שירותי פינוי דירה מקצועיים

עוברים דירה או מפנים את התכולה? חפשו חברה מקצועית לפינוי

אתם עוברים דירה! מזל טוב! המעבר מרגש כל מי שאוהב שינויים וחידושים. פינוי תכולת דירה הוא עניין שדורש התייחסות רצינית. גם אם אתם עוברים לדירה שכורה, גם אם לדירה חדשה שרכשתם ממיטב כספכם, ההתרגשות היא אותה התרגשות, והפינוי צריך להתבצע ביעילות. יש אנשים שעוברים דירות פעמים רבות במהלך חייהם. יש כאלו שעוברים דירה פעם אחת במהלך החיים ויש כאלו שאינם עוברים דירות כלל ונותרים באותה הדירה במהלך רוב חייהם. לא משנה לאיזה סוג אנשים אתם שייכים, פינוי דירה יצריך מכם השכרת שירות של חברה מקצועית. במילים אחרות: אל תנסו לעשות זאת בכוחות עצמכם! הייאוש יגיע מהר…

סעיף בחוזה בנוגע לפינוי הפסולת

כאמור, יש דברים רבים הקשורים לפינוי שמצריכים התייחסות מקצועית. אחד הדברים נוגע לפסולת הקיימת בדירה וצריכה להתפנות. פינוי פסולת חייב להתבצע למקומות מורשים בלבד. אין להניח את האשפה מעבר לרחוב או בחזית הבניין. אין לנסות לחפש פתרונות יצירתיים ולחפש משטחים נרחבים להניח בהם אשפה. הנחת הפסולת תהיה רק באתרי פסולת מורשים. כל חברה המעניקה שירותי פינוי דירה מודעת לעניין. אתם  צריכים רק לוודא כי בחוזה יהיה רשום סעיף הנוגע לפסולת ולמקום אתר הפינוי.

פינוי אגרנות כפייתית

אם "התברכתם" בבית המוגדר עם בעיית אגרנות כפייתית יהיה עליכם לשכור שירות חברה שיודעת להתמודד עם פינוי דירה הדורש כוח אדם רב, ציוד מקצועי שאין לאדם מן המניין. אתם זקוקים  למיומנות פינוי גבוהה ועמידה בלוח זמנים, שכן האגרן נוטה להפוך את ביתו למחסן והחברה צריכה לדעת כיצד להשתלט על המרחב כראוי ובזמן קצר.

הכנות לפינוי

ההכנה לפינוי כוללת אריזה מוקדמת של כל התכולה בבית. אתרו ניילונים, קרטונים, סדרו את החפצים על פי נושאים. בין אם מדובר בפינוי לאתר פסולת או לעמותות לתרומה, בין אם מדובר בשירות הובלה לדירה חדשה, אתם צריכים הכנה מוקדמת מצדכם. הפינוי יכול לכלול פינוי מחסנים ומקלטים, פינוי בגדים, פינוי רהיטים וכדומה. אפשר לבקש מן החברה שירותים נוספים כמו ניקיון מאסיבי, הדברה ועזרה מוקדמת באריזה. זכרו את העיקר! הפינוי חייב להתבצע על ידי חברה המוסמכת לעניין.


אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו