פינוי דירה בבית שמש

שי שירותי פינוי דירה בבית שמש

מי שעסוק בחיפושים אחר חברה מקצועית וותיקה של פינוי תכולת דירה או פינוי רהיטים מוזמן להכיר את החברה של שי פינוי דירה בבית שמש (או בכל עיר אחרת בארץ, בעצם).

מדובר בחברה בעלת המוניטין הרב ביותר בתחום של פינוי ירושות או פינוי של אגרנות כפייתית ומאחוריה עומדים מאות ואפילו אלפי לקוחות מרוצים שהדירות שלהן פונו באופן מסודר, מהיר, מכבד וכמובן חוקי ומאושר. חברת שי פינוי דירה מציעה שירותים של פינוי מסוגים שונים ופועלת בכל רחבי הארץ. עובדי החברה יגיעו ברצון ובשמחה לכל מקום שבו דרוש שירות יעיל ומקצועני של פינוי תכולת דירה.

לחברה יש וותק בתחום של מעל 25 שנה ויש לעובדים שלה ניסיון רב גם בפינויים מעט קשים ו/או מסובכים יותר, כמו למשל פינוי לאחר פרוץ שריפה, פינוי של דירה בבניין ללא מעלית, פינוי שדרש התערבות של מנוף או מעלית דרך חלון הסלון ועוד. לחברה ישנם כמה וכמה פתרונות לכל מצב ולכל תרחיש וגם אם קורה מצב בזמן הפינוי שלא חזו אותו מבעוד מועד – קל מאדש להתארגן ולהתגבר עליו בקלות על מנת שלא לפגוע במלאכת הפינוי ולהעמיד את הדירה ריקה ומפונה על פי לוח הזמנים שאליו התחייבה החברה עבור הלקוח.

תהליך העבודה של חברת שי פינוי דירה הוא הגעת נציג החברה מראש אל הדירה שצריך לפנות על מנת שהוא יראה, דרך העיניים המקצועיות שלו בדיוק מה צריך לפנות, מה גודל החפצים וכמובן שעליו ללמוד את השטח שמסביב – האם יש מעלית בבניין, האם חדר המדרגות רחב דיו, האם יש מקום בחזית הבניין לצורך העמדת משאית הפינוי, איזה גודל של משאית דרוש ועוד. אחרי שראה את כל אלה, אפשר להכין הצעת מחיר והסכם שלפיו יעבוד צוות הפינוי במועד שנקבע. לא תהיה שום חריגה מההסכם ללא יגיעת הלקוח שהזמין את השירות.

שי פינוי דירה בבית שמש

לחברת שי פינוי דירה קיימים כל האישורים והרישיונות הניתנים מטעם המשרד להגנת הסביבה והחברה מורשית לבצע פינוי של רהיטים וחפצים כבדים אל אתרי סילוק והטמנה של פסולת, אשר אין כניסה אליהם ללקוחות פרטיים. אישורים אלה מבטיחים שכל החפצים, עד האחרון שבהם, יגיעו אל אתר הפסולת שיכול לקלוט אותו ולא ייזרקו באופן שיסכן את הסביבה ולא את השכנים. אין ספק שפעולה זו מעידה על הכבוד שרוכשים עובדי החברה הן למזמין השירות עצמו והן לחפצים שלו.

החברה של שי פינוי דירה בבית שמש, שפועלת כאמור בכל רחבי הארץ, בבעלותו של שי שטיקגולד שהינו אורים ותומים בארץ בכל מה שקשור בנושא של פינוי ירושות, פינוי תכולת דירה וכל סוג אחר של פינוי. שירות הפינוי כולל הערכה מקדימה במקום הפינוי, שירות של מיון וסידור על פי רצונו של מזמין השירות, ביצוע הפינוי עצמו וניקיון יסודי בדירה. עובדי צוות הפינוי ישאירו את הדירה נקייה, מצוחצחת ועם ריח טוב בטרם יעזבו אותה בתום תהליך הפינוי עצמו. כמו כן, גם לשכנים לא תהיה סיבה להתלונן, הצוות עובד בשקט, בלי להפריע למנוחת השכנים ומנקה את חדר המדרגות בסוף העבודה.

כל תהליך הפינוי יהיה מלווה באופן אישי על ידי שי שטיקגולד בתור המומחה מספר אחת בחברה ובארץ בתחום זה, ויתבצע על פי אמות מידה גבוהות במיוחד של בטיחות על מנת לשמור על החפצים של הלקוח וגם כדי לשמור על הבריאות של העובדים בצוותי הפינוי. ברגע שתראו בעיניים שלכם כיצד נראית דירה לפני ואחרי הפינוי מטעם חברת שי פינוי דירה, לא תרצו לפנות אל חברה אחרת ותדעו גם אתם ששי הוא הכתובת שלכם.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו