הכנת עזבונות למכירה

שי הכנת עזבונות למכירה

תהליך של קבלת ירושה הוא אף פעם לא תהליך קל . מדובר על תהליך של היפרדות מאדם קרוב ואהוב שהלך לעולמו לאחר פטירתו של האדם אשר קרוב לליבנו, במידה והוא נתן בירושה את דירתו, מדובר על תהליך לא רק קשה פיזית אלא גם קשה מבחינה מנטלית .

את התהליך הנ"ל ניתן לבצע בשתי דרכים עיקריות

הדרך הראשונה בה ניתן לבצע את התהליך הנ"ל היא באופן עצמאי, כלומר, להיכנס אל הדירה מלאת הזיכרונות ופשוט להתחיל לפנות אותה מתכולה. מדובר על תהליך שיכול לקחת ימים על גבי ימים ובמידה ומדובר באדם שאין לו הרבה זמן וכוח פיזי, אז תהליך זה יכול להימשך גם שבועות.

תהליך של פינוי ולמעשה גם הכנת עזבונות למכירה יכול להתבצע על ידי האופציה השנייה והעדיפה יותר – אפשרות של הזמנת חברה שעוסקת בתחום של פינוי והכנת עזבונות למכירה על מנת שזו תבצע את העבודה הקשה. חברה שעוסקת בתחום היא בעלת וותק וניסיון, יש ברשותה את הציוד הדרוש על מנת לבצע שההליך יתבצע במהירות ללא סיבוכים מיותרים.

הכנת עזבונות למכירה – כל מה שרציתם לדעת בנושא

כפי שציינו קודם לכן, כאשר יש צורך בהכנה מסוג הכנת עזבונות למכירה קיימות שתי אופציות כאשר האופציה השנייה (הזמנת חברה שעוסקת בתחום של פינוי) היא האופציה המועדפת עבור רבים. חברה מקצועית שמבצעת את כל הפעולות הללו מאפשרת לבעל העזבון לא להצטרך להתעסק עם מספר גורמים בו זמנית (הזמנה של חברת פינוי, הזמנה של חברת ניקיון, הזמנה של חברת שיפוץ וכן הלאה).

אופציה זו נחשבת כנהדרת ומאפשרת ללקוח להזמין חברה אחת וותיקה שזו תבצע את הכנת הדירה למכירה מאלף ועד ת` .

כמו כן, חברות רבות שעוסקות בתחום לא רק מפנות את הציוד אלא גם יכולות להעביר את הרהיטים לדירה החדשה (במידה ומבקשים מהחברה) לאחר שהצוות מסיים את עבודתו בדירה יכול להיות מאוד, בזכות השירותים הנלווים שיש בחברות רבות שעוסקות בתחום (הדברה, צביעה וכן הלאה) שערך הדירה ייעלה .

הכנת עזבונות למכירה – מה כוללת ההכנה?

הכנה של דירה לצורכי מכירה היא, כפי שאמרנו קודם לכן, תהליך לא פשוט אשר חייב להתבצע אך ורק על ידי חברה מנוסה על ידי מספר שלבים. קודם כל החברה הנבחרת עוזרת ללקוח לעזור למיין את החפצים בעזבון (הלקוח הוא זה שמחליט אילו מהחפצים יישארו, אילו חפצים מהירושה יעברו אל אתרי האשפה, אילו מהחפצים יעברו למשפחות נזקקות וכן הלאה).

לאחר תהליך המיון, החברה עוזרת ללקוח להעביר את החפצים (במידה והם נשארים או נמכרים) אל ארגזים .

לאחר כל אלו החברה מתפנה לריהוט הכבד יותר צוות בעל ניסיון שעוסק שנים בתחום הכנת עזבונות למכירה ידע כיצד לפרק את הריהוט בבית שהוא לא יפגע כך, שבמידת הצורך, יהיה ניתן להתקינו בבית אחר .

החברה תדאג גם לפרק שידות, ארונות, שולחנות וכן הלאה לאחר שהדירה ריקה לגמרי, החברה שנבחרה תדאג להכין את הדירה למכירה וכיצד? ובכן, החברה תדאג לצבוע את הדירה הישנה ולהעביר אותה שיפוץ יסודי .

בסיום הצביעה החברה תנקה את הדירה בצורה יסודית כולל פינות נידחות, מדרגות (במידה ובבית ישנן מדרגות), תריסים, משקופים וכן הלאה בשלב הסופי ביותר החברה תדאג לבצע ריסוס נגד מזיקים (עכברים, טרמיטים, תיקנים, נמלים, עכבישים וכן הלאה) .

טיפים חיוניים בנושא הכנה של עזבונות למכירה

אם יש ברשותכם ירושה ואתם מתכננים למכור אותה, רצוי שלפני כל ההכנות תבצעו סקר שוק ומדוע? ובכן, סקר השוק יעזור לכם לבדוק את כל האפשרויות שעומדות בפניכם ובעצם לברר מה מגיע לכם מהחברה שתבצע עבורכם את העבודה במהלך הכנת העזבון לירושה.

מדוע עדיף לבחור בחברת "מומחה פינוי דירה"?

אז מדוע עדיף דווקא ללכת על חברת "מומחה פינוי דירה?" ובכן, קודם כל נתחיל בכך שחברת "מומחה פינוי דירה" שמה בראש מעיניה את טובתו של הלקוח והינה דוגלת בשני דברים מרכזיים: אמינות ואחראיות. החברה קיימת מזה כשנתיים והיא מעניקה שירותים שונים בתחום החל מפינוי חפצים וציודים שונים לצרכים של מעבר, פינוי דירות ישנות, פינוי ירושות, פינוי של מפעלים, פינוי של משרדים, פינוי של חנויות וכן הלאה.

בשלב השני של התהליך החברה מאפשרת ללקוח לווסת את הליך העבודה, כלומר, אם הלקוח מעוניין קודם כל שהצוות המקצועי יעזור לו למיין את התכולה על פי קטגוריות (מסמכים, רהיטים, מוצרי חשמל וכן הלאה), כך יהיה .

ציוד הפינוי של הצוות מאפשר להליך להיות הרבה יותר ונטול סיכונים שמא הציוד הכבד יפול על רצפות הדירה ויחבל בהן הציוד כולל בתוכו, בין היתר: פטישי אוויר, מקדחות, שואבי אבק, מקדחות, קרטונים, ניילונים, משאיות פינוי, מכולות איסוף, מנופי זרוע (לפינוי במקומות מאוד גבוהים או פינוי של ציוד כבד) .

כאמור, בזכות השירותים הנלווים של חברת "מומחה פינוי דירה" יכול הלקוח לחסוך לעצמו הוצאות רבות וכאבי ראש מכיוון שהוא מקבל את כל השירותים במקום אחד. אז אילו שירותים ניתן למצוא אצל חברת "מומחה פינוי דירה"? ובכן, ניתן למצוא שירותים כגון: כמובן פינוי וניקיון של הדירה, צביעה מחדש של העזבון, שירותי הדברה, שבירה של הקירות לצורכי שיפוץ, חיטוי של חדרי האמבטיה, חיטוי של הכיורים, סידור של גינות פרטיות ועוד שירותים נרחבים על פי דרישת הלקוח.

כמו כן, אחד היתרונות המשמעותיים של חברת "מומחה פינוי דירה" היא המחלקה המקצועית למקרים מיוחדים, מה זאת אומרת? ובכן, חברת "מומחה פינוי דירה" מבינה שפעמים רבות כאשר אדם מקבל עזבון הוא מקבל מבנה ישן, מזוהם מוזנח בצורה קיצונית ובעיקר עמוס בתכולה שלא הרבה חברות מסוגלות לטפל במקרים קיצונים אלו ולכן שמה החברה בראש מעיניה טיפול גם במקרים אלו. החברה תדאג לפנות את המקום, לנקות אותו ולחדש את הדירה כך שיהיה ניתן לעשות בה שימוש בין אם מדובר על כך שהלקוח יעבור אל הדירה, בין אם מדובר על השכרת המבנה או מכירתו. עוד יש לכם עוד ספקות לאיזו חברה לפנות?

ייעוץ לכל אורך הדרך

בנוסף ליתרונות הגדולים של חברה מומחית לפינוי עיזבונות, אחד היתרונות הבולטים הוא הייעוץ לכל אורך הדרך שלהכנת העיזבונות למכירה. לעתים קרובות אין לאנשים אפשרות לדעת מה הם יכולים לעשות עם העיזבונות ומהי הדרך הטובה ביותר לטפל בהם ולכן ייעוץ של חברה מומחית וליווי של מקצוענים יכולים לעשות את ההבדל המשמעותי ולתת ללקוח את כל המידה הנחוץ לקבלת ההחלטה הנכונה.

 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו