שי פינוי דירה- חומר ניקוי דוחה חרקים

חומר ניקוי דוחה חרקים – ניקיון של דירה עם המקצוענים

חומר ניקוי דוחה חרקים – אחת התופעות הנפוצות ביותר עימה אנו ב-"שי פינוי דירה" נאלצים להתמודד, היא תופעת החרקים והמזיקים המופיעים בכל חלקי הדירה במהלך עבודות הפינוי והוצאת החפצים הישנים משטח הדירה. במסגרת הליך הפינוי אנו נחשפים ללא מעט מוקדי היווצרות של חרקים ומזיקים בשטח הדירה, ובמקרים אלו אנו ממליצים לבעל הדירה ומזמין השירות לבצע פעולות הדברה וחיטוי עם סיום הליך הפינוי.

במידה ומזמין השירות מסכים לבצע דרכנו את עבודות הניקיון בדירה לאחר השלמת הליך הפינוי, אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מבצעים עבורו מגוון נרחב של עבודות ניקיון וחיטוי שמטרתם היא להשיב לדירה את מראה המגורים הראוי מצד אחד, ומצד שני, לבצע מספר פעולות שירחיקו וידחו את מוקדי היווצרות החרקים והמזיקים משטח הדירה. חומר ניקוי דוחה חרקים הינו אחד מחומרי הניקוי המשמשים אותנו לצרכי השגת המטרה.

חומר זה הינו חומר לניקוי רצפות, והוא מרוכז בחומר הדברה ייחודי הדוחה חרקים ומונע הטלת קיני ביצים של חרקים ומזיקים שונים. למרות שהוא מרוכז בחומרי הדברה, חומר ניקוי דוחה חרקים איננו חומר רעיל, והוא אפילו חומר מבושם המפיץ ניחוח נעים בכל חלקי הדירה. השימוש בחומר הניקוי דוחה החרקים נועד לביצוע פועלות קרצוף ושטיפת הרצפות, ומגע החומר ברצפת הדירה ובפינות החדרים השונים בדירה, הוא זה למעשה שדוחה את החרקים.

שי פינוי דירה- משירותי ניקיון ועד לשירותי הדברה!

במידה ואנחנו ב-"שי פינוי דירה" מזהים מוקדי חרקים ומזיקים בשטח הדירה, אנו מקפידים לבצע עבודות ניקיון יסודיות באמצעות חומרי ניקוי דוחה חרקים, וכמו כן, אנו מקפידים לבצע בדירה פעולות הדברה המתבצעות עם סיום פעולות הפינוי והניקיון בחלל הדירה.

אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מתמחים בביצוע כל עבודות הניקיון, לרבות, ביצוע פעולות הדברה על ידי מדביר מוסמך, העושה שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה ולמשתמש. פעולות ההדברה מתבצעות בכל חלקי הדירה וסביבתה, וזאת בהתאם להיקף בעיית החרקים והמזיקים הפוקדת את הדירה.

מכיוון שמלכתחילה אנו עוסקים בהוצאה ופינוי של חפצים ופריטים שונים משטח הדירה, אנו נחשפים בצורה ברורה יותר למוקדי הופעת החרקים והמזיקים, ולכן אנו מעמידים לכם את הפתרון האידיאלי ביותר לצרכי הרחקתם.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן