שירותי פינוי תכולת חדרים ודירות בבתי אבות

שי שירות פינוי תכולת חדרים ודירות בבתי אבות

כיום שירותי הפינוי אינם עוד מיועדים אך ורק עבור דירות ובתים פרטיים אלא פונים עוד אל קהלי יעד מתחומים רבים ונוספים. אחד מהתחומים הללו מזוהה עם צרכי המגזר הציבורי ובפרט עם שירותי פינוי עבור יחידות דיור בבתי אבות. יחידות דיור אלו כמו כל מבנה או נכס אחר נדרשות להיוותר במצב נקי ומסודר לקראת כניסה של דיירים חדשים. למרות שבמרבית המקרים הציוד של הדייר היוצא מיחידת הדיור הינו מצומצם בשל גודלו היחסית מוגבל של החדר, בכל זאת ישנו צורך בהליכי פינוי יסודיים.

מאפיינים של דירות קשישים

באופן כללי דירות שבהן נהגו להתגורר אנשים מבוגרים או קשישים נושאות בכמה מעפיינים בולטים ומשותפים. המאפיין הראשון בא לידי ביטוי בעומס רב של ציוד ותכולה שנערמה בחלל הבית או הדירה. עומס זה הינו תוצאה של כמה גורמים. ראשית קרוב לוודאי שהדייר הקשיש התגורר בביתו לאורך שנים רבות בהן ביתו שימש כמקום אחסון לכל התכולה הישנה והחדשה שנאספה במרוצת השנים. שנית, מכיוון שמדובר באוכלוסיית גיל הזהב, הרי שמדובר באוכלוסייה הנושאת קושי מסוים להיפרד מחפצים מסוימים גם אם הם יצאו משימוש.

שירותי פינוי ניקיון וצביעה ליחידות דיור בבתי אבות

גם אם מדובר ביחידת דיור בבית אבות, יכול מאד להיות שהיא היוותה כמעין מחסן עבור כל הציוד והחפצים של הדייר. תהליך הפינוי הינו בגדר הכרח במקרים אלו על מנת שהדייר החדש יוכל ליהנות ממקום סטרילי וראוי למגורים. כיום חברות רבות מעניקות מגוון רחב של שירותי פינוי הכוללים בין השאר גם את ניקיונה וחיטויה של הדירה המפונה.

ניקיון זה, לא תמיד נראה מהותי כאשר בדירה עדיין נמצאים כל החפצים והציוד ששימשו את הדייר הקודם, אולם מהרגע שבו הדירה פונתה, ניתן יהיה להבחין במצבה האמיתי שלא אחת מעיד על סימני בלאי והזנחה. במקרים אלו ייתכן וחברת הפינוי תציע גם שירותי צביעה כוללים.

כיצד לאתר חברה מקצועית לפינוי דירות וניקיונן?

תהליך הפינוי אם כן מתבצע על פי תוכנית סדורה ועקבית אשר כוללת מספר שלבים מרכזיים. על מנת להבטיח פינוי יסודי ראשית יש לאתר חברה מקצועית ואמינה, למודת ניסיון אשר נושאת בשם ומוניטין. חברות מקצועיות בדרך כלל יוכלו להעניק ללקוחותיהם תמונות וחוות דעת של לקוחות קודמים שנעזרו בשירותי הפינוי של אותה החברה. אם כן, אל תחששו ובקשו מנציגי הברה להראות לכם עבודות פינוי קודמות שבוצעו על ידה, על מנת שתוכלו לדעת בוודאות שהליך הפינוי יתבצע על הצד הטוב ביותר.

שלבים ראשונים במסגרת תהליך הפינוי

כאמור, תהליך הפינוי כולל מספר שלבי עבודה כאשר בדרך כלל בשלב הראשון יגיעו נציגים מטעם חברת הפינוי למבנה אשר נדרש לפינוי על מנת להעריך את סדר הגודל של העבודה הנדרשת. מעבר לכך, יבחנו נציגי החברה יחד עם בעלי הדירה החדשה, או קרובי המשפחה של הדייר שיצא את הדירה, את סך התכולה ויקבעו מה יעלה בגורלם של כל פריט ופריט. חלק מהחפצים יפונו לאתרי הטמנה מורשים על פי חוק וחלק מהחפצים ימסרו לחנויות יד שנייה או לעמותות של נזקקים, תלוי כמובן במצבם.

לאחר שיעדי התכולה המפונה הוגדרו מראש, יתחילו צוותי הפינוי באריזתה של תכולת הדירה לשם הובלתה ליעדים המתאימים. תהליך הפינוי המעשי יתבצע ביסודיות גמורה תודות למיומנותם הרבה של צוותי הפינוי כמו גם לשימוש במכשור טכנולוגי מתקדם, אשר לא אחת נדרש במקרים מסוימים המחייבים למשל שימוש במנופים. עם תום הפינוי יחלו העובדים בניקיונה וחיטויה של כל חללי הדירה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו