פינוי דירה ברעננה

שי שירותי פינוי דירה ברעננה

פינוי דירה ברעננה – מגיע לכם שירות הפינוי הטוב ביותר, המתחשב והקשוב לצרכים שלכם, הממוקד והמדייק בביצוע מקצועי, מהיר, וקפדני, וכמובן בעלות משתלמת ואטרקטיבית.

שי פינוי דירה היא חברה מנוסה בעלת חוג לקוחות רחב וממליץ. החברה סיגלה לעצמה במשך 25 שנות קיומה אמנת שירות שמבטיחה ללקוחותיה את קבלת הביצועים הטובים ביותר, בכול סוגי הפינוי בסקטור הפרטי.

פינוי דירה לקראת מכירה, פינוי דירה לאחר שיפוץ, לאחר הנזקות כמו שריפה או נזילות והזנחה, פינוי דירה של אספן כפייתי, פינוי דירת עיזבון ועוד, בנוסף החברה מעניקה גם פינוי של מקלטים, משרדים, מחסנים, וגגות, גם בתנאי גישה לא פשוטים כמו דירה גבוהה ללא מעלית, או כשמדובר בתכולה כבדה במיוחד שמסורבל לנייד.

שי פינוי דירה ברעננה מציע לכם שירות ששולט בהכרת האיזור, וחבילת שירותים שתמיד כוללת גם מיון מקדים, ניקוי וחיטוי חדר המדרגות והדירה בתום הפינוי, תכנון מדוקדק, ואף אופציות כמו ביקור חינמי ליעוץ, שירותי הדברה וחיטוי, ורשת של קשרים בכול נושא הנוגע בפינוי.

לעיתים יתאפשר גם פינוי חינמי או בהנחה גדולה עבור חלק או כול התכולה, אך שיקולים אלו יבואו לביטוי רק אחרי ביצוע תכנון והבנת נסיבות ותנאי השטח של כול פינוי ופינוי לגופו. תוצאות שמדברות בפני עצמן וחוג לקוחות ממליץ שי פינוי דירה היא חברה המצוידת במיכון המתאים שמאפשר לה להציג תוצאות במהירות וללא בלגן, בארגז הכלים של החברה מנופים, רכבי פינוי בגדלים שונים, מכולות, עגלות, ערכות פירוק של ריהוט קיר, מכונות ניקוי הברקה והדברה בבית, וכול מה שנדרש לביצוע תיקונים קטנים.

בנוסף חברת שי פינוי דירה מעסיקה כוח אדם איכותי שזכה בהכשרות בתחום במשך שנים, מתורגל היטב בכול פעולות הפינוי, תכנונו, וביצועו המורכב והמדוקדק כשכול עובדי החברה מחזיקים בתעודת יושר משטרתית, ופועלים על פי אמנת השירות של החברה.

החברה מכירה היטב את הדרכים והתנועה בעיר, ובהזמנת שירותי שי פינוי דירה תקבלו מענה זריז, ללא עיכובים, כאשר שעה היא שעה, והעבודה מבוצעת בשקט ובסדר מופתי על מנת לכבד אתכם ואת שכניכם בעבודה ישרה ואיכותית בכמה שפחות זמן וטרחה מצידכם. שי פינוי דירות מזמין אתכם ליהנות משירות נעים, שווה, וקשוב, שעל איכותו יכולים להעיד כבר רבבות של לקוחות מרוצים ברחבי הארץ.

אחריות מלאה בכול שלב שי שטיקגולד האיש מאחורי חברת פינוי הדירות ילווה אתכם בכול שלב לפני ובמשך הפינוי, זאת אומרת שתמיד תתקבלו בסבר פנים טוב, ובתשוקה אמיתית לסייע ולתת לכם את ההתיחסות הטובה ביותר במהירות.

שי עובד ופועל בענף כבר 25 שנים, מה שמקנה לשירות הפינוי ניסיון יקר מפז, רשת של קשרים ענפים המסייעים ללקחות בשירותים נושקים דרושים, כמו שכירת חללי איחסון, קישור לאנשי מקצוע מומלצים במקצועות הבניה ועוד. חברת שי פינוי דירה מציגה רקורד מרשים ומוכח, סטנדרטים של שמירה על איכות הסביבה, ואחריות אמיתית ללקוח ולמרקם החיים שסביבו.

כול פינוי יוצא לדרך לאחר כתיבת חוזה המקיף כול פן בפינוי הפרטי שלכם, החל ממועדי ומשכי הפינוי, ממשיך במספר העובדים, כתובת ויעדים, עלות פעולות הנדרשות בו, מספר הרכבים ותיאור המיכון, וכול פינוי מבוטח ונעשה באופן בטיחותי לגמרי. החברה מקפידה על פינוי רק לאתרים מורשים המופיעים ברשימת המשרד לאיכות הסביבה, וכול פינוי מתוכנן לכול פרטיו לפני ביצועו.

איכות השירותים של שי פינוי דירה ברעננה מבטיחה לכם את הגמול המשתלם ביותר, ודירה ונכס שפונו ועומדים נקיים ממש כפי שאתם ציפתם לו, ללא עיגולי פינות, קיצורי דרך, ובשימת דגש גם לדירה וגם לסביבה ההיקפית, בלי שום בעיה לכם ולשכנים שלכם.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו