פינוי זבל מדירה בתל אביב

שי שירות פינוי זבל מדירה בתל אביב

מכירים דירה בתל אביב עמוסה בזבל או חפצים? התאסף לכם זבל ואשפה בבית בתל אביב ואתם לא יודעים מה לעשות? הדירה שייכת לשכן שלכם או לאחד ההורים ואתם מתקשים להתמודד עם הסיטואציה? אין באפשרותכם לפנות שקיות זבל מהבית? אל דאגה, אנחנו כאן עבורכם. אם אתם צריכים סיוע בעבודה פינוי זבל מדירה בתל אביב, הגעתם לחברה הנכונה. צרו איתנו קשר עוד היום!

מה זה פינוי זבל מדירה בתל אביב?

פעמים רבות יש דירות ישנות, מוזנחות, בין אם של אנשים עריריים או לפעמים גם של אנשים שהלכו לעולמם מלאות בזבל, אשפה ולכלוך. החפצים עולים על גדותיהם, ואין מזור. בדרך כלל הסיטואציה מסובכת, ולכן זה מנציח את מצב ההזנחה ודברים נשארים כמות שהם שנים, לרבות סיכויים לגירושים, ריבים וגם כמובן סכנה בריאותית של ממש. פינוי זבל מדירה בתל אביב הוא לא דבר נדיר, לצערנו.

למה אנחנו המתאימים ביותר לעבודה?

אני שי, מקים ובעלים של חברת שי פינוי דירה. אנחנו מתמחים בעבודת פינוי

זבל מדירה בתל אביב הכוללת סילוק אשפה, חפצים מיותרים ואוספים חסרי ערך, לרוב

של אנשים שלא עושים זאת מתוך עונג, אלא דווקא מתוך סבל. במשך השנים הרבות שאנחנו

עובדים בתחום פיתחנו שיטות מיוחדות להתמודד עם האספקטים הנפשיים והפיזיים של

התופעה, ופועלים מתוך תחושת שליחות, תוך התחשבות ורגישות אל הנוגעים בדבר, ושמירה

על איכות הסביבה בצורה קפדנית. התקשרו אלינו כבר היום!

מדוע להזמין אותנו לעשות פינוי זבל מדירה בתל אביב, ולא לעשות זאת בעצמכם?

אתם יכולים לעשות זאת לבד, אבל עובדה שלא עשיתם זאת עד כה. הסיבות רבות, הנה כמה מהן: ראשית, מדובר בעבודה כבדה מאד, של פירוק, סחיבה והורדה לרחוב. לא כל אחד יכול לעשות את זה, ולנו יש את הידע, היכולת הטכנית והלוגיסטית וגם הציוד. לפעמים צריך גם מנוף. בנוסף, מדובר בעבודה מסריחה ומלוכלכת פעמים רבות שיש בה ריח בלתי נסבל וממש סכנה פיזית.

 לנו יש יכולת לעבוד בצורה בטוחה, תוך שימוש בחומרים מיוחדים ומסכות. ישנה גם הסכנה שעבודה לא נכונה תגרום לקריסה של הערמות ויכולה לפצוע אתכם. אתם רוצים להימנע מזה. בנוסף, מדובר על עבודה שהרבה פעמים איננה ניטרלית. בן מתלונן על אב, למשל. לכן, אתם קשורים יותר מדי ועדיף שלא תעשו את זה. השאירו את עבודת פינוי זבל מדירה בתל אביב לאנשים מקצועיים כמונו.

מה השירות כולל ובעבור מי הוא מיועד?

הוא מיועד בדרך כלל לשכנים או ילדים של אדם שלא זורק זבל במשך שנים, חי בהזנחה תוך פגיעה בעצמו ובאחרים. לצערנו המקרים האלו שכיחים למדי. בדרך כלל אנשים מבקשים מאיתנו עזרה עם אנשים שהם קשישים, עריריים, ניצולי שואה, אנשים שהם חולי נפש, נכים נפשית או פיזית, אנשים מעוטי יכולת וגם אספנים כפייתיים. לנו יש את היכולת לסייע במצב, תוך מירב הרגישות.

השירות שלנו כולל:

  • הגעה מוקדם בבוקר כדי לסיים כמה שיותר מהר עם מינימום הפרעה לשכנים והדיירים
  • מיון, פירוק, אריזה והורדה באמצעי סבלות למטה
  • העמסה למכוניות מיוחדות – בדומה למעבר דירה
  • שינוע הזבל לאשפה העירונית תוך התחשבות וציות לחוקי העזר של עיריית תל אביב, או פיזור לעמותות לתרומה או מכירה בשוק הפשפשים

האם אנחנו מציעים עבודות נוספות?

כן, אם צריך אנחנו מחטאים, מנקים, משפצים, צובעים ואפילו עושים קצת עבודות חשמל פשוטות כדי להחזיר את הדירה למצב ראוי. צרו איתנו קשר כבר היום!




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן