תכנון פינוי דירה

פינוי דירה – חייב לתכנן

הדרך לביצוע פינוי דירה טוב ויעיל עוברת בתכנון מדויק, ולכן, מומלץ להתחיל בתכנון המעבר מיד עם קבלת ההחלטה על מעבר הדירה, או ממש בסמוך לכך. אחת ההחלטות החשובות שצריך לעשות היא החלטה על בחירת הקבלן המתאים, מאחר ובחירה נכונה תפתור בעיות רבות לבעלי הבית אשר אינם מנוסים בפרויקטים מסוג זה. אנשים מבצעים פינוי דירות פעמים ספורות במשך מהלך החיים, והם אינם יודעים להתארגן כהלכה, וסיוע של קבלן מנוסה שכולל הדרכה, ייעוץ וכדומה הינו הכרחי ויועיל להם רבות.

תכנון העבודה

קבלן של פינוי דירה  מנוסה יגיע לראות את הדירה, או יבדוק את כל נושא הפינוי בצורה יסודית כולל קבלת פרטים על הרכוש שמעבירים ועוד. במידה ויש פסנתרים או רכוש גדול וכבד אחר, אשר אינו עובר בפתחי דלתות סטנדרטיים, הוא יצטרך לחפש פתרונות העברה אחרים, ואחד מהם, הינו הבאת מנוף מיוחד שיניף את החפצים הללו דרך האוויר ודרך פתחי מרפסות גדולים. בנוסף, הקבלן יעריך את משך זמן ההעברה, את כמות האנשים שלהם הוא זקוק ועוד נתונים שהוא צריך.

עובדי  הקבלן

הקבלן זקוק לעובדים טובים לצורך עבודתו, ואכן, הוא מחזיק עובדים שיודעים להתמודד עם בעיות של העברת חפצים כבדים, כמו מקררים, מכונות כביסה, רהיטים ועוד. ובנוסף, הם יודעים להעביר פריטים עדינים ושבירים, כמו מראות, כלי זכוכית וקרמיקה ועוד. לעובדים יש גלילי ניילון נצמד, אשר בעזרתם הם עוטפים כל מיני חפצים עדינים שיכולים להיפגע בזמן ההעברה, ובנוסף הם קשובים לרצונות הלקוחות, ויבצעו את עבודת ההעברה במיומנות גדולה.

תנאי ההעברה

פינוי דירה נעשה, במקרים רבים, בתנאי עבודה לא נוחים ואף קשים, וביניהם: ימי חום ושרב, או ימי גשם וקור. יש צורך להעביר את הדברים במסדרונות צרים, תחת תקרות נמוכות, במעליות צרות ועוד, ולכן, יש צורך בעבודה מקצועית טובה שתשמור על כל הפריטים ותעביר אותם למשאית וממנה בבטחה גדולה. בעל הנכס או נציגו חייב להיות נוכח בעת העברת החפצים, והוא ייתן הדרכה למנהל צוות העובדים בכל מה שקשור לפיזור החפצים בדירה. הוא ינחה את העובדים ויסביר להם להיכן ולאיזה חדר יש להעביר חפצים שונים.

')} 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו