ניקוי עובש

שי שירותי ניקיון – ניקוי עובש

העובש הוא למעשה פטרייה הנוצרת בעיקר במקומות לחים או רטובים, והיא יכולה להופיע גם במקומות אטומים, סגורים וחשוכים לאורך זמן. אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מתמודדים בהצלחה יתרה עם כתמי עובש, במהלך עבודות הפינוי, הניקיון והחיטוי שלנו.

העובש המצטבר לאורך זמן, נעשה לפטריה שצבעה שחור, ועם הזמן הוא גם מפיץ ריח לא נעים בחלל הדירה, מעבר להיותו "כתם שחור" הפוגע באסתטיקה של הבית. ניקוי עובש הינו תהליך המתבצע על ידינו במספר שלבים. בשלב הראשון, אנו מפנים ארונות קיר העלולים להסתיר כתמי עובש ופטרת על הקירות. במקביל, אנו בוחנים היטב את חדרי האמבט, המטבח ויתר הקירות בחלל הדירה, העלולים לסבול מתופעת העובש.

בשלב השני, אנחנו ב-"שי פינוי דירה" נעזרים בחומרי ניקוי המכילים חומרים פעילים במיוחד, ובאמצעות תרסיס המתבצע ישירות אל כתם העובש, אנו "מרככים" את הכתם וברוב המקרים גורמים לחומר הפעיל למוסס את הכתם עד סופו, לאחר מכן לנקות את האזור באמצעות מטלית לחה, ולאחר מכן באמצעות סקוצ' עם סבון ניקוי ריחני.

במידה וכתמי העובש הינם כתמים עיקשים המסרבים להתמוסס עם פעולת התרסיס עליהם, אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מבצעים פעולות חיטוי נוספות באמצעות חומרים מרוכזים וחזקים יותר. חומרים אלו הינם חומרים מסוכנים, שאינם נמכרים לקהל הפרטי. לנו ב-"שי פינוי דירה" יש היתר לרכישת חומרי ניקוי מרוכזים, פעילים וחזקים במיוחד, המאפשרים לנו להתמודד גם עם כתמי עובש, שומנים, סימני חלודה ועוד תחלואים קשים ועיקשים במיוחד.

שי פינוי דירה- שמים סוף לעובש!

עבודות הניקיון והחיטוי של "שי פינוי דירה" הינו שירות מיוחד המיועד למזמיני שירות פינוי דירה. עם סיום הליך הפינוי והוצאת החפצים הישנים והמיותרים משטח הדירה, צוות הניקיון שלנו נכנס לפעולה, ובמספר פעולות ניקיון וחיטוי מעמיד לרשות כל אחד ואחת מכם מרחב דירתי איכותי, נקי, בריא וראוי למגורים.

אנחנו ב-"שי פינוי דירה" עושים הכול על מנת להעניק לכם את השירות המקצועי, האמין והמסור ביותר, וכל זאת במסגרת אמנת השירות שלנו הדוגלת במתן שירות מקצועי וללא פשרות לכל לקוח ולקוח.  זה הזמן להכיר את מכלול השירותים שלנו, וליהנות מכל היתרונות המבריקים!




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן