פינוי בית – מדריך למתחילים

מפנים בית?

ישנם לא מעט בעלי מקצוע בישראל שמציעים שירותי פינוי בית, קניית תכולת דירה, מחסן, מפעל או מקלט. ההבדלים בין בעלי המקצוע באים לידי ביטוי במחירים, איכות העבודה, איכות השירות, ניסיון מקצועי ומערך לוגיסטי. לא כל החברות תוכלנה לספק שירות ברמה גבוהה. בכדי לקבל תמורה מלאה בעד כספכם ועבודה ברמה גבוהה יש לבחור חברת פינוי בהתאם. אל תתביישו לשאול שאלות ולברר אודות המערך הלוגיסטי שעומד לרשות בעל העסק.

פינוי בית יעיל דורש שימוש במשאיות, מנוף וצוות שמונה לפחות 4 עובדים. כל ניסיון לעגל פינות או לבצע את העבודה ללא ציוד אריזה מתאים תסתיים במפח נפש. עיכובים בהשלמת הפינוי עשויים לעכב את התחלת עבודת השיפוץ או כניסת הדיירים החדשים אל הבית. את בעלי המקצוע שמעניקים שירות ראוי תוכלו לזהות באמצעות המלצות, רמה אישית ומערך לוגיסטי.

פגישה עם בעל המקצוע וסיור בנכס הם שלב חיוני בתהליך. ללא סיור לא יוכל בעל המקצוע לתמחר את העבודה ולהיערך בהתאם. נצלו את הפגישה בכדי להתרשם מבעל המקצוע, אל תחששו לשאול שאלות נוקבות. חשוב לברר כיצד תפונה התכולה מהדירה? האם נעשה שימוש במכלי האשפה של הבניין? אלו פריטים אפשר להעביר למחזור? אלו פריטים אפשר למכור? תשובות מפורטות ומקצועיות מעידות על בעל מקצוע ברמה גבוה, תשובות מתחמקות קצת פחות.

איך לבחון את חברת הפינוי?

עמידה בזמנים, התנהגות אישית, לבוש מקצועי וציוד עבודה מעידים כולם על רמה מקצועית גבוהה. היזהרו מאותם נוכלים שמציעים לכם עבודות פינוי בית ללא עלות. מאחורי כל הצעה שכזאת מסתתרת כמעט תמיד תרמית. בעלי המקצוע הטובים מתמחרים את העבודה בצורה הגונה, אין להם כל צורך לפתות לקוחות תוך שימוש בהבטחות שווא. פינוי הבית הוא הצעד הראשון להכנתו לקראת שימושים חדשים, בצעו את עבודת ההכנה כהלכה ותוכלו לישון בשקט.

בתים מוזנחים ומלאים בחפצים אישיים אי אפשר להשכיר או למכור. רהיטים משומשים במצב טוב יוכלו לשמש את הדיירים החדשים. חבל יהיה לוותר על פריטי ריהוט שיוכלו להעלות את ערך הנכס בעתיד. אם מדובר בדירה שתושכר לסטודנטים או צעירים כדאי להשאיר בה את פריטי ריהוט לשימוש הדיירים. הצעירים נרתעים מהשכרת דירות ריקות לחלוטין.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו