הצוות הנכון לפינוי בתים וניקיון

בואו להכיר את שי פינוי דירה, הצוות המוביל בישראל לפינוי בתים וניקיון

"שירותי פינוי בתים", מסביר לנו שי, הבעלים של שי פינוי דירה, "הם הגדרה כוללת לתהליכי פינוי תכולה מבתים פרטיים, כאשר מטרת הפינוי יכולה להשתנות בהתאם לצרכי הלקוח, ובסיום מלאכת הפינוי, ניתן לבצע פעולות ניקיון יסודיות בשטח הבית".

מתי קיים צורך בשירותי פינוי בתים וניקיון?

"הצורך בשירותי פינוי בתים וניקיון" משתף אותנו שי, קבלן פינוי עם וותק מקצועי של למעלה מ-30 שנה, "יכול להתעורר במקרים בהם הבית הפרטי עמוס בפריטי תכולה מיותרים שאינם נחוצים עוד או במקרים בהם מתבצעת רכישה או מכירה של בית פרטי ולצורך הכנת הדירה למכירה נדרש פינוי של פריטי תכולה מיותרים. כמו כן, השירות נדרש לאחר תהליכי בנייה, שיפוץ או הרחבה של בתים פרטיים וזאת לצרכי פינוי פסולת בניין".

מה ניתן לפנות משטח הבית במסגרת השירות?

"פינוי בתים וניקיון, הוא שירות פינוי מקצועי במסגרתו ניתן לפנות כל פריט תכולה מיותר שאינו נחוץ עוד למזמיני העבודה, מפריטי ריהוט ישנים, דרך תכולת בוידמים ומחסנים בסביבת המגורים ועד לפינוי של פסולת בניין לאחר שיפוץ, בנייה או הרחבה".

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

ומה כוללים שירותי הניקיון המוצעים במסגרת השירות?

"אנחנו בשי פינוי דירה, מאפשרים לכל לקוח להסתייע בשירותי ניקיון יסודיים של סביבת המגורים, לאחר השלמת תהליך הפינוי של כל התכולה המיותרת משטח הבית. שירותי הניקיון שלנו ניתנים להתאמה מלאה למצב התחזוקתי של סביבת המגורים, כאשר בין יתר הפעולות המיושמות על ידינו ניתן למצוא:

  • חיטוי של חדרי רחצה, משטחי שיש וכדומה
  • ניקיון יסודי של כל סביבת המגורים
  • ניקיון תריסים, חלונות ורשתות
  • ניקיון הסביבה החיצונית של סביבת המגורים, לרבות, גגות וחצרות

כמו כן, אנו מאפשרים ללקוח להסתייע במספר עבודות תחזוקה של סביבת המגורים, וביניהן, צביעה וסיוד של קירות, פירוק ארונות קיר וארונות מטבח, שירותי הדברה ועוד".

מה הופך את שי פינוי דירה לצוות הפינוי המוביל של ישראל?

"בראש ובראשונה", משתף אותנו שי, "אנחנו צוות הפינוי המנוסה ביותר בישראל עם למעלה מ-30 שנות ניסיון בכל שירותי הפינוי האפשריים. מעבר לכך, אנו עוסקים ומתמחים בכל סוגי עבודות הפינוי מפינוי תכולה דירה, דרך פינוי תכולת אגרנות או אספנות כפייתית ועד לפינוי בתים וניקיון. כמו כן, אנו עובדים בפריסה ארצית וצוותי הפינוי שלנו מאובזרים בכל הציוד המקצועי הנדרש להשלמת תהליך הפינוי על הצד היעיל והבטיחותי ביותר".

לאן אתם מפנים את התכולה המיותרת משטח הבית?

"כל התכולה אותה אנו מפנים מתוך הבית, מעוברת למכולה אותה ממקמים מחוץ לסביבת המגורים, ובסיום מלאכת הפינוי, אנו דואגים לשינוע המכולה לאתרי פסולת או מחזור באזור. במקרים בהם התכולה אותה אנו מפנים ניתנת לשימוש חוזר, אנו מאפשרים ללקוח להעביר אותה דרכנו לעמותות סיוע שונות".

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו