יש לכם פריטי תכולה שברצונכם למכור? פנו לקונה ירושות

מיומנו של מפנה דירות:

"דרך שירות של קונה ירושות תוכלו למכור פריטי תכולת דירה"

מהו שירות קונה ירושות, למי הוא מיועד ומתי כן תוכלו למכור את פריטי התכולה העומדים לרשותכם במסגרת שירות זה? כל מה שרציתם לדעת על שירותי קונה ירושות בכתבה שלפניכם הערוכה באמצעות שאלות ותשובות אותן ניסח וכתב שי גולד, קבלן פינוי מוסמך המתמחה בכל שירותי הפינוי האפשריים, לברות, שירותי קונה ירושות.

מה הם שירותי קונה ירושות ולמי הם מיועדים?

שירות קונה ירושות הינו שירות המאפשר לכל אחד ואחת מכם המחזיק בפריטי תכולה כאלו ואחרים לבצע הליך של מכירת פריטי התכולה לאדם המעוניין לרכוש אותם מכם תמורת תשלום הגון. שירות זה מיועד בין לכל אילו מביניכם המחזיקים ברשותם פריטי תכולה כאלו ואחרים.

מי בעצם קונה את התכולה העומדת לרשותכם?

רוב האנשים המתעניינים בפריטי תכולה ישנה הינם סוחרים העוסקים ומתמחים בענף הענתיקות והמציאות ביד שנייה. סוחרים אלו נעזרים לעיתים באנשי פינוי מקצועיים, וזאת לצורך איתור פריטי תכולה אטרקטיביים.

מה הם פריטי התכולה המבוקשים ביותר על ידי אותם סוחרים?

בין יתר פריטי התכולה המבוקשים על ידי הסוחרים השונים תוכלו למצוא פריטי תכולה כגון: אוספים מיוחדים, רהיטים עתיקים במצב טוב, כלי כסף, תכשיטי זהב וכסף, מסמכים אישיים המגוללים סיפור היסטורי כזה או אחר ועוד.

כיצד ניתן לקבוע את מחיר פריטי התכולה המיועדים למכירה?

במסגרת שירות קונה ירושות מתבצעת הערכה כללית בנוגע לשוויים הכספי של פריטי התכולה המיועדים למכירה. הערכה כללית זו ניתנת לבעלי התכולה על ידי הסוחר המעוניין ברכישתה, ולכן בחלק מהמקרים (במידה ומדובר בפריטי תכולה מהודרים, עתיקים וכדומה), מומלץ לבקש חוות דעת מקצועית של שמאים מתחום האספנות לצורך קביעת המחיר.

האם ניתן למכור כל פריט תכולה באמצעות שירות קונה ירושות?

בגדול, כל פריט תכולה העומד לרשותכם יכול להימכר לאדם המעוניין בו. כיום, באמצעות אתרי מכירות היד שנייה הפועלים ברשת האינטרנט, תוכלו לבחון את מידת הפופולאריות של חפצים ופריטי תכולה כאלו ואחרים, וגם להתעדכן במחיר אותו אנשים מסוימים יהיו מעוניינים להעניק לכם עבור הרכישה. יחד עם זאת, ישנם מוצרים נפוצים שאינם מהווים פריטים אטרקטיביים בשוק ה-יד 2, ולכן מומלץ להתמקד בפריטי תכולה נדירים בגינם תוכלו לגרוף את סכומי הרכישה הגבוהים ביותר.

מה מומלץ לבדוק לפני ביצוע עסקת המכירה?

בראש ובראשונה מומלץ לבדוק אל מול מי אתם מתנהלים במסגרת ביצוע העסקה. הקפידו לבצע את העסקה אל מול סוחרים הוגנים והגונים אשר יעניקו לכם מחיר הגון עבור העברת הבעלות על פריטי התכולה. בנוסף, בדקו מהו הערך האמיתי של התכולה העומדת לרשותכם, וזאת באמצעות שיטוט במרחבי האתרים ברשת האינטרנט העוסקים בתחום מוצרי ה-יד שנייה. במידה ועולה בכם החשד כי אתם מתנהלים אל מול אדם לא ישר, אנו ממליצים לכם להפסיק את ההתקשרות ולהימנע מביצוע העסקה. כמו כן, מומלץ לערוך הסכם מכירה ביניכם ובין רוכש התכולה. הסכם זה חייב לכלול את פריטי התכולה ואת שוויים הכספי במעמד הרכישה.

מה הם השירותים המוצעים על ידי מומחה פינוי דירה בתחום קונה ירושות?

אנחנו ב-מומחה פינוי דירה מאפשרים ללקוחותינו ליהנות משירות קונה ירושות במסגרתו אנו רוכשים תכולה ישנה ובעלת ערך מקהל לקוחותינו. שירות זה מוצע לכם בשתי חלופות מרכזיות, הראשונה, במסגרת רכישת פריטי התכולה בכסף מזומן, והשנייה, באמצעות קיזוז והפחתת תעריף שירותי הפינוי המיושמים על ידינו בשווי הכספי של פריטי התכולה בהם אנו מוצאים עניין.

 




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן