גל הולינדר – קונה תכשיטים וינטג' ברמת גן

גל הולינדר – מומחה לרכישת תכשיטי וינטג' ייחודיים ברמת גן

שמי גל הולינדר, ואני מתמחה ברכישת תכשיטי וינטג' מרהיבים ומיוחדים במינם. אם אתם תושבי רמת גן או הסביבה ומחזיקים בתכשיטים עתיקים ונדירים שברצונכם למכור, אשמח להציע לכם את שירותיי המקצועיים.

אהבה ומומחיות לתכשיטי וינטג'

כמומחה להערכת חפצים, מכתבים ואוספים, יש לי ניסיון רב ועין מיומנת בזיהוי ובהערכת תכשיטי וינטג' מתקופות שונות. בין אם מדובר בטבעת ארט דקו מהמאה ה-20, שרשרת ויקטוריאנית מפוארת או סיכה מתקופת אר נובו, אני מעריך כל פריט בקפידה ובהתאם לערכו האמיתי.

מגוון רחב של פריטים נוספים לרכישה

בנוסף לתכשיטי וינטג', אני גם רוכש מגוון נרחב של חפצים מיוחדים אחרים, כגון חנוכיות עתיקות, פמוטים מרשימים, כלי כסף יוקרתיים, תמונות היסטוריות, ניירת נדירה, פריטים העשויים משנהב או ברונזה, פרטי אספנות, פורצלנים עדינים, שעוני קיר מעוצבים, פסלים אומנותיים, ציורים מקוריים, עבודות בצלאל מרהיבות, חפצי יודאיקה בעלי משמעות, מסמכים עתיקים וכמובן גם תכשיטים העשויים מזהב טהור.

שירות מקצועי ונוח עד פתח הבית

כדי להפוך את תהליך המכירה לקל ונוח עבורכם, אני מציע שירות מקיף הכולל הגעה עד לבתיכם ברמת גן והסביבה. אני אבחן את תכשיטי הוינטג' שלכם, אעריך את ערכם ואציע לכם מחיר הוגן. כל עסקה מלווה בתשלום מיידי במזומן, כך שתוכלו ליהנות מתהליך מהיר, יעיל ומשתלם.

צרו קשר עוד היום למכירת התכשיטים שלכם

אם יש ברשותכם תכשיטי וינטג' יפהפיים, או כל חפץ ייחודי אחר שתרצו למכור, אל תהססו ליצור איתי קשר בטלפון 0544999107. אני אשמח לתאם עמכם פגישה, להעריך את הפריטים שלכם ולהציע לכם עסקה משתלמת. עם ניסיון מוכח, ידע נרחב ותשוקה אמיתית לתחום, אני כאן כדי לספק לכם את השירות הטוב ביותר.

אל תחמיצו את ההזדמנות להפוך את התכשיטים והחפצים הנדירים שלכם למזומנים. צרו קשר עוד היום ותנו לי לעזור לכם למקסם את הרווח ממכירתם. אני מצפה לשמוע מכם בקרוב!

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו