שי פינוי דירה- אקונומיקה

אקונומיקה – ניקיון דירה עם המקצוענים

אנחנו ב-"שי פינוי דירה" עושים שימוש תדיר בחומר האקונומיקה במהלך עבודות הניקיון והחיטוי שלנו, וכל זאת, במסגרת הענקת מראה ראוי לשטח הדירה עם סיום הליך הפינוי המבוצע על ידינו. אקונומיקה היא למעשה מלבין המכיל ריכוזים נמוכים של נתרן תת- כלורי, המאפשר את פעולת ההלבנה וההברקה בעת השימוש באקונומיקה.

אקונומיקה היא אחד מחומרי הניקוי התכליתיים בהם אנו מקפידים לעשות שימוש תדיר. ברוב המקרים, נוזל האקונומיקה משמש אותנו לצרכי ניקוי, חיטוי והלבנת כיורים, אסלות, רצפות ומשטחים העשויים מאבן בכל רחבי הדירה.

החומרים הפעילים באקונומיקה ממיסים ומפרקים את הפטריות, החיידקים והבקטריות שהצטברו בחלקים שונים בדירה, וכתוצאה מכך, מאפשרים לנו להשלים את פעולות הניקיון והחיטוי בצורה יעילה יותר, מהירה יותר ומבריקה הרבה יותר.

כידוע, החומרים הפעילים בנוזל האקונומיקה עלולים לגרום לתחושת גירוי ברגע שהנוזל בא במגע עם העור, ולכן, אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מקפידים על שימוש מבוקר בשילוב ציוד מיגון (כפפות, משקפי מגן ומסיכות נשימתיות), בזמן שאנו עושים שימוש באקונומיקה. הניסיון המקצועי שלנו, הן בענף הפינוי והן בשלבי הניקיון המגיעים לאחריו, מאפשרים לנו לבחון (בהתאם למצב הדירה) את כמויות נוזל האקונומיקה אותן אנו נדרשים לפזר בשטח הדירה.

פעולות הניקיון של "שי פינוי דירה"- זאת הברקה!

עבודת הניקיון שלנו בשטח הדירה כוללות מגוון נרחב של פעולות המיושמות מייד עם השלמת הליך הפינוי והעברת החפצים השונים משטח הדירה אל יעדם. עבודת הניקיון היא רק חלק ממגוון שירותים נלווים המוצעים על ידינו, אשר כוללים בין היתר: ניקיון וחיטוי חדרי אמבט ושירותים, ניקוי והברקת אסלות, רצפות וכיורים, תיקוני צבע בקירות הדירה, סיוד הדירה וצביעתה, פירוק ארונות ישנים, החלפת בלאי בכל שטח הדירה, תיקון חלונות ותריסים הרוסים, שירותי הדברה ועוד.

השירותים הנלווים להליך הפינוי, הינם שירותים המוצעים בתשלום לכל אחד ואחת ממזמיני שירותי הפינוי דרכנו. תמחור העבודות נקבע בין היתר על פי דרישות הלקוח, מצב הדירה והיקף שעות העבודה הנדרשות לצרכי השבת הדירה לחלל מגורים ראוי, נקי ומבריק מתמיד. אנחנו ב-"שי פינוי דירה" מחזיקים ברשותנו את כל הציוד המקצועי הנדרש להשלמת פעולות הפינוי ועבודות הניקיון השונות.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן