גל הולינדר – קונה חפצי אמנות בחולון

גל הולינדר – מומחה להערכת חפצים, מכתבים ואוספים

שמי גל הולינדר, ואני מספק שירות מקצועי ואמין של רכישת חפצי אמנות ועתיקות באזור חולון והסביבה. כמומחה בתחומי, אני מתמחה בהערכה ורכישה של מגוון רחב של פריטים בעלי ערך, תוך מתן תשלום הוגן ללקוחותיי.

שירות מקיף עד פתח הבית

השירות שאני מציע כולל הגעה עד לבית הלקוח, הערכה מדויקת של החפצים והפריטים השונים, ותשלום מיידי במזומן על המקום. אני רוכש מגוון נרחב של פריטים, כגון ציורים, פסלים, עבודות בצלאל, פריטי אספנות, יודאיקה, חנוכיות, פמוטים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות, ניירת עתיקה, שנהב, ברונזה, פורצלנים, שעוני קיר ועוד.

התמחות בחפצי אמנות

כמומחה בתחום חפצי האמנות, אני מסוגל להעריך ולרכוש פריטים נדירים ויקרי ערך. בין אם מדובר ביצירות אמנות מקוריות, פסלים, ציורים או כל חפץ אמנותי אחר, אני אספק הערכה מקצועית ואובייקטיבית של ערכם האמיתי.

פינוי בתים ורכישת אוספים

בנוסף לרכישת חפצי אמנות בודדים, אני מספק גם שירות של פינוי בתים ורכישת אוספים שלמים. אם אתם עומדים בפני מעבר דירה, או שברשותכם אוסף גדול של פריטים שצברתם לאורך השנים, אשמח להגיע, להעריך ולרכוש את הפריטים תמורת תשלום הוגן. אני קונה גם ספרים ומסמכים עתיקים, פריטי וינטג', יינות ומשקאות, צעצועים ישנים, בולים, שטרות, מטבעות ועוד.

צרו קשר עוד היום

אם יש ברשותכם חפצי אמנות, עתיקות או כל פריט יקר ערך אחר שברצונכם למכור, אל תהססו ליצור איתי קשר בטלפון 0544999107. אני אגיע במהירות לביתכם בחולון או באזור הסביבה, אבצע הערכה מקצועית של הפריטים ואציע לכם עסקה הוגנת. בואו נהפוך יחד את הפריטים הישנים שלכם לכסף מזומן, בקלות ובמהירות.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו