תכנון וביצוע פינוי דירה

פינוי דירה תכנון

כל פרויקט של פינוי דירות הינו מסובך ושונה מהאחר, למרות שנדמה לאנשים מן הצד שהעבודה דומה. אולם, כל בית או דירה נבדלים במיקום שלהם, יש כאלו שנמצאים בבתי קומות, יש אחרים בקומות עליונות של בתים ללא מעלית, יש דירות שהגישה אליהם מסובכת, ולכל דירה יש מיטלטלין שונים. יש דירות שיש בהם פסנתרי כנף שלא עוברים בפתחים סטנדארטיים, ולכן, יש צורך במציאת פתרונות שינוע. לכל הבעיות והאתגרים האלו צריך הקבלן להיערך בצורה קפדנית.

לוח זמנים

לכל קבלן יש לוח זמנים שעל פיו הוא עובד, הוא חייב לבצע פינוי דירה  מקצועי ביום אחד ועל פי לוח הזמנים שנקבע, כדי לעמוד במטלות. לעיתים, יהיה הכרח לבצע פינוי של שתי דירות ביום אחד, והדבר קורה רבות בימי הקיץ הארוכים. קבלן מקצועי צריך לתת עצות והדרכה ללקוחות שלו, והוא צריך לדעת להקשיב להם, ולהציע טיפים שיעזרו להם לעבור את התקופה הלחוצה הזאת בצורה טובה יחסית. הוא צריך להיפגש עימם, לבדוק את הדירה, לחתום על הסכם ולקבוע מועד לפינוי.

ציוד נדרש

קבלן מקצועי של פינוי דירה  צריך להיות מצויד במשאית תקינה ומתוחזקת, בעגלות סחיבה, במנשאי סבלים, בכלים לפירוק ארונות ודלתות, במנופים ועוד . צוות העובדים שלו צריך להיות מיומן ומקצועי, ומנהל העבודה צריך לדעת להקשיב ללקוחות ולתת פתרונות יעילים לפני התחלת הפינוי וגם תוך כדי. לעיתים, מתעוררות בעיות לא צפויות במהלך העברת החפצים, וצריך לתת פתרונות תוך כדי תנועה. כימיה טובה בין הקבלן והלקוח והבנה הדדית יכולה להועיל מאוד בזמן משבר, ותמיד כדאי לאמץ גישה חיובית.

עובדי הקבלן

עובדי הקבלן צריכים להיות בעלי חוסן גופני, היות ומדובר בעבודה קשה שכוללת הרמת משאות כבדים, והעברתם במסדרונות, במעליות, תחת תקרות ובחדרי מדרגות. לעיתים מדובר במשאות כבדים ולעיתים בכלים עדינים ושבירים, ולכן, יש צורך בגמישות מרבית של העובדים ובמיומנות גבוהה. צריך לזכור, שהרכוש מאוד יקר ללקוחות מבחינה כספית וגם רגשית, והם מצפים לקבל אותו בשלמותו ובאותו מצב בו הוא נמסר, וקבלן בעל מוניטין יודע לעשות זאת עבורם, ולכן, לקוחות צריכים לבחור בו.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן