך בעבודות מיוחדות כמו פרוק ארונות, שימוש במנופים ואף שבירת קירות. חשוב שלחברה תהיה יכולת וסגל אנשים מתאים לביצוע עבודות אלה.
  • כדאי לבחור בחברה שתוכל לספק גם את שירותי הניקיון וכן עבודות שיפוץ ושדרוג נוספות דוגמת צביעה וסיוד, תיקוני חשמל ועבודות אינסטלציה. כך מתבצע תהליך הפינוי מתחילתו ועד סופו ללא צורך במספר קבלני משנה.
  • חשוב לקבל כמה הצעות מחברות שונות כדי להשוות מחירים. חשוב לזכור ששירות פינוי בתים וניקיון הוא תהליך מורכב שאורכו בין יום עבודה אחד לארבעה ימים. לכן, חשוב לבחור חברה שתעשה את העבודה בצורה נכונה ובמחיר הוגן.

פינוי בתים וניקיון הם תהליכים חשובים שיכולים לשפר באופן משמעותי את מצב הבית. לעתים ניתן לבצע זאת באופן עצמאי אך הדבר דורש משאבים רבים. לרוב, כדאי להזמין שירות פינוי בתים וניקיון מחברה מקצועית. כדאי לברר היטב מה הניסיון, הזמינות והיכולות המקצועיות של כל חברה וחשוב לקבל כמה הצעות מחברות שונות ולבחור את החברה המתאימה ביותר.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו