מתי יש צורך בהליך פינוי בית?

פינוי בית, מתי?

הרבה בעלי נכסים נתקלים במצבים של צורך בפינוי הדירה {המושכר} המודעות  בקרב הציבור אינה גבוהה לגבי חברות העוסקות בפינוי דירות בהם המשכירים אינם מעוניינים להתפנות, מה היתרונות בחברה העוסקת בתחום פינוי בית. כשבעל הדירה עושה הרבה ניסיונות לפינוי דירתו, הוא לרוב נכשל,  ברור כי אין לו ידע או כוח בתחום. כדאי כי בעלי הדירות לא יטרידו ויטריחו את עצמם בניסיונות עבור פינוי בית תחום זה חייבים להשאיר בידי המקצוענים!

 מה הן היתרונות של פינוי בית באמצעות חברה?

חברות הממחות עם פינוי בית יש להם את המחסנים הדרושים על מנת לפנות את המושכר ולקחת את חפצי השוכרים למקום מבטחים בה הם ימצאו אותם שלמים, לרוב מי שמשלם על שכירות המחסן יהיו המשכירים שלא יצאו בזמן מהדירה והשאירו את המושכר ללא דמי שכירות חודשיים וכך אף גרמו נזק גדול למשכיר. צוות העובדים של פינוי בית יבצע את העבודה בתוך כמה שעות ובצורה הכי מהירה.  הצוות לפינוי דירה או בית, מגיע עם ציוד אריזה נדרש כגון: ארגזים, שקים וחומרים להגנה על חפצים שבירים ואורז את הכל במהירות ויעילות.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

פינוי דירה גם במקרים אחרים..

 יש מקרים בהם אנו מעוניינים לפנות דירה מחפצים עודפים ופשוט אין לנו מושג איך מבצעים זאת על הצד הטוב ביותר, אם הבית מלא בחפצים מיותרים, כדאי כי תשתמשו בחברות של פינוי דירות ובתים, החברה מגיעה אף עם מכולה וזורקת את החפצים המיותרים במקומות המורשים לכך ובכך היא אף שומרת על איכות הסביבה. לא כדאי כי תפנו חפצים מסוג זה בעצמכם, כי אתם עלולים לקבל קנס כספי גבוה ויתרה מזאת אתם מזיקים לאיכות הסביבה. הרבה בעלי בתים שהשוכרים עברו  לדירה אחרת, מצאו כי אינם יכולים להשכיר את הנכס היות והשוכרים השאירו להם בבית מהפיכה אמתית הבאה לידי ביטוי בחפצים רבים שאין בהם שימוש. במקרה זה אין ברירה למשכיר אלא לפנות אל שירותי פינוי בתים ודירות  על מנת שיבצעו לו את הפינוי ויזרקו את החפצים במקומות  המורשים לכך.

כיצד לבחור חברת פינוי מתאימה

בחירת חברת פינוי דירות או בתים נעשית על פי מספר קריטריונים שכדאי לשים לב אליהם. חשוב לבחון האם החברה רשומה וכמובן נותנת אחריות על השירות. חברה טובה תעניק מענה מקצועי לכל הדרישות ותספק שירות מהיר ואיכותי. חשוב לבדוק האם יש לחברה נסיון בפינוי דירות בסיטואציות דומות ואיזו ציוד היא משתמשת. המלצות מלקוחות קודמים יכולות לתת תמונה טובה על השירות והאמינות של החברה. כמובן, חשוב להתעניין במחירים ובאופן חיוב התשלום, כך שלא תפתעו באופן לא נעים לאחר הפינוי.

הפספוסים הנפוצים בעת פינוי דירה

כשמדובר בפינוי דירה, ישנם מספר טעויות שכדאי להימנע מהן. הפספוס הראשון הוא לא להשוות מחירים בין חברות שונות. לעיתים, בעלי דירות נוטים לקחת את ההצעה הראשונה שמגיעה אליהם בלי לבדוק אפשרויות נוספות. הפספוס השני הוא חוסר תכנון מראש; חשוב לדעת מה יקרה לחפצים אחרי הפינוי. האם יימכרו, ייתרמו או יימצאו להם מקום חדש? הפספוס השלישי הוא לא לברר מראש על איזה סוגי פסולת וחומרים החברה מטפלת. לא כל חברה מטפלת בכל סוגי הפסולת, וכדאי לוודא שהחברה שבחרתם יכולה לענות על כל צרכיכם.

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו