גל הולינדר – קונה חנוכיות בתל אביב-יפו

גל הולינדר – מומחה להערכת ורכישת עתיקות וחפצים מיוחדים

שמי גל הולינדר, ואני מספק שירות ייחודי של קניית עתיקות וחפצים מיוחדים תמורת תשלום הוגן. אם אתם מפנים את הבית שלכם, עוברים דירה, או פשוט רוצים להיפטר מחפצים ישנים שצברתם לאורך השנים, אני כאן כדי לעזור לכם.

מגוון רחב של פריטים

אני מתמחה ברכישת מגוון רחב של פריטים, כולל חנוכיות, פמוטים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות, ניירת עתיקה, שנהב, ברונזה, פרטי אספנות, פורצלנים, שעוני קיר, פסלים, ציורים, עבודות בצלאל, חפצי אומנות ויודאיקה, מסמכים עתיקים ואפילו זהב. בנוסף, אני גם קונה יינות ומשקאות ישנים, צעצועים וינטג', בולים, שטרות ומטבעות, אלבומי קלפים ועוד.

הערכה מקצועית ושירות עד הבית

כמומחה להערכת חפצים, מכתבים ואוספים, תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים הערכה הוגנת עבור הפריטים שלכם. אני מגיע עד הבית שלכם, בכל מקום בארץ, ומשלם במזומן ובאופן מיידי. גם אם מדובר בפריט בודד או באוסף שלם, אשמח להעניק לכם שירות מקצועי ויעיל.

צרו קשר עוד היום

אם יש ברשותכם חנוכיות, חפצי אומנות, עתיקות או כל פריט מיוחד אחר שברצונכם למכור, אל תהססו ליצור איתי קשר בטלפון 0544999107. אני אשמח להגיע אליכם, להעריך את הפריטים שלכם ולהציע לכם מחיר הוגן. עם ניסיון רב בתחום והבנה מעמיקה בשוק העתיקות והאספנות, אני מחויב לספק לכם את השירות הטוב ביותר.

אל תחמיצו את ההזדמנות להפוך את החפצים הישנים שלכם לכסף מזומן. צרו קשר עוד היום ותנו לי לעזור לכם להפוך את הבלתי שימושי למשהו בעל ערך.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו