מכירת פורצלן וזכוכית צבעונית עם גל הולינדר – שירות מקצועי ואמין

מכירת פורצלן וזכוכית צבעונית עם גל הולינדר – שירות מקצועי ואמין

אם אתם אספנים של כלי פורצלן וזכוכית צבעונית או שברשותכם פריטים מיוחדים מחומרים אלו שברצונכם למכור, גל הולינדר מציע לכם פתרון מושלם. בזכות הידע הנרחב, הניסיון הרב והגישה האישית של גל, תוכלו ליהנות משירות יוצא דופן ומשתלם במיוחד.

גל מתמחה בהערכה מקצועית ומדויקת של פריטי פורצלן וזכוכית מכל הסוגים, התקופות והסגנונות. הוא יגיע עד אליכם הביתה, בכל מקום בארץ, כדי לבחון מקרוב את הפריטים שברצונכם למכור. לאחר בדיקה יסודית, גל יציע לכם מחיר הוגן וישלם לכם במזומן ובאופן מיידי, גם אם מדובר בכמות גדולה של פריטים.

הזדמנות פז להרוויח מאוספי הפורצלן והזכוכית שלכם

פריטי פורצלן וזכוכית עתיקים, נדירים או בעלי חתימות של אומנים מפורסמים, יכולים להיות שווים הון רב. אם צברתם לאורך השנים אוסף מרשים של חפצים מסוג זה, או שקיבלתם כלים יקרי ערך בירושה, עכשיו הזמן הנכון למכור אותם ולקבל תמורתם סכום נאה של כסף.

דוגמאות לפריטים מבוקשים שגל הולינדר מעוניין לרכוש:

כלי פורצלן עתיקים מאירופה או מהמזרח הרחוק, כולל צלחות, ספלים, קנקנים, אגרטלים ופסלונים
אמנות זכוכית מודרנית, וינטג' או עתיקה, כמו אגרטלים, קערות, פמוטים, גביעים וקישוטים צבעוניים
כלי זכוכית ופורצלן חתומים או ממוספרים, שיוצרו בסדרות מוגבלות על ידי אמנים נודעים
שברי ארכיאולוגיה עתיקים העשויים מפורצלן, חרסינה, זכוכית או פאינס מיוחדים

חייגו עכשיו ומכרו את כלי הפורצלן והזכוכית שלכם במחיר הטוב ביותר!

אם ברצונכם למכור פריטי פורצלן וזכוכית נדירים או אוספים שלמים, צרו קשר עוד היום עם גל הולינדר בטלפון 0544999107. גל ישמח לענות על כל שאלותיכם, לתת הערכה ראשונית טלפונית ולתאם איתכם מועד להגעה עד לביתכם.

בביקור בביתכם, גל יעריך ביסודיות כל פריט ופריט, יזהה את החפצים בעלי הערך הגבוה ביותר, ויתן לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד. התשלום יתבצע במזומן ובו במקום, ללא עלויות או התחייבויות נוספות מצדכם. זו ההזדמנות שלכם להפוך את אוספי הפורצלן והזכוכית שלכם למזומנים בקלות ובמהירות!

פריטים נוספים שגל הולינדר קונה:

בנוסף לפורצלן וזכוכית, גל הולינדר מתמחה ברכישת מגוון רחב של עתיקות וחפצים מיוחדים, כולל פריטי יודאיקה נדירים, אמנות מקורית, ספרים ומסמכים היסטוריים, חפצי וינטג' אותנטיים, יינות ומשקאות יוקרתיים, צעצועים ישנים ונוסטלגיים, אוספי בולים, מטבעות ושטרות, שעונים עתיקים, כרזות נדירות ואלבומי קלפים מיוחדים. התקשרו עוד היום כדי לממש גם את הפריטים הללו!

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו