שי פינוי דירה- דבק שפכטל

דבק שפכטל – עושים רק עם המקצוענים

מכלול השירותים המוצעים לכם על ידי "שי פינוי דירה" במסגרת השירותים הנלווים להליך הפינוי, כוללים בין היתר עבודות סיוד וצבע בכל חלקי הדירה, או באזורים נפרדים בדירה. שירותי הסיוד שלנו מאפשרים לכם ליהנות מתיקוני קירות, השמדת תחלואים המופיעים על שטח הקיר (פטרת, רטיבות, קילוף), וצביעת הקיר בצבע הרצוי לכם.

במסגרת עבודות הסיוד המבוצעות על ידינו, אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מרבים לעשות שימוש בדבק שפכטל המשמש כחומר מילוי והחלקה של קירות. דבק שפכטל הוא למעשה חומר מילוי המבוסס על שרף אקרילי ומלאן אבקתי.

הליך השימוש בדבק שפכטל

עם סיום עבודות הפינוי והוצאת החפצים משטח הדירה, אנחנו ב-"שי פינוי דירה" נערכים לקראת הליך סיוד הדירה, צביעתה וניקיונה, וכל זאת במסגרת הענקת שירותים בתשלום המוצעים למזמין שירותי הפינוי, בהתאם לרצונו ובהתאם למצב הדירה.

ברגע שקירות הדירה חשופים לעיני כל, אנו בוחנים את מצב הקירות, ונערכים לפעולת צביעת הדירה. בשלב הראשוני, אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מנקים את שטח הקיר באמצעות מטלית יבשה המסירה אבק ולכלוך נוקשה. במידת הצורך אנו עושים שימוש גם במסירי שומנים וקילוף הקיר לצרכי הסרת כתמי פטרת וכתמים עיקשים במיוחד שנוצרו עם השנים.

בשלב השני, אנו מזהים חורים הפעורים בקירות הדירה, וממלאים אותם בדבק שפכטל איכותי בו אנו עושים שימוש. לאחר ייבוש דבק שפכטל במקומות בהם הוא הונח, אנו משייפים ומחליקים את המקום, ולמעשה מכינים את הקיר לשלב האחרון- צביעת הקיר בצבע הרצוי למזמין השירות.

דבק השפכטל בו אנו עושים שימוש הינו חומר עמיד, חזק ורב תכליתי. חומר זה משמש אותנו גם לצרכי מילוי והחלקה של משטחי טיח, קירות, גבס ובטון, וגם לצרכי מילוי למטרות איטום חלונות, רהיטי עץ ועוד.

חלק יותר, נקי יותר, מבריק הרבה יותר

פעולת מילוי חורים ותיקוני טיח כחלק מקדים לצביעת משטחי הקיר, הן פעולות המאפשרות לנו להגיע לצביעה חלקה יותר, נקייה יותר ומבריקה הרבה יותר. החלקת המשטח גורמת לכך שלא יופיו נזילות צבע במהלך צביעת הקירות, ומרקם הצבע על הקיר יראה חלק ומבריק יותר. אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מקפידים לבצע כל פעולה בשלמות מקצועית וללא פשרות מקצועיות.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו