שי פינוי דירה- נוזל מבושם לשטיפת רצפות

נוזל מבושם לשטיפת רצפות – ניקיון דירה עם המקצוענים

נוזל מבושם לשטיפת רצפות – אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מבצעים עבורכם מגוון נרחב של עבודות ושירותים, החל משירותי פינוי חפצים ופריטי ריהוט ישנים משטח הדירה ועד לשירותי ניקיון יסודיים המתבצעים בכל חלקי הדירה עם סיום עבודות הפינוי. כחלק משירותי הניקיון היסודיים שלנו, אנו מבצעים שטיפה יסודית לכל רצפת הדירה. שטיפה זו מתבצעת בעזרת נוזלי ניקוי מבושמים לצרכי שטיפת רצפות.

נוזל מבושם לשטיפת רצפות הינו חומר ניקוי שאיננו מותיר סימנים אחרי הניקיון, וברוב המקרים, אנו עושים בו שימוש בסיום עבודות הניקיון היסודיות שלנו בשטח הדירה, הכוללות בין היתר את חיטוי חדרי הנוחיות, ניקיון הכיורים, ארונות המטבח, סיוד הקירות וכדומה.

השלב האחרון שלנו בהליך ניקיון הדירה הוא למעשה שטיפת הרצפות בעזרת נוזל מבושם לשטיפת רצפות. נוזל זה מעניק מראה מבריק לדירה אותה הברקנו בעזרת חומרי ניקוי וחיטוי נוספים, ועל מנת להעניק לדירה את המראה המשודרג, אנו עושים שימוש סופי בנוזל הרצפות המבושם. הנוזל בו אנו עושים שימוש הינו בניחוח אורנים, סיגליות, לוונדר או סחלבים, והניחוח המופץ בשטח הדירה עם סיום השטיפה הוא ללא ספק אחד מרגעי השיא של כל פעולות הפינוי והניקיון כאחד.

שי פינוי דירה- מפיצים אור בכל הבית!

לאורך השנים והניסיון המצטבר שלנו בענף הפינוי וניקיון הדירות, התמודדנו עם לא מעט דירות מוזנחות, מזוהמות ומלוכלכות במיוחד. דירות אלו חייבו אותנו לבצע פעולות ניקיון קפדניות ויסודיות, ואת אותן פעולות אנו מקפידים לבצע גם בדירות שאינן נמצאות במצב קיצוני, אך עדיין זקוקות למגע מקצועי של שירותי ניקוי וחיטוי.

פעולת שטיפת הרצפות עם נוזל מבושם, מאפשרת לנו להעניק לכם דירה מוכנה וראויה למגורים, שריח הניחוח בה עולה עד לחדר המדרגות בבנין. שירותי הניקיון היסודיים של "שי פינוי דירה" מוענקים לכל לקוח ולקוח שלנו שביצע דרכנו הליך פינוי דירה, ובמסגרת השירותים הנלווים הוא מעוניין לחדש את מראה הדירה, וליהנות מדירה מאורגנת יותר, נקייה יותר, מסודרת יותר ומפיצת ריח טוב יותר.

נוזל מבושם לשטיפת רצפות הוא למעשה ה"טאץ" האחרון שלנו במספר רב של פעולות ניקיון וחיטוי יסודיות במיוחד המתקיימות בכל חלקי הדירה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן