ניקיון בית מוזנח

ניקיון בית מוזנח עושים רק עם מומחה פינוי דירה

קיימים מקרים בהם נדרש כוח עבודה מסיבי עבור פינוי דירה שאיננה סטנדרטית.

כך הוא המקרה באשר לדירה של אספן כפייתי. חברת פינוי דירות מפנה ומבצעת ניקיון בית מוזנח בכל מצב בו תהיה הדירה. צוות מומחה פינוי דירות הינו צוות מוכשר עבור ביצוע העבודה בצורה יעילה ומקצועית. הרי אין מדובר על מעבר דירה רגיל. מדובר על כמויות בלתי נדלות של ציוד.

מהו בית של אגרן כפייתי?

מדובר על תופעה נפשית אשר פוגעת ברמת החיים של האדם הלוקה בה ושל בני משפחתו. על פי רוב מדובר על מגזר הגיל המבוגר יותר. התופעה מתחילה להופיע בשנים המוקדמות יותר ותופסת תמונה של שימור ציוד "שלא יחסר" בתחומים שונים. לעיתים מדובר על ניסיון לצור אוספים מסוגים שונים. אדם אשר ילקה בתופעה ימצא עצמו, אט, אט נמנע מהציבור הרחב. לעיתים המשפחה אינה יודעת כלל כי מדובר על תופעה נפשית זו ואינה מודעת לפגיעה אותה מבצע אגרן כפייתי לעצמו.

בשלב מסוים יכול אגרן כפייתי לאסוף ציוד מסוגים שונים מהרחוב, מפחי האשפה השכונתיים וממקומות בהם נאסף האשפה. לעיתים הוא יבחר לקנות בכמות כסף נכבדה ציוד רב. הציוד יכול להיות מגוון עד מאד: כלי מטבח, ריהוט, ניירות עד רמת הפתקים, ביגוד, כלי נוי, תמונות. עד כאן אולי טוב ויפה, אך כשאלה נערמים זה על גבי זה הם עלולים גם לפול עליו. מי ידע על כך?

אספנים כפייתיים שונים אוספים גם מזון. שוב, "שלא יחסר". כמות גדולה של קופסאות שימורים יכולה להתחלף במזון רך כגון לחם, בשר וגבינה. הבעיה מחמירה כאשר החרקים והמכרסמים מגיעים. הריח עלול להיות מפגע תברואתי בעצמו. מקרים קיצוניים הינם מקרים בהם שומרים אגרנים כפייתיים את גללי בעלי החיים אשר ברשותם.

ניתן לפנות אגרן כפייתי מביתו ולעזור לו במידה והוא רוצה לעזור לעצמו. במידה וקיימת בעייתיות וערפול מצדו ניתן להיעזר במוסדות הסעד השונים. חברת הפינוי, בכל מקרה, תבצע את הפינוי והשינוע של כל הציוד הנדרש. לעיתים עולה הצורך בשימור חלק מהציוד וכאן המקום לבצע שיחת תיאום ציפיות ולעבור על כל הקיים בדירה יחד עם נציג החברה. הוא יסמן את כל הנדרש לפינוי על מנת שלא יהיה בלבול בעת ביצוע הפינוי והשינוע טרם ניקיון, צביעה, הדברה ושיפוץ, אם נדרש.

מדוע חברת פינוי דירות מוכשרת עבור ניקיון של בית מוזנח?

לא אחת קורה כי בית אשר לא נגעו בו ורק מילאו אותו בציוד יהיה מאד מלוכלך לעיתים עד כדי כך שיהווה מפגע תברואתי או סכנה עבור מי שמתגורר במקום. חברת פינוי מצוידת בכל הנדרש עבור פינוי של דירה כגון זו וניקיונה. דירה מוזנחת תהיה מלאה בפטריות על הקירות, בעובש בתוך הארונות, בחדרי האמבטיה ובחדרי השירותים, זאת מכיוון שלא אווררה דיו ולכן הלחות בה נצברה. מעבר לכך, כמות הציוד שנערם זה על גבי זה יצר מצב של חוסר באוויר נקי ולחות שהביאה להיווצרות הפטריות והעובש.

דירה מוזנחת יכולה להיות מלאה בציוד רב וגם במזון אשר נשכח במקום. בדירה של אספן כפייתי ניתן למצוא גם אוספי מזון רך כגון בשר או חלב, לחם ואפילו גללים של בעלי החיים בהם אותו אדם מטפל. מדובר על סכנה לציבור ולבעל הדירה, האספן הכפייתי. במקרה זה תגיע החברה מצוידת בכל הנדרש גם על מנת להגן על אנשי הצוות שלה.

מזון אשר נשאר ללא מענה ואינו מפונה מהדירה קורה למכרסמים ולחרקים, נמלים ומקקים להשתכן בה. גם את אלה יש צורך לפנות ולטפל בכל הנזקים אשר המכרסמים ביצעו בדירות כגון חפירת מחילות. חברת פינוי של דירות מבצעת ניקיון של בית מוזנח על ידי מיטב חומרי הניקיון העומדים לרשותה על מנת להשאיר את המקום מצוחצח באופן חד משמעי ומתאים עבור מגורים מחודשים. חברת פינוי מבצעת גם חיטוי של חדרי השירותים ושל חדרי האמבט המתבקשים במקרה של ניקיון בית מוזנח.

בתום הניקיון יבצע מומחה פינוי דירה הדברה מקצועית על מנת שכל הטפילים ולמיניהם ישמרו מרחק מהמקום. ההדברה מתבצעת על ידי מיטב החומרים. כל הציוד אשר נדרש עבור ההדברה והניקיון הינו על אחריות חברת הפינוי.

לאן מפונה הכבודה של הבית?

כל תכולת הבית נארזת על פי מיון מסודר המתבצע על ידי חברת הפינוי. במקרה של פינוי וכן ניקיון בית מוזנח, העבודה תידרש לארגון מיוחד וזאת תעשה על ידי מקצוענים. מכיוון שכך, תיקח פחות זמן ולכן גם תהווה עלות נמוכה יותר עבור הלקוח, לעומת אם היה בוחר לבצע זאת בעצמו. זה אולי נראה קל אבל כנסו גם אל תוך הארונות והמזווה, הוציאו הכול ואז תבינו שמדובר על פרויקט רציני.

חובה לפנות את כל הפסולת ואת כל הציוד אל אתרים מורשים. מומחה פינוי דירה מבצע פינוי ומשנע את כל הציוד רק אל אתרים מורשים בחוק על מנת לשמור על איכות הסביבה ולהימנע מהקנס הכבד הצפוי לכל אדם כאשר עובר על החוק.

מה חשוב שיהיה מצוין בחוזה בין הלקוח לבין בעל הדירה?

כל חוזה מכיל כמה פרמטרים. במידה ובחר הלקוח למכור את הציוד לחברה, כל חפץ ועלותו יהיו מצוינים בחוזה המוסדר על פי חוק. כל שמות אתרי הפינוי יהיו מצוינים בחוזה עצמו כולל המיקום שלהם. במידה והלקוח הסכים כי חלק מהציוד (ציוד במצב טוב) יועבר אל עמותות אשר מקיימות שירות עבור משפחות נזקקות, יהיו העמותות הללו מוזכרות בחוזה. תאריך התחלת הפרויקט ותאריך סיום הפרויקט חשובים באותה המידה היות והם תוחמים בזמן ביצוע ראלי אשר ידרוש את התכנון הנכון על ידי חברת הפינוי. באופן הזה יתבצע הפינוי והניקיון על הצד הטוב ביותר והיעיל ביותר. כך עובדים נכון. כל הסדרי התשלום יהיו מפורטים בחוזה.

החברה מתחייבת להשאיר את הדירה נקייה כפי שסכום על ידי שיחת תיאום ציפיות אשר התרחשה בין הלקוח לבין  החברה עליה מבוסס החוזה. במידה והדירה ניזוקה מכל סיבה שהיא הכרוכה בפעילות של החברה בדירה, תתחייב חברת הפינוי לפצות בהתאם. מעבר לכך, מחויבת החברה להשאיר את הנתיב בו עברה מהדירה אל המכולות או כלי הרכב, נקי. כולל חדר המדרגות או כל שביל גישה אחר בו עשתה שימוש. חברת פינוי אחראית לכך ושומרת על אזור המכולות נקי בפני עצמו. כך עובדים מקצוענים.

מדוע לשלב שיפוץ עם ניקיון בית מוזנח?

לא תמיד נראה לעין מה דורשת הדירה כאשר היא מלאה בציוד מכאן עד הודעה חדשה. שטחי העובש ושטחי הפטריות נסתרים, לא ניתן לגלות עדיין את הריקבון אשר מצוי בשירותים או במקלחות וכן בארונות ובמזווה. רק לאחר פינוי ניתן לראות עד כמה הדירה באמת מוזנחת. לעיתים דירה כגון זו תעלה גם בבעיות חשמל ובעיות אינסטלציה לבעל הדירה. חברת פינוי דירות פשוט מקבצת את כל הנדרש עבור דירה מוצלחת. כך מתבצע שדרוג של נכס. חברת פינוי מתמחה גם בהחלפת כיורים, שבירת קירות ושינוי כל המבנה הפנימי במידת הצורך. את הניקיון היא תבצע מיד לאחר השיפוץ, כולל הדברה וכולל צביעה. כך הדירה הופכת ליופי של נכס ומזמינה למגורים מחודשים.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו