פינוי בתים אחרי אסון

פינוי בית עושים עם שי 

הסיכוי שיקרה בביתך דווקא שריפה, ששיטפון או אסון טבע אחר יפגע דווקא בבניין שלך- הוא קטן עד מאד. אבל סיכוים לא מעניינים אותך כאשר אתה הוא הנפגע. ברגע הראשון- אתה שבור לגמרי. כל מה שיש לך, כל מה שהיה לך מעודך- נמצא שם והלך לעולם. גם אם יש לך ביטוח תכולה שמגבה אותך מבחינה כלכלית, הקושי הוא קושי עצום: ההתמודדות של כאן ועכשיו הינה התמודדות לא קלה, שהרי ביטוחים נוטים לנוע לאט- אבל גם הביטוח המהיר והטוב ביותר לא יחזיר לך את הציורים של הילד מהגן שתלית על המקרר, את התמונות מהחתונה שאי אפשר לשחזר ואת השידה שקנתה סבתא רבא ארבע דורות אחורה ועברה בירושה.

לשמור על השפיות

חשוב שדווקא ברגעי משבר אלה נסו להישאר אופטימיים. ייתכן ועוד יש דברים שניתן להציל בתוך הדירה. אבל אסונות טבע מסוימים או שריפה מקשים על בירור החפצים אלה מאלה בגלל חששות בריאותיים. למשל: אחרי הצפה ייתכן ויעלו הקירות עובש המסוכן לנשימה ואסור יהיה להיכנס אל הדירה אלא בליווי ציוד מיוחד. הפתרון פשוט ממה שנדמה לכם- חברות פינוי בתים מקצועיות מציעות שירותים של פינוי דירות עם ציוד מיוחד זה, ללא סכנה לבריאות העובדים או לבריאותכם. הם יגנו על פניהם וגופם בחליפות מיוחדות, כפפות, מגני פנים ועוד- בהתאם לחומרת המצב- ויעשו עבורכם את הבירור והפינוי של הפסולת.

לחזור לחיים

עוד יתרון להזמנת שירותי פינוי בתים הוא המהירות שבה אפשר לחזור לשגרה. פינוי בתים עובד מהר מאד ולכן הדירה שלכם תהיה מפונה תוך זמן קצר. חלק מחברות הפינוי מאפשרות גם שירותים מתחזקים לדירה- תיקונים, הדברה ושיפוצים- כדי להחזיר את הדירה למצב ראוי למחייה מה שיותר מהר. את החפצים שנבררו עבורכם שניתנים לתיקון או הצלה חשוב לאוורר טרם אתם באים עמו במגע, גם אם הוא הוגדר כאינו מזיק ע"י  המקצוענים. עכשיו, כל מה שנותר הוא להתחיל מהתחלה. אולם לא מדובר על משהו קל, אך בהחלט על משהו אפשרי. אינכם חייבים להיות שם לבד מול השברים כדי להתרומם.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו