שירות של פינוי דירה

להעביר את הפרוייקט לידיים מקצועיות

פינוי דירה הוא פרוייקט שלא קל להתמודד איתו. זוהי פעולה שיכולה לקחת הרבה מאוד זמן לאדם שאינו מקצועי בתחום. אדם המעוניין לבצע פינוי בעצמו יצטרך להקדיש לכך מספר ימים מלאים בהם יצטרך לקחת חופש מהעבודה ובנוסף יצטרך לגייס לפחות עוד אדם נוסף שיסייע לו. הפינוי כולל גם הוצאת חפצים כבדים וגדולים מן הדירה. חברת פינוי דירה שולחת לרוב צוות של עובדים ולא רק אדם אחד. לצוות העובדים ישנו ניסיון רב בתחום ושיטות עבודה אשר מזרזות את כל התהליך. לחברות רציניות ומקצועיות ישנו ציוד שיביאו עימן על מנת לעשות את הפינוי פשוט יותר כמו מנופים בעזרתם יוציאו ריהוט כבד או חפצים עדינים כמו פסנתר. אם מדובר על דירה שהתקבלה בירושה שאותה יש לפנות על אחת כמה וכמה שכדאי להזמין חבר מקצועית. זוהי תקופה לא קלה למשפחה בשל פטירת מוריש הדירה, לרוב הורה.

יתרונות חברתיים של פינוי דירה

חברה אשר מבצעת פינוי דירה משתדלת למצוא שימוש לחלק גדול עד כמה שאפשר מתוך החפצים המפונים. במידה ואלה חפצים אשר החברה לא רואה אותם כבעלי פוטנציאל מכירתי אך הם תקינים וניתנים עדיין לשימוש, יש לה קשרים רבים עם עמותות הזקוקות תמיד לתרומה. החברה יכולה להתאים את סוג החפץ אל העמותה. אם מדובר על עמותה הדואגת למשפחות נזקקות, בגדים, צעצועים או ספרים יתקבלו בשמחה רבה. אם מדובר על קשישים, יתכן ששמיכות או תנורים יתקבלו בברכה רבה. חברות רציניות יוצרות קשרים עם הזמן עם עמותות שונות וכך חפצים מגיעים לאנשים הזקוקים להם באמת.

יתרונות סביבתיים של פינוי דירה

שימוש חוזר לחלק גדול מהחפצים הוא בעל ערך סביבתי רב. במקום להטמן באתר אשפה ולזהם את הקרקע ואת מאגרי המים עם חלחול חומרים מזהמים, החברה מוכרת את החפצים בשווקים או מוסרת אותם. ככל שליותר חפצים נמצא שימוש,כך הסביבה כולה מרוויחה. גם הפסולת אותה מפנה החברה אינה נזרקת בפח השכונתי אלא מוטמנת באתרים המורשים בלבד, כאשר חפצים הניתנים למיחזור מגיעים למתקן המיחזור.

 




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו