טיפים לפינוי דירה מוזנחת

טיפים לפינוי דירה מוזנחת – טיפים מהמומחים

טיפים לפינוי דירה מוזנחת – דירה מוזנחת אינה עניין נעים לאף אחד – הדייר עצמו שקוע עד לברכיים בברדק ובחפצים מיותרים, לעיתים קרובות עולה ריח לא נעים אשר מפריע לשכנים, ובני המשפחה נבוכים ומתקשים לסייע לדייר. פינוי בית מוזנח עשוי לעזור לכם לפתור את הבעיות הללו – כמה טיפים על מה ניתן לעשות על מנת לשפר את המצב, לפניכם.

לקבל את הסכמת כולם

פינוי בית מוזנח חייב להיעשות בהסכמה המלאה ובשיתוף הפעולה של כל הנוגעים בדבר .

אם מדובר בדירה של בן משפחה, כדאי שכולם יירתמו יחד על מנת לתת לו כתף וכמובן גם אוזן קשבת, כי סביר להניח שהדבר לא יהיה קל עבורו אם מדובר בדירה שאתם מתכוונים למכור או להשכיר, הדבר נכון עוד יותר – שיתוף הפעולה של כולם יעזור לכם לצלוח את המשימה בקלות, וחשוב מכך – במהירות האפשרית .

כיצד לטפל באגרן כפייתי?

פינוי בית מוזנח של אגרן כפייתי אינה משימה קלה, ומומלץ מאוד להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית העוסקת בפינוי וניקיון (עוד על כך בהמשך). חשוב מאוד שבמקביל לתהליך הניקיון האגרן יקבל תמיכה ועזרה מקצועית מבעל מקצוע מיומן, על מנת לעזור לו להשתקם בצורה הטובה ביותר.

מה ניתן למחזר?

ניתן להעביר למחזור בקבוקים ועיתונים אשר נאגרו בדירה, כאשר כיום כמעט בכל שכונה תוכלו למצוא מתקנים לאיסוף נייר ובקבוקים, כאשר עבור חלק מהבקבוקים תוכלו גם לקבל החזר פיקדון בסופר השכונתי.

מה ניתן לתרום?

אם לאחר המיון של תכולת הבית מצאתם כי ישנם חפצים רבים הנמצאים במצב טוב, אשר יוכלו לשמש עוד אנשים, תוכלו בהחלט להעביר אותם לעמותות העוסקות באיסוף חפצים עבור משפחות נזקקות, כאשר ישמחו לקבל מכם כל פריט אשר נמצא במצב טוב, כולל מוצרי חשמל, ריהוט, בגדים וכלי מטבח.

פינוי של בגדים

את הפינוי של הבגדים כדאי להתחיל ממיון ראשוני- אם ישנם בגדים הנמצאים במצב טוב, והם אופנתיים ועדכניים, שימו אותם בצד והציעו אותם קודם כל לבני משפחה ולחברים .

לאחר מכן זרקו לזבל את כל מה שהוא בלוי ובלתי שמיש את שאר הבגדים תוכלו להפנות לתרומה לעמותות .

פינוי של הריהוט

פינוי של ריהוט, כמו ספות ומיטות, דורש על פי רוב סיוע מסבל או מצוות מקצועי .

קחו בחשבון שאם בכוונתכם למכור את הריהוט (בהנחה שהוא נמצא במצב טוב ושתוכלו למכור אותו באתר כמו יד 2), הדבר עלול לקחת לא מעט זמן אם אינכם רוצים למכור את הריהוט, כאן המקום לפנות אל חברה אמינה לפינוי וניקיון בתים, עוד על כך בהמשך .

 

פינוי של המחסן

פינוי של המחסן הוא בדרך כלל מטלה מורכבת בפני עצמה, מכיוון שכאן אנו נוטים לאגור כמות עצומה של חפצים, רבים מהם מיושנים וחסרי כל תועלת. יחד עם זאת, סביר מאוד שתוכלו למצוא גם בין כל הבלגאן והלכלוך גם כמה חפצים בעלי ערך (או בעלי ערך רגשי) ולכן חשוב לעשות את עבודת המיון כאן בקפידה רבה.

פינוי לקראת השכרה או מכירה

פינוי בית מוזנח לקראת השכרה או מכירה היא בדרך כלל פרויקט מורכב .

אם ירשתם דירה אותה אתם מתכוונים למכור, סביר להניח שהתגוררו בה שנים ארוכות ושהיא צברה חפצים רבים, כמו גם לא מעט לכלוך כאשר אנו משכירים או מוכרים דירה היא חייבת להיראות במיטבה – מסודרת, נקייה ומצוחצחת, ולכן חשוב להשקיע בדבר מאמצים רבים .

מי יעשה את העבודה?

פינוי בית מוזנח עלול להיערך זמן רב .

הדבר דורש הרבה ידיים עובדות, כמו גם לא מעט סבלנות ומוטיבציה אם אתם אנשים עובדים, סביר להניח שתתקשו למצוא את הפנאי לכל זאת .

לכן, ההמלצה שלנו היא לפנות אל חברה מקצועית ואמינה העוסקת בפינוי ובניקיון של דירות מוזנחות, אשר תוכל להשיב את הדירה למצב המקורי שלה בעלות משתלמת, ולחסוך לכם זמן רב ויקר

.

בחירה של חברה לפינוי וניקיון

פינוי בית מוזנח צריך להיעשות ביעילות, אך גם ברגישות רבה, שכן צריך לדעת לשים לב לחפצים שונים שאולי יתגלו במהל הפינוי, אשר עשויים להיות בעלי ערך או ערך רגשי לבעלים. בחרו חברה שהיא בעלת וותק וניסיון בתחום, אשר תוכל גם לספק לכם המלצות מלקוחות קודמים ומרוצים.

היתרונות של בחירת חברה לביצוע פינוי יחד עם ניקיון הם רבים וזהי למעשה הבחירה הטובה ביותר. פינוי של בית הוא משימה מורכבת הדורשת לא רק תהליכים שונים כמו מיון של החפצים ופינוי לאתרי אשפה מורשים אלא ביצוע העבודה תוך שיתוף פעולה מלא עם דיירי הבית וברגישות הראויה במידה ומדובר בפינוי דירה של אגרנים כפייתיים.

תהליך מובנה של פינוי דירה יעיל

חשוב להבין כי פינוי של בית מוזנח ועמוס בחפצים הוא בהכרח שונה מפינוי דירה רגיל. בבית מוזנח יש הרבה יותר חפצים מכפי שיש בכל דירה אחרת; יתרה מכך, מדובר בבית שריבוי החפצים בו מסתיר מאחוריו לכלוך קשה להתמודדות כמו עובש ומושבות חיידקים, כך שאמצעי ניקיון ביתיים לא יספיקו. לכן, חשוב מאוד לבחור בחברת פינוי מתאימה שמבצעת תהליכים של פינוי, סידור וניקיון הדירה מא' ועד ת'.

שלב ראשון- מיון החפצים

לפני שמפנים כל חפץ שהוא, חשוב מאוד לבצע מיון יסודי של כל החפצים המצויים בדירה. גם אם הדירה מוזנחת מאוד ונראה כאילו כל החפצים המצויים בה ראויים להשלכה לפח האשפה, חשוב מאוד לערוך מיון מקדים- שכן ברבים מן המקרים מתגלים "אוצרות" אותם כדאי לשמור, למכור או לתרום לנזקקים.

פינוי החפצים

לאחר שלב המיון, יש לפנות את החפצים. חלק מהם יפונו לאתרי מחזור ואחרים לאתרי פסולת. בכל מקרה חשוב מאוד לוודא כי החפצים מפונים אך ורק אל אתרים מורשים על פי חוק ולא לכל מקום אחר, וזאת הן כדי לשמור על איכות הסביבה והן כדי להימנע מהסתבכות עם הרשויות וכתוצאה מכך קנסות גבוהים.

שיקום הדירה המוזנחת

השלב האחרון והחיוני הינו שיקום הדירה והפיכתה ממוזנחת לנקייה ומסודרת. לצורך כך, יש צורך לעשות שימוש בכלי ניקוי מקצועיים ובחליפות הגנה מיוחדות, אשר יבטיחו בטיחות מקסימלית בעבודה ותוצאות אידאליות. כך, ניתן יהיה להתמודד גם עם הלכלוך הקשה ביותר להפוך כל דירה מוזנחת, שמצבה נראה בלתי אפשרי, למטופחת ונעימה לשהייה. בנוסף לכך, סביר להניח שיידרשו שיפוצים קלים כמו תיקוני צבע ותיקוני צירים- כדאי לפנות אל חברת פינוי אשר מבצעת את כל התהליך.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו