איך נפטרים פסולת בבית ?

מוציאים את הפסולת מהבית

יש סיבות שונות אנשים אוגרים פסולת בבית. רוב האנשים מעדיפים שהבית שלהם יהיה נקי,מסודר ומאורגן כך נעים הרבה יותר לחיות בבית. פסולת בבית גם גורמת לסכנה בריאותית, יצירת חיידקים בבית יכולה לגרום למחלות. על כן חשוב מאוד להיפטר מפסולת בבית על כן ודאי גם אתם שואלים את עצמכם איך נפטרים מפסולת בבית?

תחזוקת בית

כאשר מתחזקים בית, חשוב להשליך פסולת באופן קבוע ויומיומי. אחרת, אפילו אם יום אחד שוכחים להשליך את הפסולת, מצטברת פסולת בבית. למעשה כל הזמן צריך לטפל בפסולת בבית כדי שהבית יהיה נקי ומסודר. בני הבית יכולים לסייע בכך על ידי כך שכל אחד יקפיד להשליך את הפסולת שלו ברגע שהיא נוצרת אבל מי שמגדל משפחה יודע שזה לא תמיד מצליח.

ילדים לא יזרקו אשפה לרוב מרצונם החופשי אלא צריך להזכיר להם, להעיר להם כל פעם כדי שישליכו את האשפה שלהם. זה מתחיל מעטיפות של חטיפים, דרך שאריות מזון עטיפות של צעצועים ועוד ועוד גם בני משפחה מבוגרים יותר לא תמיד מקפידים להשליך אשפה לפח ומי שמנקה את הבית לרוב האישה.

שירות לאשפה רבה שהצטברה

האישה לרוב אוספת את האשפה אחרי בני הבית. אבל שירות שאנחנו נותנים לא מיועד לאשפה הקטנה שנוצרת תוך כמה ימים. אנו מגיעים לפנות אשפה בבתים שהצטברה בהם אשפה רבה במשך הרבה זמן באיזה מקרים מצטברת אשפה רבה בבתים? יש מקרים שהדיירים בדירה לא מסוגלים לנקות את הדירה בגלל מצב גופני קשה או גיל מבוגר, ואין להם תקציב להזמין ניקיון. אם הם הזניחו את הדירה זמן רב, הרבה אשפה ולכלוך הייתה יכולה להצטבר בתוך הדירה.

מציאת פיתרון לאשפה.

במצב כזה הרבה אנשים מרגישים שאין להם פתרון, ולא יודעים איך לטפל במצב שהדירה הגיעה אליו הרבה פעמים חברת ניקיון רגילה לא מוכנה לבצע ניקיון בדירה כזאת בדירות – מוזנחות. חברות ניקיון הרבה פעמים מסרבות לנקות דירה שלא נוקתה זמן רב. חברות ניקיון מטפלות בדרך כלל דירות רגילות שיש בהם לכלוך שותף ולא לכלוך שהצטבר במשך זמן רב ולכן במקרה של בית עם אשפה רבה חברת ניקיון היא לא הכתובת שלכם. חברות ניקיון גם לוקחות סכומים גבוהים מאוד עבור ניקיון במיוחד אם מדובר בניקיון של דירה מלוכלכת במיוחד.

זול לפנות לחברת פינוי

תמיד יהיה זול יותר משתלם יותר לפנות לחברת פינוי דירה כמונו אנו נגיע לאסוף את כל האשפה . נפנה את הדירה מכל החפצים מיותרים. ננקה בצורה יסודית את הדירה וגם ניתן לכם שירות של חיטוי הדירה, אם תבקשו כך. בשירות חיטוי של הדירה, אנחנו מנקים את הדירה בחומרי ניקוי מיוחדים שמנקים את הדירה ומחטאים אותה בצורה יסודית. מפנים ממנה כמעט את כל החיידקים הבקטריות ואפילו פטריות.

.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו