סידור דירה ברמת גן וניקיון

שי שירותי סידור דירה ברמת גן

מתגוררים ברמת גן? מעוניינים לשדרג את סביבת המגורים ולהפוך אותה לסביבת מגורים נעימה יותר, מטופחת יותר ומאורגנת הרבה יותר? זה הזמן לדעת הכול על שירותי סידור דירה ברמת גן וניקיון המוצעים לכם על ידי שי גולד, קבלן פינוי מוסמך בעל ניסיון מקצועי בהליכי פינוי, ארגון וסדר לכל סוגי הדירות.

מספר מילים על שי גולד

שי גולד הינו קבלן פינוי מוסמך בעל וותק מקצועי של למעלה מ-25 שנה בענף הפינוי. שירותיו המקצועיים של שי מתמקדים בכל סוגי הליכי הפינוי האפשריים, החל מפינוי תכולה ישנה מדירות מוזנחות, דרך פינוי אגרנות כפייתית ועד לפינוי פריטי תכולה בודדים בהתאם לצרכי הלקוח. במסגרת שירותיו המקצועיים של שי, תוכלו למצוא גם שירות ייעודי להשבחת נכסים המאפשר לכם ליהנות מהשילוב המקצועי בין פעולת הפינוי לבין פעולות הניקוי, הארגון והסדר של סביבת המגורים.

סידור דירה וניקיון – מה כולל השירות?

סידור דירה ברמת גן וניקיון, הינו שירות ייעודי המוצע לכם על ידי צוותי הפינוי בראשותו של שי גולד. שירות זה מותאם לכל סוגי הדירות והבתים ברמת גן והוא משלב בתוכו 3 פעולות מקצועיות שונות:

  1. פינוי תכולה מיותרת וישנה משטח הדירה
  2. ניקיון יסודי של שטח הדירה וסביבתה
  3. סידור וארגון מחדש של סביבת המגורים –כולל גם פתרונות אחסון נאותים בהתאם לצרכי הלקוח

שירות מקצועי זה מותאם באופן פרטני לכל סוגי הדירות והבתים ברמת גן, לרבות, דירות ישנות, דירות ירושה, דירות בהן התגוררו אגרנים/אספנים כפייתיים, דירות המיועדות לשוק השכירות ועוד.

סידור דירה ברמת גן וניקיון – יתרונות השירות

שירותי סידור דירה וניקיון ברמת גן המיושמים על ידי צוותי הפינוי של שי גולד, מאפשרים לכם ליהנות ממספר יתרונות מובהקים לאורך כל הדרך:

  • הליך השבחת נכסים במינימום זמן ואמצעים
  • פינוי מיידי של כל פריטי התכולה הישנה והמוזנחת משטח הדירה – כולל העברה מסודרת של פריטי התכולה לאתרי פסולת ומחזור המיועדים לכך על פי חוקי העזר העירוניים המונהגים בר"ג
  • ארגון מחדש של סביבת המגורים
  • התאמה מקצועית לכל סוגי הדירות –כולל התאמה פרטנית לדירות ישנות ומוזנחות במיוחד מכל סיבה שהיא




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו