כמה עולה פינוי מקלט?

פינוי מקלט הינו הליך מקצועי נוסף המוענק לכם על ידי צוות "מומחה פינוי דירה" 

כידוע, שטחי המקלטים אמורים לשמש לנו כמרחבים מוגנים במקרים מגוונים של איומים קיומיים המופנים אלינו מכל עבר במאמר הבא נעסוק בכל הקשור לתמחור הליכי פינוי מקלטים, ונחשוף בפניכם את הפרמטרים המקצועיים השונים המשפיעים באופן ישיר על מחירון פינוי מקלט הנקבע על ידי צוות "מומחה פינוי דירה".

מספר מילים על שירות פינוי מקלט

בין אם אתם מתגוררים במבנה מגורים משותף, ובין אם מתגוררים בבית פרטי, ברוב המקרים, חדרי המקלט, הממ"ד וחדרי הביטחון השונים, הופכים עם הזמן למחסן המשמש כנקודות פינוי של ציודים שונים שאינם בשימוש.על פי חוקי ההתגוננות האזרחית במדינת ישראל, ועל פי פקודות פיקוד העורף, כל בעל מקלט (פרטי או ציבורי) חייב לדאוג באופן אישי ופרטי לתחזוקת המקלט והכנתו לשעת החירום והצורך.

המקלטים וחדרי הביטחון של רובנו, מאוכלסים בכל ימות השנה בציודים וחפצים שונים שאינם כבר נמצאים בשימוש. הליך פינוי מקלטים מקצועי מאפשר לכם ליהנות משירותי פינוי של הציוד המאוחסן בשטח המקלט או חדר הביטחון, וכתוצאה מכך, לשמור על המטרה העיקרית שלשמה נועדו חדרי הביטחון והמקלטים- חלל הגנה לשעת חירום.

פינוי תכולת מקלט הממוקם בתוך מבנים משותפים חייב להיעשות על ידי פנייה של וועד הבניין לצוות "מומחה פינוי דירה". ברוב המקרים, פינוי מקלטים במבנים משותפים נעשה בהסכמת כלל דיירי המבנה, המאשרים לבעלי המקצוע הוצאת כלל הציודים והחפצים השונים הנמצאים בבעולתם, ואשר הונחו במקלט לאורך השנים בהן הוא שימש כמעין "מחסן ציבורי" לדיירים.

במידה והמקלט שלכם הינו מקלט משותף וציבורי- חובת הפינוי חייבת להיעשות על ידי המועצה או העירייה, ולכן מומלץ לפנות אליה בדרישה לצורך כך. זכרו: המקלט אמור לשמש אותנו בעיקר בעיתות חירום, ולכן הוא חייב להיות ערוך ומוכן לקליטת מספר רב של אנשים בכל עת. הפקידו על סידור המקלט וחדרי הביטחון מעת לעת, ואל תהפכו להיות שאננים לאורך השנים ובעיקר אל תהפכו את המקלט שלכם למחסן ציבורי- זאת לא מטרתו ובטח שלא ייעודו המרכזי!

על מנת להעניק לכם מענה לשאלה- כמה עולה פינוי מקלט, ריכזנו עבורכם מספר פרמטרים מקצועיים המשפיעים באופן ישיר על אופן קביעת מחירון פינוי מקלט. הפרמטרים המופיעים בשורות הבאות, אומנם משתנים ממקלט למקלט, אך ברוב המקרים הם הפרמטרים המהווים את האינדיקציה לקביעת תמחור השירות וביצוע העבודה.

1 .היקף הציוד המיועד לפינוי- המרכיב הראשון במהלך קביעת מענה לשאלה- כמה עולה פינוי מקלט, הינו היקף הציוד המאוכלס בתוך המקלט והיקף הציוד הנמצא בתוכו בנוסף, הליך פינוי הציוד המאופסן בשטח המקלט הינו הליך מורכב, המחייב אותנו בצוות "מומחה פינוי דירה", לפנות לכל אחד מהדיירים (במידה ומדובר במחסן שכונתי או אזורי), ולבדוק יחד איתם את צרכי השימוש השונים בציוד המאופסן בתוך המקלט.

2 .מורכבות הליך הפינוי- כידוע, מקלטים וחדרי בטחון ממוקמים ברוב המקרים מתחת לפני הקרקע, דבר המחייב אותנו להיערך לצרכי הפינוי בצורה המקצועית ביותר כחלק מקביעת מחירון פינוי מקלט, אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" בוחנים את הפרמטרים הבאים: דרכי הגישה למקלט וממנו, פתחי המעברים בתוך חלל המקלט, שינוע הציוד באמצעות מנגנוני הרמה שונים (ליפטים) ועוד .

ככל שמורכבות הליך הפינוי (על פי הפרמטרים הנ"ל) הינה "בעייתית" ומאתגרת יותר, מחירון פינוי מקלט יהיה גבוה יותר.

3 .ביצוע עבודות נלוות בגמר הליך הפינוי- מקלטים רבים ברחבי ישראל אינם ראויים לשמש כמרחב מוגן במידת הצורך, ולכן אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה", מעניקים לכם בנוסף להליכי הפינוי המקצועיים שלנו גם מגוון נרחב של שירותים נלווים שנועדו להשיב לשטח המקלט את הייעוד הראשוני שלו בין יתר השירותים הנלווים המוצעים לכם על ידינו תמצאו: שירותי צבע וסיוד שטח המקלט, שירותי טיפול בתחלואים ומפגעים סביבתיים, שירותי הדברה, שירותי התקנת אמצעי בטיחות (אזעקה, מצלמות חירום ועוד) .

במסגרת מענה לשאלה כמה עולה פינוי מקלט, אנחנו ב-"מומחה פינוי דירה" מבצעים התאמה בין עלויות שירות הפינוי לבין עלויות השירותים הנלווים בהם מתעניינים מזמיני העבודה ברוב המקרים, מחירון פינוי מקלט, נקבע במסגרת "חבילת שירות" למגוון נרחב של שירותים נלווים .

תמחור עלויות שירות פינוי מקלט לוועדי בתים

במסגרת שירותי הפינוי המקצועיים המוענקים למגוון נרחב של מטרות וצרכים, אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" מעניקים שירותים מיוחדים לוועדי בתים משותפים. שירותים אלו כוללים בין היתר: פינוי מקלטים, פינוי חצרות, פינוי חדרי מדרגות, פינוי מחסנים משותפים, פינוי גגות, פינוי פסולת בניין ועוד.

אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" מאפשרים לוועדי הבתים השונים ליהנות מחבילות שירות מיוחדות, המשלבות מספר הליכי פינוי במסגרת מחירון פינוי מקלט. כאשר אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" ניגשים לעבודות פינוי המוזמנות על ידי וועד הבית, אנו חושפים בפני נציגי הוועד את כלל השירותים המקצועיים אותם אנו יכולים להעמיד לרשותם במסגרת ביצוע אחד מעבודות הפינוי השונות שהוזמנו על ידם.

פינוי מקלטים  – מהיכן מתחילים?

אחריות הניקיון והסדר במקלט העומד לרשותכם, נופלת על כלל דיירי המבנה המשותף בו אתם מתגוררים, גם במקרים בהם בכל דירה קיים חדר ביטחון (ממ"ד) או מרחב מוגן קומתי (ממ"ק).

המקלט המרכזי והמשותף ממוקם מתחת לפני הקרקע ולכן הוא המרחב המוגן והבטוח ביותר, ולכן חייב לעמוד לרשות הדיירים בכל עת.

פינוי מקלט, כמו כל הליך פינוי אחר, הינו הליך מקצועי המחייב אתכם לפעול ביסודיות וביעילות בכל שלבי הפינוי השונים. הליכי הפינוי השונים כוללים בין היתר:

  1. מיון החפצים השונים הנמצאים במקלט- הפניית כלל הדיירים לאסוף את חפציהם      הנמצאים בשטח המקלט
  2. סילוק חפצים שאינם נמצאים בשימוש, או שלבעליהם אין כל צורך בהם
  3. ניקיון המקלט
  4. הרחקת מזיקים ומכרסמים משטח המקלט
  5. צביעת קירות
  6. בדיקת תקינות האלמנטים השונים במקלט (דלתות ביטחון, פתחי אוורור, משאבות וכדומה)

הליך פינוי מקלט הינו הליך שמומלץ לבצע בכל מקרה באמצעות חברה מקצועית בתחומי הפינוי השונים, וזאת מכיוון שחדרי המקלט מהווים מקום ריכוז של גזים רעילים העלול להוות מפגע בריאותי לדיירי הבניין. כמו כן, חדרי המקלט, ממוקמים ברוב המקרים מתחת לפני הקרקע, דבר הדורש יכולת מקצועית במהלך הפינוי, וביצוע העבודה בעזרת ציוד מתקדם ומתאים לצרכי הפינוי.

אנחנו ב-"צוות מומחה פינוי דירה" מאפשרים לכם ליהנות משירות מקצועי, בטוח ויעיל של הליכי פינוי תכולה ממקלטים, לרבות, פעולות ארגון וסדר בשטח המקלט .

במסגרת מענה לשאלה כמה עולה פינוי מקלט, אנחנו ב-"מומחה פינוי דירה", מאפשרים לכם לבחון מספר חלופות בנוגע למחיר השירות, לרבות, חלופה המאפשרת לכם ליהנות משירותי הפינוי כמעט בחינם, במסגרת העברת הבעלות על חלק מהתכולה הממוקמת במקלט לידינו מקרים אלו מתאפשרים במידה והערכת השווי של החפצים השונים הנמצאים במקלט זהים למחיר המופיע במסגרת מחירון פינוי דירה המונפק על ידינו, ובמידה ואנו מוצאים עניין או צורך בפריטים השונים המרכיבים את תכולת המלקט .

במידה וגם מעוניינים להחזיר למקלט שעומד לרשותכם את ייעודו המקורי, ובמידה וגם אתם מרגישים צורך הולך וגובר בימים אלו לבצע פעולות המקנות לכם תחושת ביטחון בנוגע לשטח המקלט, זה הזמן לפנות אלינו וליהנות מכל היתרונות המקצועיים.

חשיבות הצוות המקצועי

החשיבות של הצוות המקצועי בפינוי מקלטים היא גבוהה מאוד .

היכולת לעשות שימוש בכלים המתאימים, לנקוט במשנה זהירות ולהפוך את המקלט לראוי לשהייה היא משימה לא פשוטה המורכבת ממספר גדול של אלמנטים כמו ניסיון וידע בשילוב הציוד והחומרים המתאימים תמחור של פינוי מקלטים מבוצע בהתאם לגודל המקלט ולכמות וזמן העבודה הדרושים להפוך אותו למסודר ונקי לשימוש .




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן