שי פינוי דירה- ממיס ומסיר אבנית

ממיס ומסיר אבנית – ניקיון דירה עם המקצוענים

אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מתמחים בכל סוגי הפינוי האפשריים. כחלק מהיצע השירותים המורחבים שלנו, אנו מאפשרים למזמיני השירות ליהנות ממגוון נרחב של פעולות ניקיון, ארגון וסדר, המתקיימות במקום בו בוצעו עבודות הפינוי. כחלק מעבודות הניקיון שלנו, אנו עושים שימוש במגוון נרחב של חומרי ניקוי איכותיים ומקצועיים. במאמר הבא נעסוק באחד מהם: ממיס ומסיר אבנית.

אנחנו ב-"שי פינוי דירה" עושים שימוש מוגבר בחומרים ממיסים ומסירי אבנית במהלך עבודות הניקיון היסודיות אותן אנו מבצעים בשטח הדירה עם סיום הליך הפינוי. חומר ממיס ומסיר אבנית נועד בעיקר להסרת אבן וחלודה ממשטחי ברזל, פלדה, נירוסטה ואלומיניום.

מסיר האבנית עימו אנו עושים שימוש נועד בעיקר לצרכי הסרת כתמים ממשטחי הנירוסטה והאלומיניום בשטח הדירה, ובלא מעט מקרים גם הסרת חלודה ממעקות ופריטי ברזל אחרים הנמצאים בשטח הדירה או החצר. החומר הייחודי לצרכי הסרת אבנית בו אנו עושים שימוש מבצע שלוש פעולות בעת ובעונה אחת: הוא מסיר אבן, הוא מסיר חלודה והוא מגן על פני השטח.

החומר הייחודי בו אנו עושים שימוש הינו חומר ידידותי לסביבה, העומד בכל התקנים של איכות הסביבה, וכמו כן הוא איננו פוגם במשטח. מכיוון שהחומר הפעיל במסיר האבנית הינו חומר חזק, אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מקפידים לבצע את השימוש בו בעזרת ציוד מיגון, המאפשר לנו לבצע את פעולת הניקיון והסרת האבנית בצורה יעילה יותר, ומצד שני מאפשר לנו לבצע את העבודה באופן הבטיחותי והנכון ביותר.

שי פינוי דירה- ממיס אבנית תוך דקה!

החומר באמצעותו אנו ממיסים ומסירים את האבנית במהלך עבודות הניקיון היסודיות שלנו, הינו חומר חזק ופעיל במיוחד, המאפשר לנו להתגבר על מצבורי אבן וחלודה קשים וגדולים במיוחד. הניסיון הרב שלנו בתחומי הפינוי והניקיון השונים, מאפשר לנו לבצע פעולות ניקיון מורכבות המותאמות למצב הדירה עם סיום הליך הפינוי.

לאורך השנים, התמודדנו עם לא מעט מקרים "קשים" ומורכבים במיוחד של לכלוך וזוהמה רבה הנמצאת בכל חלק של הדירה. חומרי הסרת האבנית שלנו מאפשרים לנו להמיס ולהסיר גם מצבורי אבן רבים בפרק זמן הקצר ביותר, דבר המקל עלינו את המשך עבודות הניקיון בדירה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו