שרות פינוי וניקוי דירות למנהל עיזבון

אבל מה עם הדירה?

אבל יש לך בעיה לא פשוטה כלל. כי הנפטר הותיר אחריו דירה מלאה בחפצים ועמוסה בפריטים מכול הסוגים והמינים. אתה לא יודע מה יש בכלל אין לך מושג אם מדובר בחפצים יקרי ערך או בהמון גרוטאות שחבל על הזמן בכלל להתעסק איתם. אבל בכל מקרה, לפנות את הבית חייבים, כי אם רוצים למכור אותה ולחלק את הפדיון בין היורשים. יש צורך דחוף לפנות אותה מכול מה שיש בה ולהשאיר אותה ריקה.

מי יעשה את העבודה הזו?

השאלה הגדולה היא מי יעשה את העבודה הזו? מנהל העיזבון בעצמו? זו עבודה ממושכת ומעייפת ולא מתאימה בכלל לתפקיד של מנהל העיזבון. אולי אחד מבני המשפחה? אף אחד מהם אינו פנוי בשביל לעשות את העבודה הזו. כל אחד מהם טרוד בענייני העבודה שלו ובמשפחה הפרטית שלו. בדיוק בשביל זה הם מינו את מנהל העיזבון שיתעסק עם כל העניינים האלו…

אולי כדאי לפנות לחברת פינוי?

הפיתרון היעיל והמוצלח הוא זה. עליך לפנות לחברה שעוסקת בתחום הזה. כך תוכל להיות בטוח שהעבודה מתנהלת במהירות וביעילות רבה ואתה יכול להיות רגוע שבקרוב ממש תוכל לברך על המוגמר ולקבל לידיך את הדירה כשהיא מפונה לחלוטין מכל החפצים שבה.

שרות פינוי וניקוי דירה למנהל עיזבון – שי פינוי דירה.

הכירו את חברת שי פינוי דירות. החברה שלנו עוסקת בפינוי של תכולת דירות. אנחנו עושים את העבודה הזו במיומנות רבה. ממיינים את החפצים ואורזים אותם בצורה נוחה ומסודרת. דואגים למלא את רצונותיהם של היורשים ומארגנים הכול לפי רצונם.

אנושיות ורגישות

אנחנו מגיעים לשטח ועושים שרות פינוי וניקוי דירות למנהל עיזבון בצורה הטובה והיעילה ביותר. אנחנו מתחשבים ברגישות של המצב ומפנים בסבלנות ובנחת. לא מעיפים חפצים ולא עושים הרבה רעש סביב. גם על הניקיון בבית ובכל הבניין אנחנו שומרים ולא מעוררים מהומות. לא כל השכונה אמורה להיות שוטפה בפינוי.

פתרון בעיות

אנחנו עורכים את הפינוי לו אתם נזקקים בכל תנאי שטח. לא משנה היכן ממוקם הבית ובאיזו קומה. אנחנו לא נבהלים מדירה בקומה גבוהה בלי מעלית ולא מדירה בבנין שאין חניה סמוכה אליו. סמוך עלינו שנרתום את כל הידע שלנו בשביל לסייע בידך לפנות את הדירה בהקדם ובקלות, ולתת לך חזרה דירה מפונה ומאורגנת. מוכנה למכירה או להשכרה. כך תוכל לבצע את המשימה שלך כמנהל עיזבון על הצד הטוב ביותר.


אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן