פינוי דירה במודיעין

שי פינוי דירה במודיעין – מקרים שונים של צורך בפינוי:

פינוי דירה במודיעין-  שנם מקרים שונים בהם עומדים בפני הצורך בפינוי. המקרים יכולים להיות סיטואציות של התחדשות ושמחה כגון פינוי דירה לקראת מכירה.

כגון פינוי חצר מג'אנק מיותר והסבתה לשימוש מחודש או כמו כן גג, מחסן וכדומה או שהמקרה יכול להיות פחות נעים של הצורך בפינוי ירושות עיזבונות או צורך של פינוי אספנות כפייתית. יתכן הצורך לפינוי דירה למכירה או להבדיל פינוי מחסנים ומקלטים.

מומחים לפינוי תכולה מכל מקום ומכל סוג:

חברת שי שטיקגולד או שי פינוי דירה הינה חברה המתמחה בפינוי כל תכולה שהיא, לרבות פסולת ואשפה מכל אתר ומכל מקום שהוא, מתוך אחריות, מיומנות, מצוינות, מקצועיות ועמידה בכל כללי הבטיחות.

שי שטיקגולד מנהל החברה:

שי שטיקגולד או שי פינוי דירה במודיעין הינו בעל החברה והינו עתיר ניסיון של שנות עבודה רבות בעסק הפינויים עם השנים הפך למומחה בפינוי תכולות מדירות. שי שטיקגולד מנהל את חברתו על כל צוות העובדים שבה באופן יעיל, מקצועי ואחראי.

אמינות ובטחון:

חברת שי שטיקגולד או שי פינוי דירה הינה בעלת שם ומוניטין של אמינות מרבית. החברה עובדת עם אמון הציבור והיא היחידה מסוגה שעובדת עם אמון הציבור. מלבד העבודה עם אמון הציבור חברת הפינויים שי שטיקגולד או שי פינוי דירה הינה חברה מבוטחת, כל צוות העובדים מבוטח וכמו כן עובדים עם ביטוח צד ג.

צוות עובדים מיומן ומקצועי:

עובדי החברה הם אנשים מבוגרים שיודעים ועושים את מלאכתם נאמנה ועל הצד הטוב ביותר, צוות העובדים מיומן עד מאד כאשר כל אחד יודע בדיוק מה תפקידו ומה עליו לעשות והעבודה מתוקתקת במהירות המרבית. צוות העובדים מקפיד על השקט בזמן העבודה ועל הנימוס, לא יוצר בעיות בשכונה בזמן העבודה ומתנהל ברגש כלפי הלקוחות וכלפי החפצים.

לוגיסטיקה ולוחות זמנים:

שי פינוי דירה במודיעין עובדים על פי תכנון קפדני מראש ועל פי לוחות זמנים ועורכים חוזה עם הלקוח טרם תחילת העבודה. החברה הינה חברה השואפת להצלחה ולמוניטין ושם טוב, אנחנו מספקים שירות מעולה בכדי שאתם הלקוחות תצאו לא פחות ממרוצים.

הסדרת פרטי העבודה בכתב מול הלקוח:

בתוך החוזה יופיעו כל פרטי העבודה, באם דרוש נקיון בתום העבודה או אולי אפילו חיטוי, איזו פסולת, חפצים או פריטים יש לפנות ולאיזה אתר, פסולת, מחזור או תרומות, החוזה יכלול גם את לוח הזמנים בו אנו מתכננים לעמוד וכמובן העלויות של כל הקריטריונים של העבודה. חתימת חוזה העבודה והסדרת הדברים בכתב לפני תחילתה של עבודת הפינוי הוא אמצעי נוסף להבטחת עבודה ושירות מקצועיים אמינים ובטוחים ללקוח.

שואפים להצלחה.

אנחנו שואפים להצלחה ולשמירה על השם והמוניטין הגבוהים שלנו. אנחנו לא מתפשרים על איכות העבודה שלנו. אנחנו לא מחפפים. אנחנו באים במטרה לעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר. אי לכך העבודה מתבצעת מתוך מקצועיות, אחראיות, אמינות וזריזות. אל תתפשרו ואל תתפתו לקבל שירות מגורמים שונים המציעים פינוי רהיטים או פינוי דירות בחינם, העבודה וכל תחום הפינוי הינו מורכב ועלול להיות סביב נסיבות רגישות ואתם תרצו לקבל שירות מהימן אדיב ומקצועי ולהשאיר את עצמכם בראש שקט וללא דאגות מיותרות.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו