הצוות הנכון לפינוי בתים וניקיון

ארגון מחדש של סביבת הנכס מתחילה בשירותי פינוי בתים וניקיון

רוצים לשמור על סביבת מגורים מטופחת, מאורגנת ומסודרת? זה הזמן לדעת הכול על שירותי פינוי בתים וניקיון המוצעים לכם אצלנו, ב-שי פינוי דירה. שירותים אלו מיועדים גם לבעלי דירות מגורים ובתים פרטיים וגם לבעלי משרדים, חנויות ובתי עסק נוספים, בהם נדרשת פעולה משולבת של פינוי תכולה מיותרת וניקיון יסודי של המקום.

מה כולל השירות?

פינוי בתים וניקיון, הוא שירות פינוי מקצועי המתמקד גם בתהליך פינוי התכולה המיותרת וגם בפעולות ניקיון כלליות ויסודיות של סביבת הפינוי, כאשר היקף עבודות הפינוי נקבע בהתאם למצב התחזוקתי של סביבת הפינוי. בין יתר פעולות הניקיון המוצעות לכם על ידינו, במסגרת פינוי בתים וניקיון, תוכלו למצוא פעולות לחיטוי יסודי של סביבת הפינוי וניקיון כללי של שטח הבית/משרד, ובמידת הצורך מיושמות הפעולות הבאות:

  • סיוד וצביעת קירות נגועי פטרת, עובש וכדומה
  • תיקוני בלאי קלים במתקני הבית/משרד
  • שירותי הדברה בסביבת הפינוי
  • ארגון מחדש של סביבת הפינוי

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

למי מיועד השירות?

פינוי בתים וניקיון, יכול להתאים לבעלי דירות ובתים וגם לבעלי משרדים, חנויות ובתי עסק, המעוניינים לפנות פריטי תכולה ישנים מסביבת הפינוי, ולאחר מכן, לארגן מחדש את סביבת המגורים או העבודה. בחלק גדול מהמקרים, השירות מיושם על ידי רוכשי דירות, בתים ומשרדים ישנים, וזאת כחלק מתהליך השבחת הנכס או כחלק מהכנת הנכס לתהליך שיפוץ.

פינוי בתים וניקיון לפני מכירה/השכרה

אם גם אתם עומדים למכור ו/או להשכיר את הנכס, אנו ב-שי פינוי דירה, מאפשרים גם לכם ליהנות משירותי פינוי בתים וניקיון, במסגרתם נדאג לפנות משטח הכנס את כל פריטי התכולה המיותרים והישנים שאינם נחוצים לכם, ולאחר מכן, נחדש את סביבת הכנס באמצעות פעולות ניקיון יסודיות ועבודות תחזוקה כלליות. באופן זה, גם אתם תוכלו לשדרג ולהשביח את סביבת הנכס, ובתוך כך, לשפר עמדה לקראת תהליכי המשא ומתן למכירת הנכס.

פינוי בתים מוזנחים וניקיון

לאורך 30 שנות הניסיון המעשי והמקצועי שלנו בענף הפינוי, התמודדנו בהצלחה יתרה גם עם סביבות פינוי מוזנחות במיוחד, דבר המקנה לנו יתרון משמעותי בכל הנוגע לפינוי בתים מוזנחים מכל סיבה שהיא. במקרים אלו, אנו דואגים לחיטוי מקדים של סביבת הנכס לפני הפינוי וגם בסיום עבודות הפינוי של התכולה המיותרת, וכמו כן, אנו דואגים להסרת לכלוך נוקשה וכתמים עיקשים ממתקני שונים המצויים בשטח הנכס.

פינוי בתים וניקיון – כמה זה עולה?

בדומה לכל שירות פינוי אחר המוצע על ידינו, גם המחיר של פינוי בתים וניקיון, נקבע בהתאם להיקף התכולה המיועדת לפינוי והמצב התחזוקתי של הנכס, פרמטרים המשפיעים גם על מורכבות עבודות הפינוי והניקיון וגם על משך הזמן הנדרש לצורך השלמת השירות על הצד הטוב ביותר.

למידע נוסף בנושא פינוי בתים וניקיון, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן עוד היום, ולהבטיח לעצמכם את השירות המקצועי ביותר בענף הפינוי.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו