פינוי דירה לפני תמ"א 38

פינוי דירה לפני תמ"א 38

בשנים האחרונות ניתן יותר ויותר לשמוע על תוכנית תמ"א 38. במה מדובר, מהן ההשלכות הנלוות וכיצד שירותי פינוי דירה נכנסים לתמונה? ובכן המשיכו לקרוא! ראשית נתחיל עם הסבר כללי לגבי מהות תוכנית תמ"א 38.

מדובר על תוכנית מתאר ארצית שביסודה המטרה לשפץ כמה שיותר מבנים ישנים בכול רחבי הארץ על מנת לחזקם בפני סיטואציה של רעידת אדמה. מכאן שהרבה מבנים ישנים שאינם בנויים באופן מספיק עמיד זוכים לשיפוץ יסודי, או לחלופין מדובר על פירוק מהיסוד ובנייה מחדש.

מכאן הדיירים מרוויחים בכמה מישורים: הם גם זוכים לחיות בדירה יותר בטוחה, גם זוכים לחיות בדירה שעברה שיפוץ ועל כן יותר נעימה והרבה פעמים גם יותר גדולה וגם זוכים ברווח כלכלי כיוון שערך הדירה מזנק וכאשר יבקשו למכור הם ירוויחו הרבה יותר מהערך הנוכחי.

הקלה

עם זאת לא הכול נוצץ ועל מנת להרוויח יש לעבור תקופה לא קלה בה יש לחיות באזור בנייה. על כן על מנת להקל כמה שיותר על תקופה זו ניתן לנקוט בכמה אמצעים: חלקם כוללים דין ודברים עם הקבלן, (כגון זמני עבודה מתחשבים ואף העברה של דיירים מסוימים אל דירות חלופיות על חשבונו), אך גם ניתן להקל את התקופה ע"י פינוי של מגוון חפצים שאין בהם צורך, ולו על מנת להגן עליהם מפני האבק הרב ואופי העבודה שעשוי להוות נזק רב.

הזדמנות לפנות

עוד מקרים בהם יש צורך בשירותי פינוי דירה בדיוק כפי ששי שטיקגולד מחברת פינוי דירה יודע להציע, נוגעים למצבים בהם הדיירים זוכים/ מתבקשים לעבור לדירה חלופית בעת שלבי הבנייה, אם כיוון שהם חולי אסתמה ועל כן רגישים לאופי עבודה שכולל אבק רב ואם כיוון שהם גרים בקומות הגבוהות ומוסיפים מעליהם קומה נוספת.

כאשר מתבקשים לעבור דירה מדובר בהזדמנות לערוך סדר, להיפטר ממוצרים ששנים אין בהם צורך. על כן במקום לעבור ביחד עם כלי חשמל שכבר מזמן לא עובדים, ריהוט שכבר מזמן לא אוהבים, בגדים שכבר מזמן לא לובשים, ניתן לפנות אל שי שטיקגולד ולהיעזר בניסיונו הרב על מנת להיפרד ממגוון התכולה הלא רצויה- אופציה הרבה יותר הגיונית מאשר האופציה בה מעבירים פעמיים את הציוד, (פעם אחת אל הדירה החלופית ופעם נוספת אל הדירה שעברה שיפוץ), ועוד משקיעים בכך מאמצים.

שיפוץ הדירה וטיפ

יש עוד סיטואציה בה מומלץ לפנות אל שירותי שי פינוי דירה, והיא כאשר נשארים בדירה שעוברת את מסכת תמ"א 38, אך הקבלן מגדיל את הדירה או משפץ אותה. בתקופת השיפוץ מדובר על הרבה בלגן והרבה פעמים יש להרחיק חפצים ממקום השיפוץ, דבר שמוביל את הבית להיות מבולגן ודחוק. על כן כאשר מפנים את הציוד שאינו רצוי, (ע"י שירותי פינוי דירה), גם מרוויחים מקום וגם מצליחים לסמן וי על משימה שכבר שנים חיכיתם לבצע, וכל היופי שאין להשקיע בכך מאמץ, אלא רק לקבוע עם שי. כמו כן אם חושבים על כך בזמן ניתן לסכם עם הקבלן שהוא משלם על שירותי הפינוי – כך שנהנים מכל העולמות.

מקצועיות

למה לפנות אל שי בעל חברת פינוי דירה? ובכן ראשית נציין ששי מנוסה בתחום, מחזיק בצוות עובדים מקצועי, רגיש, יעיל, אמין, אחראי וששומר על שקיפות. שי פינוי דירה יודע לפנות כל סוג של תכולה, (כולל חפצים מאסיביים ואף פסולת), שומר על סביבת עבודה נקייה, מקפיד על זמנים ויודע לאן לנתב כל סוג של ציוד- כולל אל ארגוני צדקה. הרימו טלפון אל שי עוד היום ותקבלו את מירב הפרטים



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו