פינוי דירה בקרית גת

שי שירותי פינוי דירה בקרית גת

פינוי דירה בקרית גת או פינוי רהיטים אינו עסק קל ופשוט אלא עניין שצריך לחשוב עליו הרבה ולארגן אותו כמו שצריך.

אין מדובר בעניין שמבצעים לבד, פשוט כי אי אפשר לעשות את זה לבד ועל מנת שהפינוי יהיה מושלם ומסודר הוא צריך להתבצע על ידי חברה מקצועי שזהו תחום ההתמחות שלה- פינוי ירושות או פינוי דירות של אגרנות כפייתית.

החברה המובילה בארץ שעונה על הדרישות האלה היא חברת שי פינוי דירה, בבעלותו של שי שטיקגולד, מנוסה, מיומן ו-וותיק בתחום ובעל מוניטין של מעל 25 שנה בכמה וכמה סוגים של פינויים.

בין אם אתם מחפשים את חברת שי פינוי דירה בקריית גת או בכל איזור אחר בארץ, שי שטיקגולד הוא הכתובת הנכונה בשבילכם. שי יגיע לכל מקום על מנת להיערך בצורה המיטבית לקראת הפינוי ויראה בדיוק מה יש לפנות ומהם תנאי השטח באיזור הפינוי.

כך הוא יגיש לכם, הלקוחות, הצעה להסכם על מנת שתהיה התחייבות הדדית ביניכם. מאות ואפילו אלפי לקוחות מרוצים כבר יכולים להעיד ששי עומד בציפיות ואף יותר מכך, ואין מקצועי, הגון ושירותי יותר ממנו ומצוותי הפינוי שמועסקים על ידו.

חברת שי פינוי דירה מציעה שירותי פינוי מכל הסוגים, כולל פינוי שעלול להיות מסובך או בעל נסיבות מיוחדות – פינוי שצריך לבצע בעקבות שריפה דירה, פינוי תכולת דירה בקומה עליונה בבניין שאין בו מעלית ועוד. לשי שטיקגולד יש מגוון עצום של כלים שעומדים לרשותו ולכן יוכל להציע פתרון לכל מצב ולכל אתגר. עדיין לא קרה מקרה שבו לחברת שי פינוי דירה לא היה מענה שלם ומקיף על מנת לפנות דירה מהתכולה שלה באופן כזה שיהיה לשביעות רצונו המלאה של הלקוח שהזמין את שירות הפינוי.

שי פינוי דירה בקריית גת

בחברת שי פינוי דירה בקרית גת עובדים על פי כל החוקים הקשורים בפינוי חפצים ושינוע שלהם אל אתרי פסולת והטמנה מורשים. שום פריט או חפץ לא ייזרק במקום שאסור לזרוק בו פסולת. שי שטיקגולד מנחה את צוותי העובדים שלו לשמור היטב על סביבת עבודה נקייה וזהירה על מנת לכבד את הלקוח, את החפצים שלו ואת השכנים שבבניין. צוות הפינוי מבצע את המיון של החפצים, עם או ללא נוכחות אישית של מזמין השירות, מבצע את הפינוי בהתבסס על ממצאי הסידור ובמידה והלקוח ביקש זאת – ניתן להציע שירותים נוספים של ניקיון הדירה לאחר הפינוי, ביצוע תיקונים קלים והדברה.

החברה של שי פינוי דירה בקריית גת מבטיחה שבדירה לא יישאר זכר למצב שבו הייתה בטרם הפינוי והלקוח יקבל דירה ריקה, פנויה מרהיטים, נקייה ומריחה טוב. אפשר יהיה באופן מיידי לעבור לגור בדירה, להראות אותה לקונים או משכירים פוטנציאליים או פשוט להשאיר אותה ריקה ולחשוב מה הלאה. הפינוי ייארך לא יותר מכמה שעות ויתבצע בצורה יעילה ומהירה תוך התחשבות מוחלטת בדרישות וברצונותיו של הלקוח ותוך הקפדה יתרה על הפרעה מינימלית לשכנים, וניקוי חדר המדרגות בסוף העבודה.

שי שטיקגולד ישמח לעמוד לרשותכם גם אם רק דרוש לכם מידע או ידע מקצועי בנושא של פינוי רהיטים או פינוי תכולת דירה. לשי יהיה הפתרון והתשובות לכל המידע שתצטרכו והוא יוכל לשתף אתכם בחוויות מפינויים שביצע והיו מאתגרים, מיוחדים או כאלה שדרשו התארגנות מיוחדת ולבסוף עברו גם כן באופן חלק, מהיר ויעיל. שי מקפיד מאד שהעובדים יעבדו באופן בטוח ובטיחותי ובכך ישמרו גם על עצמם ובריאותם וגם על הפריטים והחפצים של הלקוח.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן