סידור בתים כולל ניקיון

סידור בתים כולל ניקיון עושים רק עם שי 

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לבצע אחת לכמה שנים סידור הבית כולל ניקיון יסודי ובמידת הצורך גם קצת שיפוצים וסיוד. את העבודה, שאינה קלה באופן פיזי הם משאירים לבעלי מקצוע שעושים את העבודה בצורה מקצועית ויעילה. צריכים סיוע בעבודה מסוג זה? אנחנו בעלי המקצוע שאתם מחפשים. התקשרו אלינו היום!

מי אנחנו, חברת צוות פינוי דירה?

חברת צוות פינוי דירה, חברה וותיקה בשוק, מציעה ללקוחות שלה עבודה נקיה, זריזה ומקצועית. אנשיה יחד עם בעליה מתכננת תכנית פעולה. עושים תיאום ציפיות וקובעים תנאי עבודה ושכר. לאחר פינוי כל התכולה שבעליה אינם מעוניינים בה צוות הניקיון יעשה את עבודתו ויביא את הדירה למצב שאפשר יהיה לסדר בה את התכולה מחדש. באתר האינטרנט שלנו אפשר לקבל את כל המידע הנדרש לגבי תכנון סידור בתים וכן לצפות בתמונות של בתים שסודרו על ידי החברה בעבר. כמו כן אפשר לקבל מידע טלפוני 24/7. בשעות שאין מענה אפשר להשאיר פרטים ונציגי החברה יצרו קשר עם הלקוח.

מי צריך סידור בתים כולל ניקיון?

  • מי מאתנו אינו אוהב סדר וניקיון? לאור העובדה שרובנו עובדים שעות רבות במקומות העבודה שלנו ואת יתר הזמן מעניקים לבני המשפחה רבים שרוכשים דירות בוחרים להעסיק את אנשי המקצוע היודעים איך לבצע את העבודה, יש להם את המכשירים הנדרשים ואת הידע המקצועי.
  • עולים חדשים רבים המגיעים מארצות רווחה ומביאים עמם ריהוט וחפצים לדירה שרכשו בארץ אינם מודעים לכך שלא תמיד אפשר להכניסם לדירה בגלל גודלם. אנשי המקצוע של צוות פינוי דירה סיגלו לעצמם שיטות עבודה תכנוניות והם עושים כל מה שניתן כדי לסדר את הדירה בצורה הטובה ביותר. לעיתים יש צורך לשנות רהיט זה או אחר, לשבור קיר כדי להעמיד את המקרר או פריט אחר.
  • בנוסף, גם אנשים רגילים זקוקים לעזרה שלנו. רובנו לא אנשי מקצוע בתחום סידור דירות כולל ניקיון אבל מי מאתנו לא רוצה שהדירה שלו תראה כמו מהז'ורנל. על מנת להגיע לתוצאה כזו צריך לרכוש שירותי סידור בתים וניקיון כללי של בעלי מקצוע וכאן נכנסת לתמונה חברת צוות פינוי דירה.

מה אנחנו מציעים לכם?

אנחנו גם בוחרים לרכוש את שירותי החברה בעת מעבר לדירה חדשה. בחלק מהמקרים אנחנו בוחרים להחליף חלק מהריהוט, מכשירי החשמל והמטבח. חברת צוות פינוי דירה מציעה ללקוחות מניסיונה לאנשים שרכשו דירה ומעוניינים להכניס בה עניין וסדר חדשים את עובדיה שמתמחים בתחום.

לאחר ביצוע שיפוצים, צביעה סיוד והצבת או הורדת קירות נכנס צוות ניקוי הדירה. עובדים אלו הם בעלי מקצוע בתחום יודעים להפעיל את כל המכשירים הנדרשים כדי לבצע את העבודה באופן מקצועי, יעיל ומהיר, הם משתמשים בחומרי גלם ותכשירי ניקיון מהטובים שיש בשוק המקומי. בעלי הדירה מקבלים אותה כשהיא מוכנה למגורים.

התקשרו כבר היום ונשמח לעמוד לרשותכם! ')} 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו