סילוק אשפה מבתים

נדרשים לסילוק אשפה מבתים? שי פינוי דירה וניקיון כאן בשבילכם!

על פניו תהליך של פינוי דירה נשמע כמו דבר פשוט למדי: אורזים את כל מה שבתוך הדירה ומוציאים אותו החוצה. אולם כל מי שאי פעם התנסה בפינוי דירות יודע כי מה שנשמע במחשבה ראשונה כתהליך פשוט למדי עלול להתגלות בפועל כתהליך מורכב וארוך, שלא לומר מייאש, שכולל מלבד הפינוי עצמו גם את מיון תכולת הדירה, אריזתה ובחלק מהמקרים גם מציאת מקום אכסון חדש לחפצים המפונים.

אשפה מכל סוג שהוא בסביבת המגורים עשויה להיערם מסיבות שונות, וביניהן: אגרנות כפייתית, קושי אישי בהיפרדות מחפצים חסרי ערך ושימוש, הזנחה מתמשכת עקב בעיה רגשית/גופנית וסיבות נוספות שכל אחת מהן עשויה להוביל למצב בו האשפה הולכת ונערמת למימדים מסכני בריאות, המחייבים אתכם בביצוע פעולה מיידית לסילוק האשפה, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם ולשירותכם.

מה אנחנו יודעים לעשות?

אנחנו ב-שי פינוי דירה וניקיון, מתמחים בביצוע עבודות פינוי של דירות אגרנות ופינוי פסולת ואשפה מכל סוג ובכל היקף מסביבת המגורים. במסגרת השירות המקצועי שלנו, אנו פועלים לסילוק מיידי של האשפה שנערמה בסביבת המגורים ומייד לאחר מכן מתחילים בביצוע עבודות ניקיון יסודיות המשיבות את הבית, הדירה או המשרד למקום ראוי למגורים/עבודה.

כאשר אנחנו מפנים דירה השלב הראשון הוא מיון כל תכולת הדירה כאשר הקטגוריה העיקרית היא כמובן מה לוקחים איתנו ומה זורקים. לדירות יש נטייה לצבור חפצים רבים שלא בטוח שאחזקתם של כולם מוצדקת. השלב השני של מיון תכולת הדירה כולל הפרדה בין סוגי החפצים השונים, בין אם אלו כלי מטבח, בגדים, דיסקים, חפצים שונים וכו' שרצוי לשם הנוחות לארוז אותם ביחד. בשלב הבאים של פינוי דירה צריך להוציא את החפצים הארוזים מהדירה ולהעבירם לידעם החדש

 

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

סילוק אשפה מבתים – מה השירות שלנו כולל?

השירות המקצועי שלנו למטרות סילוק אשפה מבתים כולל:

  • פינוי מיידי של ערימות הפסולת משטח הדירה והעברתן למכולות פינוי
  • הובלת מכולות הפינוי לאתרי פסולת המיועדים ומורשים לצורך כך
  • חיטוי כללי של סביבת המגורים באמצעות לחץ מים וחומרי חיטוי
  • שטיפה יסודית של כל האלמנטים הדירתיים, לרבות, חלונות, דלתות, תריסים וכו

וזאת לצד פעולות ניקיון נוספות בהתאם לדרישת הלקוחות, לרבות, פוליש, חיטוי קרמיקה, ברזים וכיורים, ביצוע עבודות צבע כלליות וביצוע עבודות תיקון קלות לאלמנטים דירתיים שונים בסביבת המגורים/עבודה.

יתרונות השירות שלנו

אנחנו ב-שי פינוי דירה וניקיון, מאפשרים לכם ליהנות ממעטפת מורחבת של שירותי פינוי וניקיון בהתאמה מלאה למצבה התחזוקתי של הדירה ובהתאם להיקף הפסולת ופריטי האגרנות אותם אנו נדרשים לפנות באופן מיידי. כצוות פינוי וניקיון מוביל בתחומו, אנו מאפשרים לכל אחד ואחת מלקוחותינו ליהנות מכל יתרונות השירות הבאים לאורך כל הדרך:

  • צוותי עבודה מנוסים ומיומנים בניהולו של שי, מומחה פינוי וניקיון עם וותק מקצועי של למעלה מ-30 שנה בענף
  • עבודה בכל חלקי הארץ תוך תגבור צוותי העבודה במידת הצורך
  • ציוד מקצועי למטרות פינוי דירות מתכולה מכל סוג ובכל היקף
  • שימוש בחומרי חיטוי וניקיון איכותיים וידידותיים לסביבה
  • התאמה מלאה של סוגי השירותים לסיבה בגינה נדרש מלכתחילה לפנות את הדירה מאשפה ו/או פריטי אגרנות, תוך התמחות בביצוע עבודות פינוי לדירות אגרנות

וזאת לצד יתרונות נוספים כגון: ליווי אישי ומקצועי של מזמיני השירות, שירותי חידוש דירות לאחר פינוי (כולל עבודות פוליש וצבע במידת הצורך), וכמובן, יחס ושירות אישי לכל לקוח/ה לאורך כל הדרך.

אם גם אתם מתמודדים עם דירות מגורים, בתים פרטיים ומשרדים בהם מצויים פריטי אגרנות או פסולת בהיקפים המחייבים שירות פינוי מקצועי, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן ולהבטיח לעצמכם את השירות הטוב והמקיף ביותר בתחום סילוק אשפה מבתים ובתחום פינוי דירות וניקיון

שירות אחראי ואיכותי: האחריות הסביבתית שלנו

בעידן שבו המחויבות לסביבה הקיימת היא לא רק אופנתית אלא גם חיונית, אנו ב-שי פינוי דירה וניקיון, חיים את האחריות הזו בכל פרט ופרט. בפרוצדורות העבודה שלנו אנו מבטיחים שכל הפסולת אשר אנו מסילים מגיעה ליעדה המתאים ולא למקומות שמזהמים את הסביבה. אנו משתמשים בחומרי ניקוי איכותיים וידידותיים לסביבה ונמנעים משימוש בחומרים מזיקים או רעילים. הציוד שלנו מתוחזק באופן תדיר כך שהוא יעיל ופועל בצורה אופטימלית, וכל זה במטרה להגביל את ההשפעה על הסביבה. כאשר אתם בוחרים בנו, אתם לא רק מקבלים את השירות הטוב ביותר בשוק, אלא גם מבטיחים שהפסולת מסולקת בצורה אחראית ואיכותית. אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לשינוי אחראי וקיימתי!

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו