ניקיון וחיטוי דירה בה גדלו חתולים וכלבים

שי פינוי דירה מצואת חתולים וכלבים

כלבים וחתולים ידועים כחיות המחמד האהובות ביותר על בני אדם בארץ ובעולם. יחד עם זאת, קיימת סכנה בגידולם של החתולים והכלבים במיוחד, כאשר אלו עושים את צרכיהם בתוך בית המגורים. כידוע, האהבה שאנו מרעיפים על חיות המחמד שלנו עלולה לעלות לנו בבריאות שלנו. יחד עם זאת, הסכנה היא לא רק עבור בני האדם, אלא גם סכנה לחיות המחמד המתגוררות עימם. איך זה קורה? האהבה שיש בנינו לבין חיות המחמד שאנו מגדלים, מסתכמת בעיקר בהמון חיבוקים, ליקוקים ונשיקות. על כן, כמו שהאהבה יכולה לדבק, כך גם חיות המחמד שלנו יכולות להעביר לנו מחלות שהן לא כל כך נעימות.

 

מהן הסכנות הנובעות מאי פינוי צואת חיות המחמד שלנו?

צואת הכלבים יכולה להכיל סוגים שונים של מחלות כמו גם כלבת. כידוע, כלבת היא מחלה מסוכנת שאין לה טיפול, יחד עם זאת, בישראל יש חוק שקובע שבעלי כלבים מחויבים לחסן את כלבם בכל שנה בחיסון זה, המחלה איננה שכיחה. מחלה נוספת היא גזזת, היא המחלה המדבקת ביותר שקיימת, הגזזת היא סוג של פטרייה. צואת חתולים ידועה כבעייתית יותר ומהווה מקור להמון מחלות שבהן האדם יכול להידבק מהן עקב מגע עם צואת החתול. אילו מחלות נמנות ביניהם? שרטת החתולים, מחלה שהיא לא מסוכנת במיוחד, ויכולה לקרות לכל אחד, לרוב המחלה כשמה כן היא נובעת משריטת החתול, כאשר מתחת לציפורניו יכולות להתקיים כל מיני מחלות ופרעושים. מחלה נוספת היא הטוקסופלזמוזיס שנמצאת בצואת החתולים, מחלה זו יכולה לפגוע בעיקר בנשים בהריון, וזאת על ידי נגיעה בצואת החתול. מחלה נוספת שניתן להידבק בה על ידי חיות המחמד שלנו היא תולעי מעיים, התולעים נמצאות בכל מקום שבו חיית המחמד נמצאת בו, כמו גם על השטיח הספה ועוד. על מנת שלא תידבקו יש להקפיד על שטיפת ידיים לפני הכנסתן לפה. כפי שניתן להבין צואת חיות המחמד שלנו יכולה להיות מאוד מסוכנת עבורנו, ועל כן יש צורך לפנות אותה במהירות ולפני שהיא תהווה מפגע בריאותי או מטרד תברואתי רציני. אם אתם צריכים עזרה בפינוי צואת חיות המחמד שלכם, פנו עוד היום לשי פינוי דירות וקבלו ייעוץ בעניין, וכמובן את השירות האיכותי והמקצועי ביותר.

איך מפנים את צואת החתולים והכלבים מדירה שהיא מיושבת?

על מנת לעשות את מלאכת הפינוי בדרך הקלה והנכונה ביותר, בכדי ששום חיידק או מזהם המצוי בצואת הכלבים או החתולים יגרום למי מבני הבית לכל מחלה או נגיף. יש לבצע את הפינוי של הצואה בצורה מסודרת ונכונה, יתר על כן, עניין הפינוי הוא רציני ומחייב אותנו לנקוט בכל אמצעי הזהירות האפשריים על מנת למנוע כל מצב מסוכן שבו חלילה מישהו מבני הבית ידבק במחלה שמקורה בצואת הכלבים או החתולים. על כן, יש צורך בידע המתאים על מנת לבצע פינוי שהוא לא רק מושכל אלא גם מהיר ובטוח של צואת החתולים או הכלבים מהבית. הדאגות העיקריות כשאנחנו מחזיקים בבית חתול אחד או יותר. פינוי צואת הכלבים והחתולים מהבית באופן מיידי הוא לא רק חשוב עבור בני האדם המתגוררים בבית, אלא גם עבור הכלב או החתול עצמו. שכן, אם הכלב או החתול יגע או יאכל את הצואה של עצמו הוא עשוי בעצמו להידבק במחלות כאלה ואחרות המצויות בתוך הצואה, שאנחנו בתור בעליו לא מעוניינים בהם כלל וכלל. פנו עוד היום לשי פינוי דירות, מומחה בתחום הפינויים, וכבר היום תישמרו מכל מפגע בריאותי שיכול להיווצר מצואת חיית המחמד שברשותכם. המוטו שלנו הוא שכולם צריכים לשמור על בית בריא ונקי, וכך דירות בישראל יהווה דוגמא ומופת לעולם.

 

מי מבצע פינוי וניקיון של דירה מצואת כלבים וחתולים?

כפי שכבר הבנו, צואת חתולים וכלבים מביאה עימה המון מחלות, שפשוט כדאי ורצוי להימנע מהן ככל הניתן. לא כל שכן, במהלך המאמר למדנו כמה זה חשוב לפנות ולנקות באופן מהיר, מיידי וזהיר צואה של כלבים וחתולים מהבית. וכעת אנו רוצים לחשוב ולהגיע להחלטה מי רצוי שיבצע בכלל פינוי של הצואה וניקוי המשטחים בבית. תחילה, רצוי להחליט מי יבצע את מלאכת הפינוי הניקוי בצורה הנכונה והבטוחה ביותר עבור דיירי הבית, וכן עבור חיות המחמד שלהם. חברת שי פינוי דירה מעניקה שירות של פינוי צואה של כלבים וחתולים, ובהמשך גם ניקוי משטחים בהם חיות המחמד מסתובבות, וכמובן המשטחים בהם הן עושות את צרכיהן. שי פינוי דירות מגיע עם צוות אמין, מקצועי ומיומן כאשר הצוות מודרך על הדירה, בני הבית וחיות המחמד, לאחר ההדרכה בודקים באילו אמצעי זהירות יש להשתמש במהלך פינוי הצואה מתוך הדירה. כמו כן, אנחנו מעבירים תדרוך לבני הבית, מה לעשות בזמן הפינוי וכמובן לאחר הפינוי, ולא רק אלא גם מכינים אותם להצטייד באמצעי מגן להם ולחיות המחמד. ביצוע הפינוי נעשה עם שיכלול של כל הנתונים על הבית וחיות המחמד, וכמובן ניסיון לעשות את המהלך בלי פגיעה בבני הבית וסיכונם.

 

מה הקשר בין חברת פינוי דירות לבין פינוי של צואת כלבים וחתולים

הליכים של פינוי צואה מדירה בין אם של חתוליים ובין אם של כלבים, נדרשים במקרים כאלה ואחרים.  כפי שהובהר והוסבר לעיל, מגע עם צואת הכלבים והחתולים יכולה להיות מסוכנת, הרי שכלבים וחתולים נושאים בצואתם מחלות שונות, אשר עדיף להימנע מלגעת בהם. אילו מצבים בהם יש צורך לפינוי צואה של חתולים וכלבים קיימים? סיטואציה ראשונה היא מצב שבו בני הבית מעוניינים מרצונם לבצע פינוי של צואת הכלבים או החתולים מהבית, והם אף מבצעים את הפינוי על ידי הוצאתו וסילוקו מהבית, כאשר הם עושים מאמצים רבים על מנת לא לגעת באופן ישיר בצואה. סיטואציה נוספת היא כאשר בני הבית מוכנים למצב של עזיבת הבית, וכעת הם רוצים ומעוניינים להשכיר את הבית או למכור אותו, במצב כזה פינוי הצואה וניקוי הבית יכול לגרום לעליית ערכו הכלכלי של הבית. דבר זה מאוד חשוב למי שמבין בנושא, ורוצה שהבית יימכר או יושכר בקלות יתרה בשוק נכסי המקרקעין. אז איך עושים את זה מקצועי יותר? פינוי של צואת כלבים וחתולים ניתן לבצע על ידי חברת פינוי מקצועית בעלת ידע רב בנושא, ומבינה את צרכי בני הבית. כמו כן, לבחירת חברה מתאימה לפינוי הבית מצואה של כלבים וחתולים חשוב לבחון חברות אשר מעניקות שירותי פינוי שונים. מה שעוד חשוב לבחון בזמן בחירת חברת פינוי הוא שהחברה מבצעת את הפינויים בכל רחבי הארץ.  שי פינוי דירה מעניקים ומבצעים שירותי פינוי, ניקוי וחיטוי שונים לגורמים פרטיים, עסקיים ומוסדיים. לאחר פינוי הצואה של הכלבים והחתולים מהבית, חשוב לבצע אף הליך של ניקוי וחיטוי האזורים בהם חיות המחמד נמצאות. למה? קודם כל הליך זה יגרום לבני הבית להיות בריאים יותר, ויגרום לכך שיהיה פחות מגע בין הצואה לבני האדם, והדבר אף טוב לחיות המחמד. ')} 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו