פינוי בית אחרי פטירה וניקיון

פינוי דירה לאחר פטירה

בית שבו התגוררו אנשים מבוגרים במשך שנים ארוכות לפני שנפטרו, הוא לרוב בית המכיל בתוכו חפצים רבים, בגדים ישנים והרבה מאוד ניירת. כחלק מתהליך ההתמודדות עם הפטירה, קרוביהם של הדיירים צריכים גם לדאוג לפינוי הציוד מהדירה, לניקיונה ולמיון החפצים השונים שהיו שייכים לאנשים המבוגרים שחיו בתוכה.

חברת שי פינוי דירה עוסקת כבר שנים רבות במתן שירותי פינוי של בתים ודירות מכל הסוגים, כאשר עובדיה מנוסים בהתמודדות עם האתגרים הכלולים בהוצאת ציוד מגוון וכמויות גדולות של חפצים.

למה אתם צריכים את השירות של שי פינוי?

קשה מאוד לעבור תקופה כמו אבל על הורים או סבים מבוגרים שהלכו לעולמם. אין צורך שתתמודדו לבדכם הן עם האבל עצמו והן עם ההכרח לטפל בבית העמוס של האנשים שאהבתם: השאירו למומחים את העבודה ותנו למי שיודע כיצד לפנות את הדירה ביעילות ובמקצועיות, לעשות זאת.

מתי נדרש השירות?

שירות של פינוי בית אחרי פטירה וניקיון יכול להינתן מיידית אחרי שדיירי הבית הולכים לעולמם, אך יש מי שמעדיפים להמתין תקופה מסוימת, להתחיל בעצמם במיון החפצים ורק אז לקרוא לאנשי מקצוע. כדאי בכל מקרה, להתייעץ עם מפני הדירה ולהבין כיצד בדיוק מתבצע התהליך, להסביר מהם הקשיים הספציפיים בדירה אם קיימים כאלה – למשל אגרנות כפייתית של בעלי הבית שנפטרו, או ניירת בכמויות גדולות וכך להכין את עצמכם בצורה המיטבית לתהליך עצמו, בתאריך שבו קבעתם עם אנשי החברה.

איך מזמינים שירות פינוי בית אחרי פטירה ?

קל מאוד להזמין את השירות: בלחיצת כפתור תוכלו לקבוע פגישה לייעוץ ללא התחייבות ולהבין לעומק איך הדברים עובדים. מועד הפינוי של הדירה ייקבע יחד עמכם, כשהמטרה היא לאפשר לכם להתמודד עם התהליך הלא פשוט הזה – בצורה הטובה ביותר ועם הליווי הנכון

פנו אל שי פינוי דירה להזמנת השירות

לאחר פינוי הדירה מחפצים תוכלו להזמין גם שירות ניקיון של הדירה, על מנת להפוך אותה לרעננה ומוכנה למגורים של דיירים חדשים. חברת שי פינוי דירה מציעה מעטפת של שירות עבור מי שזקוק לריקון תכולה של בתים, לרבות ניקיון יסודי, הדברה והכנה לקראת האנשים שעומדים להתגורר בתוכה.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן