פינוי דירה בלוד

שי שירותי פינוי דירה בלוד

במידה ואתם נמצאים בסיטואציה בה הינכם צריכים לפנות מביתכם, מן המשרד, המחסן, החצר, הגג, המקלט מכל מקום אחר תכולה, חפצים, רהיטים או פסולת. אנחנו הכתובת. שי שטיקגולד, או שי פינוי דירה בלוד, הינה חברה המתמחה בפינוי כל מקום שהוא מכל תכולה שהיא, פינוי חפצים, פינוי רהיטים ישנים, פינוי בגדים, פינוי פסולת, פינוי תכולת דירה ועוד.

היחידים שעובדים עם אמון הציבור:

חברת שי שטיקגולד או שי פינוי דירה הינה חברה אחראית, איכותית מקצועית ואמינה, החברה גאה להיות בעלת אמון הציבור כמו גם להיות היחידה בתחומה העובדת עם אמון הציבור. החברה מבטחת את בעלי המקצוע שלה וכמובן דואגת לביטוח צד ג למקרה של פגיעה בבית ברכוש בזמן הפינוי. אין מה לדאוג, אנחנו עובדים מתוך אחריות מלאה לביצוע עבודה מושלמת תוך לקיחה בחשבון של סיכונים.

שלבי העבודה מא' ועד ת':

את עבודת הפינוי, שי פינוי דירה וצוות העובדים המיומן שלו מתכננים בקפידה מא' ועד ת' מן השלבים הראשונים של סריקת המקום והגדרת הסיטואציה, בין אם מדובר בפינוי עיזבון או פינוי מקלט וכיוצא בזה, לאחר מכן שלב מיון התכולה, מה לפח מה לתיקונים מה לתרומות, ומה לאתרי הפסולת השונים, השלבים הבאים הם איסוף התכולה בעזרת ציוד מיוחד המיועד לעבודה זו בדיוק, פינוי הדירה, המחסן או המקלט, השלכת התכולה במקומות המורשים ולסיום ניקיון יסודי של אתר הפינוי.

מינימום הפרעה לשכנים:

את העבודה חברת שי שטיקגולד או שי פינוי דירה בלוד עושה במקצועיות שיא תוך הקפדה על מינימום הפרעה לשכנים או ללקוח עצמו, בשקט ובזריזות מתוך נימוס ואדיבות ובהופעה נאותה. העובדים שלנו הם בעלי מקצוע אמינים ורציניים העושים את מלאכתם נאמנה תוך שמירה על כבוד הבריות.

חתימת חוזה עבודה:

למען הבטחת שביעות רצונכם והשקט הנפשי שלכם בחברת הפינויים שלשי שטיקגולד עורכים חתימת חוזה בין הלקוח לחברה טרם התחלת העבודה. החוזה כולל את פרטי העבודה בהתאם לסוג ואופי העבודה וכן כולל בתוכו לוח זמנים מפורט של העבודה המתעתדת להתבצע.

שואפים להצלחה:

אנחנו שואפים להצלחה, אנחנו לא מחפפים, אלא נגשים לעבודה שלנו במלוא כובד הראש, ברצינות ומתוך שיקול דעת, כאשר העבודה כולה מתוכננת מראש בתוך ניסיון רב שנים בתחום ומתוך היכרות עמוקה עם אופי העבודה, בכל מקרה לגופו.

פינוי פסולת לאתרים מורשים:

את החפצים, הרהיטים, הפסולת, האביזרים, הבגדים וכל הפריטים השונים, אנחנו משליכים באתרי פסולת מורשים. חלילה לנו להשליך את החפצים המיועדים לפינוי ברחוב, דבר זה הוא עבירה על חוקי העירייה ועשוי לגרור קנסות כבדים מפקחי העירייה. אנחנו מעבירים את הפסולת או את הפריטים המיועדים לפינוי לאתרי פסולת מורשים, למחזור או לתרומות.

נקיון של אתר הפינוי בתום העבודה:

בתום העבודה אנו דואגים לצחצח את המקום אחרינו, לרבות ניקיון חדר המדרגות וכל הסביבה בה התבצעה העבודה, באם יש צורך אנחנו מבצעים עבודות טיח או חיטוי אם המצב דורש זאת. אנחנו לא משאירים את אתר הפינוי ללקוח להתמודד עם הבלגאן אל מסיימים את העבודה עד תומה בניקיון מוחלט ומופתי אחרינו, ברגע שסיימנו לעבוד.

אנחנו לשרותך:

בכל מקרה של צורך בפינוי תכולות מדירות, בתים, משרדים, מחסנים, גגות, מקלטים, חצרות וכיוצא באלו, אנחנו כאן לשירותכם מתוך אמינות, מקצוענות, מהימנות, ניסיון רב שנים ורצון כנה לעזור. שי שטיקגולד, שי פינוי דירה בלוד, היא הכתובת עבורכם לפינוי כל תכולה מכל מקום שהוא בזריזות ביעילות, אמינות וחריצות. בהבטחה.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו