מה אתם יודעים על פינוי עיזבון?

פינוי עזבונות וירושות 

מעת לעת מזמנים לנו החיים הפתעות. חלק מההפתעות הן טובות וחלקן פחות. אחת ההפתעות הפחות שטובות שנוחתות עלינו היא מותו של אדם קרוב. מוות של אדם קרוב מזמן עבורנו התמודדות רגשית לא פשוטה וכמובן גם סידורים רבים שיש להתמודד עמם מרגע פטירתו של אדם. מלבד ההתמודדות הרגשית שכרוכה בפרידה מאדם יקר ואהוב על קרובי המשפחה להתמודד עם סידורי ההלוויה, עזבון, ירושה ועוד כהנה וכהנה פעולות ופרוצדורות בירוקרטיות שונות. נראה כי לעתים בתוך מבוך הסידורים הללו לא מתאפשר לאדם המתאבל למצוא זמן לעבד את רגשותיו והוא נבלע בין שלל המשימות שיש לבצע בשל פטירת האדם הקרוב אליו. כן, מוות של אדם קרוב מזמן לא מעט אתגרים והמאמר הבא מציע כמה דרכים שבעזרתן ניתן לאפשר לאדם שאיבד זה מכבר נפש קרובה להקל על עצמו. חלק מהמטלות שיש לבצע הן מטלות שיכול לבצע רק בן משפחה, אולם יש מטלות ופעולות שיכולות להיות מבוצעות על ידי גורם חיצוני, כמו למשל פינוי עיזבון. פינוי עיזבון יכול להיות משימה לאפ פשוטה בייחוד כאשר מדובר על עזבון של אדם מבוגר שהספיק לאגור חפצים רבים לביתו. כתוצאה מכך לאחר פתיחת הצוואה מגלים היורשים כי נחלו לידיהם דירה עמוסה בחפצים שאין להם שמץ של מושג מה לעשות בה.

התמודדות רגשית ופיזית

יתר על כן, לא אחת מדובר בהתמודדות קשה מנשוא שבה בני המשפחה או היורשים נאלצים לנבור בחפצים של האדם שאיבדו ולהתחיל במלאכת מיון סיזיפית ומעייפת. מדובר בהתמודדות לא פשוטה הן בהיבט הרגשי והן בהיבט הפיזי ומשום כך חברה שמתמחה בביצוע פינוי עזבון יכולה להיות לעזר רב במקרים מסוג זה. חברות פינוי דירה מספקות שירות יעיל במיוחד שיכול להתאים בדיוק למקרים מסוג זה. מדובר על שירות שניתן על ידי מומחה פינוי דירה שמספק את כל השירותים הנדרשים במסגרת פינוי עזבון. הניסיון הרב שעומד לרשות צוותי העבודה מאפשר להם למיין את התכולה במהירות, לארוז אותה בארגזים ולהעביר אותה ליעדה על י בקשתכם. מדובר בתהליך מהיר ויעיל שבו אתם מאפשרים לעצמכם לא להתעסק עם חפצים ואריזות ובסיומו אתם מקבלים דירה נקייה ומצוחצחת. בשלב ראשון תתקיים פגישה בבית המיועד לפינוי עם נציג מטעם החברה. נציג החברה יבדוק את טיב התכולה, היקף התכולה ויערוך הצעת מחיר על פי סממני הבית וקריטריונים שונים כמו קומת מגורים, קיום מעלית, סל השירותים המבוקש, כמות האנשים שיש להקצות לביצוע הפרויקט ועוד. ניתן בהזדמנות זו לבקש לקבל שירותים נוספים מלבד הפינוי כמו למשל צביעה, עבודות תחזוקה ואפילו הדברה. את התכולה תוכלו להעביר לכל יעד שתבחרו וניתן לבקש מהחברה המפנה גם לרכוש את התכולה בתמורה לביצוע הפינוי, כך שבעצם תקבלו פינוי דירה בחינם.

תרומה במעמד הפינוי

אפשרות אחרת היא לבקש עזרה במציאת עמותות צדקה וחסד שזקוקות לתרומה, כך תוכלו לתפוס כמה ציפורים במכה אחת. חברות פינוי דירה בתל אביב ובאזורים שונים בארץ ממצעיות עזרה במציאה ובאיתור של עמותות סיוע וחסד שזקוקות לתרומה. לאחר שתקבעו את המחיר עבור הפינוי ייערך חוזה מסודר שבו יירשמו כל השירותים שאתם מקבלים מהחברה כולל לוח הזמנים המפורט. הסבירו לנציג החברה מהם האילוצים שלכם ומהן ההעדפות שלכם כך שתוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר. בשלב זה גם כדאי לעגן בחוזה העבודה את נושא האחריות לתכולה. רשמו מהי אחריות החברה ומהו הדים במקרה של נזק לתכולה או לחלק ממנה. רשמו כל דבר בחוזה כך שלא תהיינה שאלות בשלב יותר מאוחר. השלב הבא הוא ביצוע הפינוי עצמו. ביום הפינוי יגיעו בשעת בוקר מוקדמת אל הבית צוותי הפינוי. צוות הפינוי כולל כמה אנשי צוות שיבצעו את מלאכת האריזה והמיון במהירות וביעילות. את כל האשפה ישליכו אל מכולות אשפה מיוחדות שיעבירו את הפסולת בסיומו של יום הפינוי ישירות אל אתרי אשפה מוכרים, כמוגדר בחוק. אם ישנם רהיטים כבדים וגדולים שיש להוציאם במנוף תבוצע העבודה על ידי כל הציוד הנדרש לרבות אביזרי הבטיחות כמו קסדות מתאימות וכיוצא בזה. לאחר מכן כאשר הדירה ריקה מכל חפץ ניתן יהיה להתחיל בשלב השני לעבודה.

השבחת הנכס

החלק השני של העבודה כולל השבחה של הנכס והכנה שלו ממכירה או להשכרה. משום שדירות ישנות שגרו בהן אנשים מבוגרים בדרך כלל סובלות מהזנחה, הרי שיש צורך לבצע כמה עבודות תחזוקה קלות. ניתן להחליף תריסים שבורים, חלונות ודלתות ישנים, להחליף ברזים דולפים ושקעים  שבורים או שרופים. כל העבודות הקטנות הללו עשויות להשפיע באופן מרחיק לכת על מראה הדירה ומשום כך הם גם יכולים העלות את ערכה של הדירה בעת מכירה או השכרה. לאחר מכן ניתן לצבוע את הדירה ולסיידה באופן יסודי כך שתיראה נוצצת ומבריקה. לסיום יבצעו עובדי החברה בדירה ניקיון יסודי של כל חומרי הצביעה, חיטוי והדברה. ניתן להוסיף לחבילה גם ביצוע פוליש רצפות שישנה משמעותית את כל מראה הדירה. מדובר בתהליך קצר ומהיר שבו אתם מקבלים דירה נקייה, מאווררת, ריקה ובמצב טוב לעומת מצבה הקודם, כמעט ללא מאמץ מצדכם. השירות מוצע לכל מי שזקוק לפינוי עזבון אך לא רק. שירות  פינוי דירה וירושה  הוא רק חלק מהשירותים שמציעות חברות פינוי דירה בכל אזורי הארץ. מדובר בשירות שמתאים לכל מי שמעוניין לרוקן חלל מכל סוג שהוא לכל מטרה ולכל ייעוד. מלבד פינוי עזבון מדובר על שירות של פינוי דירה לרגל מעבר דירה או מעבר לחו"ל, פינוי דירה לרגל מכירה, פינוי דירה לרגל שיפוץ, פינוי אגרנות כפייתית, פינוי ושיקום דירה לאחר שריפה ועוד. השירות כולל פירוק ארונות קיר, ארונות מטבח, ארונות אמבטיה ועוד על פי בקשת הלקוח ועל פי צרכיו.

שירותים נוספים- פינוי לכל מטרה

מלבד זאת השירות ניתן גם למגזר הפרטי וגם למגזר העסקי כאשר ניתן לבצע פינוי גגות, פינוי מקלטים, פינוי מחסנים, פינוי משרדים, פינוי וניקוי חצרות ועוד. בכל סוג של פינוי ניתן לקבל סל שירותים רחב ונילווה שישלים לכם את כל הפרויקט שעליכם לבצע. השירות ניתן על ידי צוות מקצועי ואמין שיודע את המלאכה והוא בעל ניסיון רב שנים. יתר על כן, עובדי החברה מצוידים בכל הציוד הדרוש כדי לבצע את הפינוי במהירות, יעילות ותוך הקפדה על כל כללי הבטיחות, לרבות ארגזים קשיחים, קרטונים, ניילונים מיוחדים, שואבי אבק גדולים, מנופים, מנשאים מיוחדים, חבלים, משאיות הובלה, מכולות אשפה, קסדות, חליפות מיוחדות ומסכות. הניסיון הרב של עובדי חברת "צוות פינוי דירה"ת מאפשר להם להקדיש את כל תשומת הלב לפרויקט שעומד מולם ולנהוג ברגישות ובעדינות הנדרשים כלפי כל לקוח ומצבו האישי. צרו עמנו קשר לקבלת מידע נוסף על אודות השירותים המוצעים לכל מי שזקוק לפינוי חפצים מכל חלל שהוא. ניתן לקבוע פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות כדי לקבל מידע נוסף. הניסיון רב השנים שלנו והנכונות להעניק את השירות הטוב מאפשרים לנו כבר שנים רבות להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר ואנו נשמח לעשות זאת גם במקרה שלכם. צרו עמנו קשר ותוכלו לקבל מענה על כל דרישה וכל בקשה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו