תהליך פינוי דירה הכולל ניקיון

תהליך של פינוי דירה 

למרות שרב השוכרים היום מכניסים לחוזה שלהם סעיף של ניקיון הדירה בסיום ההשכרה, קורה לעיתים מזומנות שיש צורך לפנות פסולת, ריהוט ודברים שונים נוספים מהדירה. לא כל הדיירים הם אנשים נקיים ומסודרים וקורה לא אחת שאת פינוי הדירה משאירים בידי המשכיר. המשכיר מצידו רוצה את הדירה מוכנה לדיירים הבאים מה שיותר מהר. כדי לפשט את תהליך פינוי הדירה מומלץ בחום לפנות לבעלי מקצוע.

פינוי דירה, מה זה?

נניח שהשכרת את הדירה שלך או החנות שברשותך לאדם שנפטר. כל חפציו ורהיטיו נשארו בדירה ואין מי שיפנה אותם, אין מי שינקה את הדירה ויסדר אותה לקראת הלקוח הבא שלך. חברות פינוי מקצועיות מגיעות אל הדירה, לעיתים- אם מדובר בדירה מזוהמת בפסולת- לבושים בציוד מגן מתאים של כפפות, מסכות ואף חליפות (תלוי בחומרת הזיהום של הפסולת) ואורזים את החפצים שבדירה בתוך קופסאות ואת האשפה בתוך שקיות. חברות הפינוי גם מפרקות רהיטים, כולל רהיטי קיר שונים.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

לתת חיים חדשים לדירה ישנה

בעת תהליך פינוי דירה לעיתים מתגלה מראה מחריד של דירה מוזנחת, עמוסה בפסולת מכל הסוגים. אחרי פינוי החפצים, שאת חלקם תורמים ואת חלקם הגדול זורקים (לפי חוקי המדינה, כמובן), נשאר הבית לעיתים עם ריחות לא נעימים ובצורך נואש לניקוי וחיטוי יסודי. חברת ד"ר פוליש מתמחה בכל הקשור לפינוי וניקוי דירות.

כלול במחיר

בעת הזמנת שירותי ד"ר פוליש אתם מקבלים מחיר גלובלי הכולל בתוכו אריזה והובלה של החפצים שהיו בדירה ושירותי ניקיון. כך אין צורך להתעסק עם גורמים שונים והדבר חוסך זמן, כסף וכאב ראש אמיתי. בזמן תהליך פינוי הדירה, בשלב האריזה, תתכן הצטרכות של ציוד כבד כגון מנוף או עובדים נוספים לפירוק ריהוט והורדתם- כל זה יבוא לידי ביטוי במחיר. גם להמצאות או חסרון של מעלית בבניין יש השפעה ישירה על הצעת המחיר שתקבלו. גורם שלישי המשפיע על המחיר הנו מצב הדירה מבחינת הניקיון- לעיתים הדירה דורשת ניקיון בציוד או חומרים מיוחדים- כגון פוליש רצפות. באתר אפשר למצוא המלצות של לקוחות מרוצים ומבצעים. 

איך לבחור את החברה הנכונה לפינוי הדירה?

בתהליך פינוי דירה, בו אנחנו עשויים להיתקל מעט או הרבה, בחשיבות הבחירה של חברת הפינוי המתאימה יש משמעות רבה. כשמדובר בפינוי דירה, הבחירה איננה מוגבלת לכמות הפסולת המובאלת בלבד, אלא גם לאיכות השירות, למהירות הביצוע ולהתערוכות כלפי המקום והשכנים. בחירה של חברה מקצועית מבטיחה לנו שהפינוי יתבצע בצורה אחראית, תוך כדי הקפדה על הסביבה והמקום.

בבחירת החברה, מומלץ לבדוק מראש את הביקורות וההמלצות של לקוחות אחרים. כמו כן, חשוב לבדוק את הכשירות והתקנים שברשות החברה וכיצד היא מתמודדת עם מקרים בהם הפסולת היא לא רק מטעם השוכר הקודם, אלא גם מטעם הדיירים הקודמים לו.

בסופו של דבר, המטרה היא לקבל שירות מהיר, אפקטיבי ואחראי שיעזור לנו להכין את הדירה לשוכר הבא בצורה הטובה ביותר. בחירה נכונה של חברת פינוי תוכל לחסוך לנו זמן, מאמץ וכסף, ותאפשר לנו להמשיך הלאה בשלום הנפש.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו