פינוי בית מאשפה

שי שירותי פינוי בית מאשפה

רובנו מייצרים אשפה במשך חיינו, אדם ממוצע מייצר כ-2-3 ק"ג אשפה כל יום . רוב האשפה שאנו מייצרים מגיעה מהבית לכן כולנו צריכים להתמודד עם כמויות אשפה אלה .  האשפה מטופלת בחוץ ע"י פועלי התברואה שאוספים אותה מדי יום ומרוקנים אותה במקומות המורשים לכך יש מקרים יוצאי דופן שאהו עצמנו אוגרים אשפה בים כותלי הבית או הדירה שדורשת מאתנו טיפול מיוחד . פינוי בית מאשפה נעשה תוך מיון שלנו, מה אנו מעוניינים לזרוק ומה לא רוב האנשים היום, בגלל העידן האקולוגי מבצעים פינוי בית מאשפה תוך מיון לפי חומרים, זכוכית לחוד, קרטונים וניירות, מוצרי פלסטיק, מוצרי מתכת ועוד .

את החומרים הללו מפנים במכלים מיוחדים שנעשה בהם שימוש חוזר בתעשייה.

כיצד מפנים פינוי בית מאשפה והיכן ממחזרים

השאלה שמטרידה אותנו בזמן פינוי בית מאשפה היא כיצד מתפטרים מהאשפה שפיננו? אם מדובר בכמות סבירה של אשפה אז אין בעיה נוכל לסחוב אותה במכונית שלנו למכלי מחזור הקרובים אלינו, אך כשמדובר בכמויות חריגות של אשפה , נצטרך להתמודד עם בעיה קשה יותר כמו כיצד נסחוב כמות גדולה כזו לפחים מיוחדים שהם לא נמצאים לידנו .

בנקרה זה נצטרך להיעזר בחברה שעוסקת התחום פינוי בית מאשפה המשימה של פינוי בית מאשפה היא משימה מאוד מורכבת החברה מגיעה ודואגת לפינוי האשפה מהמיון שלה עד ללקיחתה לאתר של אשפה, אנו כמובן נשלם סכום לא מבוטל על שירות כזה, אך עדיין זה משתלם לנו בזכות החינוך והמודעות בבתי הספר על מחזור אשפה, נעשתה מהפכה של ממש בתחום, וישנם גם "פחים ירוקים" למחזור הפסולת .

כל מכלי האשפה על סוגיהם ניתנים לשינוע כשצריכים לרוקן אותם המכלים מיוצרים בארץ בסטנדרטים גבוהים ובינלאומיים, הם עשויים מפלדה חזקה אשר מונעת לפסולת להירקב בתנאים של חום המכולות האלה היא הדרך הטובה ביותר לשמור על איכות הסביבה ולהיפטר מן האשפה .

ישנם גם סוגים נוספים של מכלי אשפה התורמים לאיכות הסביבה ואלה הם פחי הפח המוטמנים אלה הם פחים או מכולות מיוחדות שטמונים כ- 60% באדמה, הם עשויים מפלסטיק ומצופים בציפוי עץ כך שלא יוכלו להפיץ ריח רע בסביבתם .

זה אחת ההמצאות הישראליות שתרמו הרבה מאוד לסביבה.

פינוי אשפה מבית אצל אגרנים כפייתיים

כשרואים בית של אגרן כפייתי, מרגישים בחוסר אונים מוחלט, הדירה או הבית נראים דומים יותר לאתר אשפה מאשר למקום מגורים, העניין הזה הופך להיות מפגע תברואתי וצריך לבצע פינוי אשפה מבית ומהחצר במידה והאגרן גר בבית פרטי .

רוב הפסולת של האגרן תיערם בערימות ויפונו לאתר פסולת מורשה ע"י חברת הפינוי במידה ונמצאו בדירת האגרן חומרים רעילים, החברה תדע מה לעשות עם חומרים מסוכנים אלה .

פינוי אשפה מבית, אמורה להיעשות בצורה הכי דיסקרטית שיש לפעמים הפעולה הזו יכולה להיגרר במשך כמה ימים עד שהדייר יוכל להיכנס לבית שהוא הופך להיות ראוי למגורים .

כמה פעמים עברנו ליד בית מוזנח שהפוטנציאל שטמון בו הוא אדיר ולפעמים כואב לנו הלב ממש לראות בית כזה שיכול היה להפוך למקום מגורים יפהפה בתים אלה, לרוב אינם מאוכלסים ובתוכם יש הרבה אשפה שנאגרה עם השנים בבתים אלה לפעמים הבעיה היא חלוקת ירושה בין הילדים של אותם קשישים שגרו בבית והיות והירושה שנויה במחלוקת, הבית ממשיך לעמוד מוזנח ומלא באשפה .

בסופו של דבר, כשהפתרון נמצא, ומעוניינים למכור את הבית, הדבר הראשון שמבצעים בו על מנת למכור אותו הוא פינוי אשפה מבית קירות מלאות טחב וחלודה בפינות הבית, אלה הם מנת חלקו של בית מוזנח, כשמזמינים חברה לפינוי בית מאשפה, החברה דואגת לניקיונו לאחר הפינוי ולעיתים גם לבעלי מקצוע שיחזירו את הניצוץ ויהפכו אותו מסודר וראוי, בדרך כלל לפני מכירה או אכלוס מחדש ע"י אחד מבני המשפחה .

מי שחושב שיוכל לבצע פינוי כזה לבד, טועה היות וזו עבודה רק למקצוענים המצריכה ציוד מיוחד וידע.

כיצד נדע איך לבחור חברה לפינוי אשפה מבית?

ישנן חברות רבות שמציעות שירות פינוי מפסולת בבתים ודירות, אך לצערנו לא כולם מיומנות .

על מנת שנבחר את החברה הטובה והמיומנת בעבודה זו, נחפש המלצות מלקוחות ואף ניקח כתובות וטלפונים כך שנוכל לראות אם העבודה התבצעה כראוי אם אינכם עדיין בטוחים, קבעו עם החברה לפינוי אשפה מבתים, פגישת ייעוץ, לפי ההסבר שלהם איך מתבצע הפינוי, השירות והעמידה בזמנים חשובה אף היא .

העלויות של פינוי בתים מאשפה נמדדת לפי מספר המכולות וכמובן כמות האשפה שאמורה להיזרק אם לחברה לפינוי אשפה מדירות יש אתר רשמי באינטרנט, מה טוב .

חברות שמכבדות את עצמן לרוב יש אתר באינטרנט אפילו עם רשימת לקוחות מרוצים, גם זו יכולה להיות אינדיקציה טובה לבחירת החברה רוב פינויי הבתים מאשפה ופסולת נעשים על מנת להשכיר את הנכס או למכור אותו .

כשמקבלים בית כזה לאיר הבינוי, הקונים או השוכרים, לעולם לא יוכלו לנחש שבית זה היה פעם במצב מוזנח להחריד.

מה הם השלבים בפינוי בית מאשפה?

ישנם חמישה שלבים בפינוי: כמות העבודה, הצעת המחיר, מיון, פינוי והאחרון בהם זה הניקיון .

כשצוות הפינוי ומעריך את המצב לפי העבודה בבית, הוא ייתן ללקוח הצעת מחיר לפי הערכת המצב כפי שהוא רואה ברגע שסוכם על מחיר בין הלקוח והחברה, חברת הפינוי תתחיל במיון האשפה בכדי לדעת מה ייזרק ומה יישאר בבית או בדירה, מה שנראה סביר, כמו בגדים וכלי ביית יימסר למטרת צדקה והשאר אל מכולות האשפה .

בסופו של כל ההליך כשהדירה ריקה מתוכן, יתחיל שלב הניקיון דהוא בעצם השלב הסופי ישנן משפחות ששיפצו ובנו את ביתם והחצר הייתה מליאה בפסולת בניין .

הרבה לא ידעו והתלבטו, אם אכן יש חברה המפנה פסולת מחצרות ומבתים עד מהרה הרבה אנשים גילו כי אכן יש חברות כאלה המפנות פסולת ואשפה .

דעו, כי אם חצרכם מליאה באשפה, תוכלו לקבל קנס כספי גבוה, היות ועל פי חוק, אסור להחזיק יצר במצב כזה לכן אתם אמורים לקרוא לחברת פינוי בתים מפסולת, כמה שיותר מהר .

תוך יומיים, החצר והבית יהיו נקיים ותוכלו ליהנות מחצר נקיה ללא אשפה מיותרת בתים שנערכו בהם שיפוצים והורדו טפטים מהקירות ונערמה פסולת כמו החלפת צנרת, כלים סניטרים ישנים , רצפות שבורות, חברה לפינוי פסולת מבניין תוכל בהחלט לבוא לעזרתכם ולחלץ אתכם מאשפה מיותרת .

ישנם פינויים נוספים הניתנים במסגרת שירות זה כמו: פינוי חנויות, פינוי בתי כנסת, פינוי משרדים ישנים, פינוי מקלטים, פינוי פסולת לאחר שיפוץ ופינוי גנים ציבוריים מפסולת.

כמה זה עולה לנו?

תמחור הפינוי הוא שונה ממקרה למקרה ישנן חברות שיתמחרו את הפינוי על פי הערכת החפצים שיילקחו אם הם בעלי ערך כגון ריהוט עתיק וחברות אחרות יתמחרו את הפינוי על פי גודל המכולה .

חשוב כי הלקוח ידע את המחיר לפני הפינוי כך שלא יהיו אי הבנות המחיר יעלה בהתאם לצרכים חברות פינוי מסוימות עוסקות גם בחיטוי הדירה ובסיוד ותיקון סדקים ואף בהחלפת ברזים ישנים, הכול בהתאם לצרכים .

לסיכום, פינוי בית מאשפה לא חייב להיות מסובך ומורכב .

על ידי פינוי של האשפה ניתן גם לשמור על הסביבה וגם לשמור על הסדר והניקיון של הבית אין ספק שעם השנים התכולה של הבית הופכת למיותרת וחפצים המיועדים לאשפה נצברים יותר ויותר בבית ולכן ביצוע פינוי של האשפה תוך שמירה על איכות הסביבה הכוללת מחזור ופינוי לאתרים מורשים יכולה לתת את המענה הנכון ביותר .

פינוי ביתו של אגרן כפייתי מאשפה- פעולה שאינה סובלת דיחוי

חשוב מאוד לדעת שאם אתם מכירים אגרן כפייתי שביתו מלא באשפה או חיים עם אדם כזה באותו הבית, פעולת פינוי הבית מאשפה אינה סובלת דיחוי כלל ועיקר.

הסכנות הבריאותיות שעלולות להגרם כתוצאה מאי פינוי של אשפה

מאז ומעולם ניסו בני האדם לפנות פסולת מביתם, ולא בכדי. הפסולת שאנו משליכים נוטה להירקב ולהעלות ריחות רעים שמקורם בזיהומים שונים. עם הזמן, עלולים להמשך אל האשפה מזיקים שונים ובלתי רצויים, כגון מקקים, עובש, מכרסמים ועוד ועוד. אי הקפדה על פינוי סדיר של האשפה מן הבית, כפי שקורה לעיתים בבתיהם של אגרנים כפיתיים, עלול לגרום לנוכחות מוגברת של מזיקים בבית, שמעבירים מחלות ולפיכך עלולים להסב נזק משמעותי לבריאות.

בנוסף לכך, מאחורי האשפה יצטברו, סביר להניח, כמויות עצומות של לכלוך ואבק- אותו כמעט ולא ניתן לנקות. האבק הרב עלול להגביר או לגרום לבעיות בדרכי הנשימה כמו אסטמה, ולכן חשוב מאוד לשמור על סביבה נקייה.

בנוסף לנאמר לעיל, אגירת כמויות עצומות של אשפה בבית עלולה להסתיים בכך שלא ניתן יהיה לעשות שימוש בחדרים שונים בבית, כמו למשל המטבח וחדר הרחצה- מצב לא רצוי לכל הדעות.

לפנות את האשפה באופן מיידי

מכל הנאמר לעיל, ניתן להסיק שפינוי אשפה מהבית הינה פעולה שצריכה להתבצע באופן מיידי וללא כל דיחוי. זוהי סיבה מרכזית בגללה יש לפנות אל שירותיה של חברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום של פינוי אשפה, כך שהפינוי יתבצע תוך יום עבודה אחד או שניים בלבד, בלי צורך להמתין ולו יום אחד נוסף- זכרו שכל המתנה של יום עלולה להסב נזק בריאותי ממשי לאגרן הכפייתי ולאנשים הגרים בסביבתו.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו