המומחיות שלנו באגרנות כפייתית

המומחיות שלנו באגרנות כפייתית

אגרנות כפייתית הינה בעיה מצויה ונפוצה במידת מה ומוכרת שהפרעה נפשית של ממש. תסמיניה של ההפרעה הינם איסוף חפצים באופן מתמיד ואובססיבי ואיחסונם לאורך שנים ללא מטרה ברורה בדירה.

הפרעה מצויה ומוכרת:

אגרנות כפייתית הינה בעיה מצויה ונפוצה במידת מה ומוכרת שהפרעה נפשית של ממש. תסמיניה של ההפרעה הינם איסוף חפצים באופן מתמיד ואובססיבי ואיחסונם לאורך שנים ללא מטרה ברורה בדירה או בחלל המגורים. החפצים הנאספים השונים עלולים להיות מן האשפה או מן הרחוב ועלולים לגרום למצב ביתי של היגיינה ירודה מאד. האגרן הכפייתי אוסף החפצים קשור עד מאד לחפציו והוא שומרם כבבת עינו.

מצבים קשים של הפרעה כפייתית

אגרנות הכפייתית במצביה הקשים מהווה מפגע סביבתי של ממש יש והחפצים הרבים המגובבים יחד מעלים ריקבון טחב ועובש ואף צחנה וריח רע המתפשטים בסביבה, מושכים מזיקים ומהווים סכנה בריאותית. באם החפצים הם בדמות גרוטאות אשר נאספו בחצר המראה פוגע בתוואי השכונה ומפריע לדיירים אשר גרים מסביב.

המקרים בהם יש לפנות:

אגרנות כפייתית יש לפנות במקרים הבאים, לרוב כאשר העירייה מגישה לאדם האגרן הכפייתי צו פינוי, או כאשר האגרן נפטר או נשלח לטיפול במקום אחר. או אז יש להתמודד עם בעית החפצים הרבים המגובבים יחד אשר רובם בבחינת פסולת אשר אין בה חפץ והם לרוב מסוכנים ומזוהמים למגע יד אדם.

המומחיות שלנו בפינוי:

המומחיות שלנו באגרנות כפייתית ובפינוי מסודר ומפוקח שלה היא אחת מהמומחיות העיקריות שלנו. שי פינוי דירה מומחים ומנוסים בכל הנוגע להתמודדות עם פינוי דירותיהם של אגרנים כפייתיים, פינוי מקלטים, פינוי מחסנים, פינוי אשפה מהבית ופינוי תוכלת דירה מכל סוג שהוא.

שני רבדים להתמודדות עם אגרנות כפייתית:

המומחיות שלנו באגרנות כפייתית באה לידי ביטוי בעיקר בהבנה שלנו את הנושא ובהכרה שלנו בכך שהוא כולל שני צדדים, את הצד האנושי המצריך התמודדות רגישה ומיוחדת מול האגרן בעל החפצים, באם הוא נמצא, עם בני משפחתו ואף עם החפצים עצמם, שכן הם בעלי ערך רב עבור האגרן. ובצד זה ישנו הצד הפרקטי הכולל פינוי מורכב ומסובך של פסולת רבה אשר גם עלולה להוות סכנה בריאותית.

השלכת הפסולת:

את הפסולת כולה אנחנו מעבירים ומובילים לאתרים מורשים לפינוי פסולת. השלכת פסולת ברחוב או בשטחים פתוחים ללא פיקוח הינה עבירה על החוקים העירוניים ועשויה לגרום לקבלת קנסות כבדים ביותר מפקחי העירייה. המומחיות שלנו באגרנות כפייתית כוללת הולכת פסולת לאתרים המיועדים לכך בלבד.

ניקיון:

בתום עבודת הפינוי המורכבת של דירתו או ביתו של אגרן כפייתי מומלץ ואף רצוי לבצע פעולות ניקיון וחיטוי כמו גם ריסוס נרחבות בדירה, זאת על מנת למנוע התפשטות מחלות או שריצת חרקים במקום. גם עבודות מסוג זה אנחנו מבצעים בהסכמה ותכנון מראש מול הלקוח מזמין העבודה.

דירה חדשה:

בתום מלאכת פינוי הדירה של האגרן הכפייתי לאחר מיון השלכת הפסולת הניקיון החיטוי והסיוד דירתו של האגרן נראית כחדשה נקיה מכל פגע ומוכנה לשימוש מחודש.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו